Kuinka saan uuden Samsung Galaxy-tabletin toimimaan kun ilmeisesti jotain meni pieleen kun otin sitä käyttöön. Se ei hyväksy PIN-koodia. Voiko tablettia saada toimimaan ilman sitä SIM-korttia, käytän sitä kuitenkin vain kotona jossa jo on mobiililaajakaista?
Kuinka saan uuden Samsung Galaxy-tabletin toimimaan kun ilmeisesti jotain meni pieleen kun otin sitä käyttöön. Se ei hyväksy PIN-koodia. Voiko tablettia saada toimimaan ilman sitä SIM-korttia, käytän sitä kuitenkin vain kotona jossa jo on mobiililaajakaista?
Onhan se Sim -kortti kunnolla lukittuneena ja oikein päin korttipaikassa.
Kokeile toimiiko Sim -kortti puhelimessa (jos mahdollista), ettei
ole viallinen.
Voihan sitä ilman Sim -korttiakin käyttää. Noinhan se menee:
“Tablettia voi käyttää joko WiFi-yhteydellä tai omalla mobiililaajakaistaliittymällä. Jos haluat käyttää tablettia missä ja milloin vain, tarvitset SIM-kortin ja liittymän.”
Tuolla ohjetta Wifi:n käyttöön:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/nettiliittymat/langaton-verkko/#yhdistaminen
Yhdistääksesi laitteen (esim. tietokone, tabletti tai älypuhelin) langattomaan verkkoon tarvitset langattoman verkon nimen ja salasanan. Nämä tiedot löytyvät modeemin tai reitittimen pohjassa olevasta tarrasta tai laitteen mukana tulleesta käyttöoppaasta.
SIM-kortti on oikein päin. Ensimmäinen PIN-koodi onnistuu, seuraavaa näppäillessä OK näppäin ei enää toimi. Jos otan SIM-kortin pois, OK-näppäin ei toimi ollenkaan. Kiitos vinkistä WIFI:n käyttöön.
SIM-kortti on oikein päin. Ensimmäinen PIN-koodi onnistuu, seuraavaa näppäillessä OK näppäin ei enää toimi. Kiitos vinkistä WIFI:n käyttöön.
Uudelleenkäynnistystä voi kokeilla, jotakuinkin noin:
“Uudelleen käynnistys: Paina virta ja äänenvoimakkuus näppäimet yhtäaikaa. Pääset valitsemaan uudelleen käynnistyksen.”
Tuollakin:
https://www.samsung.com/fi/support/mobile-devices/how-to-reboot-a-frozen-galaxy-device/
Galaxy-laitteen käynnistäminen uudelleen
Ja tabletin tehdasasetusten palautusta. (Joskus joutuu uudellekin tekemään.)
Tuolla ohjetta:
Tehdasasetusten palautus tabletissa painikkeilla.
Jos ei millään onnistu, niin
Voihan kysäistä vaikka Samsung -tuesta:
https://www.samsung.com/fi/support/contact/#contactinfo
On Live Chatti:
Ma–pe | 8.00–20.00
La–su | 10:00 - 15:00
Whattsappikin
Ei onnistu mikään. Onko mahdollista peruuttaa tämä uusi mobiililaajakaistasopimus kun en sitä kuitenkaan tarvitse. Puhelimessa on toimiva yhteys ja kotona reititin, näillä pärjää. (oli niin tehokas puhelinmyyjä että sai tilaamaan). Tabletti ei aukea millään, täytyy vielä odotella että siitä loppuu akku, jos sitten taas kokeilisi jotain että se toimisi.
Ei onnistu mikään. Onko mahdollista peruuttaa tämä uusi mobiililaajakaistasopimus kun en sitä kuitenkaan tarvitse. Puhelimessa on toimiva yhteys ja kotona reititin, näillä pärjää. (oli niin tehokas puhelinmyyjä että sai tilaamaan). Tabletti ei aukea millään, täytyy vielä odotella että siitä loppuu akku, jos sitten taas kokeilisi jotain että se toimisi.
Tuolla 14 vuorokauden peruutuksesta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopimuksen-peruuttaminen/
Jos peruutus koskee pelkkää liittymää (esim. puhelin- tai laajakaistaliittymä) tai palvelua (esim. Elisa Tietoturva), tilauksen peruutus onnistuu helpoiten asiakaspalvelumme kautta Ota yhteys asiakaspalveluumme
Irtisanomisesta.
Kokeile OmaElisassa: Omaelisa Etusivu, Tarkastele tuotteitasi, Klikkaa
liittymää/Sopimus, omistaja ja valtuutus/Päätä sopimus.
Tuollakin ohjetta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/irtisanominen/
Tähän ohjeeseen on kerätty tarkemmat ohjeet eri palveluiden ja liittymien irtisanomiseen. Useimpien tuotteiden ja palveluiden irtisanominen onnistuu OmaElisassa. Tarvittaessa ohjaamme sinut viimeistelemään irtisanomisen asiakaspalvelussamme.
Sekä kiinteän että mobiilin nettiliittymän voit irtisanoa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai asioimalla Elisan myymälässä.
- Irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisvahvistus lähetetään sinulle sähköpostiin ja OmaElisaan. Huomaathan, että tulet saamaan loppulaskun irtisanotusta liittymästä, mikäli käyttö- tai kuukausimaksuja on vielä laskuttamatta.
Asiakaspalvelu vaihtoehtoja:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi