Vastattu

Prepaid SL Nettikuukausi 4G+ ei ole aktivoitunut?

  • 28 August 2023
  • 8 kommenttia
  • 93 katselukerrat

Tämmöinen tapaus että kevät talvella ostettu prepaid liittymä ja siihen ostettu samalla kertaa SL Nettikuukausi 4G+ paketti. Nyt otin liittymän käyttöön ja ihmettelin kun netti lakkasi muutaman päivän päästä toimimasta niin katselin saldo tietoja niin liittymän saldo näytti 0€. Onko tuo nyt vain kuluttanut tuon saldon tuosta kortilta ja Nettikuukausi ei ole edes aktivoitunut. R-Kioskilta ostettu paketti ja kuitit on tallessa. 

 

Pääseekö elisalla mistään näkemään että että nettikuukausi on edes aktivoitunut. Saldo kyselyllä näyttää että kortin saldo 0€ ei muuta.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 28 August 2023, 15:33

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Tämmöinen tapaus että kevät talvella ostettu prepaid liittymä ja siihen ostettu samalla kertaa SL Nettikuukausi 4G+ paketti. Nyt otin liittymän käyttöön ja ihmettelin kun netti lakkasi muutaman päivän päästä toimimasta niin katselin saldo tietoja niin liittymän saldo näytti 0€. Onko tuo nyt vain kuluttanut tuon saldon tuosta kortilta ja Nettikuukausi ei ole edes aktivoitunut. R-Kioskilta ostettu paketti ja kuitit on tallessa. 

 

Pääseekö elisalla mistään näkemään että että nettikuukausi on edes aktivoitunut. Saldo kyselyllä näyttää että kortin saldo 0€ ei muuta.

OmaElisastakaan ei pääse näkemään.

Kannattaa kysäistä asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä 

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Saunalahti Prepaidin ja Latausliittymän paketteja ei pysty mitenkään näkemään jälkikäteen itsepalvelukanavissa. Ainoa mahdollisuus selvittää ongelmaa on ottaa yhteys asiakaspalveluun.

Pelkään pahoin, että tässä kävi niin, että paketti aktivoitui jo kevättalvella. Nettikuukausi 4G+ on voimassa 31 vuorokautta, joten nyt se on tietysti mennyt jo vanhaksi.

Saunalahti Prepaidin ja Latausliittymän paketteja ei pysty mitenkään näkemään jälkikäteen itsepalvelukanavissa. Ainoa mahdollisuus selvittää ongelmaa on ottaa yhteys asiakaspalveluun.

Pelkään pahoin, että tässä kävi niin, että paketti aktivoitui jo kevättalvella. Nettikuukausi 4G+ on voimassa 31 vuorokautta, joten nyt se on tietysti mennyt jo vanhaksi.

Tämähän se varmaan on. No se on männyttä kalua.

Käyttäjätaso 7

Saunalahti Prepaidin ja Latausliittymän paketteja ei pysty mitenkään näkemään jälkikäteen itsepalvelukanavissa. Ainoa mahdollisuus selvittää ongelmaa on ottaa yhteys asiakaspalveluun.

Pelkään pahoin, että tässä kävi niin, että paketti aktivoitui jo kevättalvella. Nettikuukausi 4G+ on voimassa 31 vuorokautta, joten nyt se on tietysti mennyt jo vanhaksi.

Tämähän se varmaan on. No se on männyttä kalua.

Sehän toimi kuitenkin muutaman päivän.

Saunalahti Prepaidin ja Latausliittymän paketteja ei pysty mitenkään näkemään jälkikäteen itsepalvelukanavissa. Ainoa mahdollisuus selvittää ongelmaa on ottaa yhteys asiakaspalveluun.

Pelkään pahoin, että tässä kävi niin, että paketti aktivoitui jo kevättalvella. Nettikuukausi 4G+ on voimassa 31 vuorokautta, joten nyt se on tietysti mennyt jo vanhaksi.

Tämähän se varmaan on. No se on männyttä kalua.

Sehän toimi kuitenkin muutaman päivän.

Toimi sen aikaa kun söi ne muutaman euron saldon mitkä kortissa tuli vakiona.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Saunalahti Prepaidin ja Latausliittymän paketteja ei pysty mitenkään näkemään jälkikäteen itsepalvelukanavissa. Ainoa mahdollisuus selvittää ongelmaa on ottaa yhteys asiakaspalveluun.

Pelkään pahoin, että tässä kävi niin, että paketti aktivoitui jo kevättalvella. Nettikuukausi 4G+ on voimassa 31 vuorokautta, joten nyt se on tietysti mennyt jo vanhaksi.

Tämähän se varmaan on. No se on männyttä kalua.

Sehän toimi kuitenkin muutaman päivän.

Niin Saldosta meni tuolloin varmaan ne loput (0,99€/päivä)?

Käyttäjätaso 7

Saunalahti Prepaidin ja Latausliittymän paketteja ei pysty mitenkään näkemään jälkikäteen itsepalvelukanavissa. Ainoa mahdollisuus selvittää ongelmaa on ottaa yhteys asiakaspalveluun.

Pelkään pahoin, että tässä kävi niin, että paketti aktivoitui jo kevättalvella. Nettikuukausi 4G+ on voimassa 31 vuorokautta, joten nyt se on tietysti mennyt jo vanhaksi.

Tämähän se varmaan on. No se on männyttä kalua.

Sehän toimi kuitenkin muutaman päivän.

Toimi sen aikaa kun söi ne muutaman euron saldon mitkä kortissa tuli vakiona.

Sehän sen selittääkin, tietenkin.

Käyttäjätaso 7

Saunalahti Prepaidin ja Latausliittymän paketteja ei pysty mitenkään näkemään jälkikäteen itsepalvelukanavissa. Ainoa mahdollisuus selvittää ongelmaa on ottaa yhteys asiakaspalveluun.

Pelkään pahoin, että tässä kävi niin, että paketti aktivoitui jo kevättalvella. Nettikuukausi 4G+ on voimassa 31 vuorokautta, joten nyt se on tietysti mennyt jo vanhaksi.

Tämähän se varmaan on. No se on männyttä kalua.

Sehän toimi kuitenkin muutaman päivän.

Toimi sen aikaa kun söi ne muutaman euron saldon mitkä kortissa tuli vakiona.

 

OmaElisan Chattikin tiesi kertoa, että kun liittymän

ostaa, niin se aktivoituu heti, eli kevättalvella aktivoitui.

Voimassaoloaika  mennyt umpeen.

 

Osallistu keskusteluun