Vastattu

Parannustyö 95590

  • 5 July 2021
  • 1 kommentti
  • 103 katselukerrat

Piti olla lyhyitä katkoksia, nyt menty kaksi viikkoa käytännössä ilman 5G:tä. Kokeillut suunnata kahteen eri mastoon, jotka toimivat kohtalaisilla nopeuksilla vielä kesäkuun alussa. 

Kauanko nämä työt yleensä kestää?

<avautuminen>

Joko hyvitetään laskussa? Kaikkia palveluja ollaan kokoajan myymässä ja hinnat nousee. Vuosia ollut asiakkaana ja tuntuu, että aina vaan viilataan linssiin.

Piti olla viihde boksinki todella kätevä kun aina saa suoratoistapalveluiden uusimmat versiot, no ei edes saa kaikkia haluamiaan palveluita, osaa on käytettävä edelleen älytelevision kautta ja niissä kyllä paremmat käyttöliittymät.

Viihteen myynyt kaveri mainosti, että jatkossa voisi saada parempia liittymätarjouksia, no ei ole tarjottu ja saatavilla olevat on huonompia tai kalliimpia.

Ennen oli reissuja varten 50M 4G liittymä 10€/kk, irtisanoin sen, koska 5G asiakkaana se piti puheiden mukaan saada koska tahansa otettua uudelleen, katosihan se sitten valikoimista. Juu on olemassa Tablet 4G 100M, mutta siinä ei ole rajoittamatonta käyttöä pohjoismaissa ja meidän lomat olhaan monesti Ruottissa…

</avautuminen>

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki 6 July 2021, 18:54

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Onpa kurja kuulla että nettiyhteyksien kanssa on saanut jo parin viikon päivät painia :confused:  pahoittelut tästä omasta puolestani! Yleensä verkon muutos- ja parannustyöt saadaan tehtyä 1-3 vuorokaudessa, 5 arkipäivää pidempi muutostyö olisi jo todella poikkeuksellinen. Kävin kurkkaamassa tätä tilannetta tarkemmin ja tuo 95590 -tunnisteella oleva muutostyö tuolta yhä tosissaan löytyy, mutta tarkistin asian ihan meidän viankorjauksenkin puolelta ja tuo työ on saatu itse asiassa päätökseen jo 23.6. ja sen jälkeen 5G-antennit ovat olleet normaalisti käytössä. Tässä on ilmeisesti jäänyt vahingossa kummittelemaan tämä merkintä häiriökartalle. 

Olitko kerennyt jo käynnistelemään tuon reitittimen uudelleen, ja/tai ihan palauttamaan sille varmuuden vuoksi tehdasasetukset? :slight_smile:  Nämä olisi hyvä kokeilla vielä tuolle purkille. Jos nämä toimenpiteet eivät auta meidän täytyy rajailla tätä tilannetta ehdottomasti enemmän ja tarpeen tullen avata sitten ihan vikailmoitus tarkempaan tutkintaan, joten jos laitteiden uudelleenkäynnistys ja resetointi ei korjaa ongelmaa laitathan meille vielä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta viestiä niin päästään kyselemään tarkentavat kysymykset vikailmoitusta varten!

Voimme samalla katsoa tuota sopimuspuolta myös kanssasi halutessasi. :slight_smile: