Vastattu

Reititin / Netti ongelma

  • 26 June 2022
  • 1 kommentti
  • 96 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

Apuja kaivataan!

Meillä on parin viikon ajan käynyt  päivittäin, kun aukaisee digiboksin aamulla niin kanavat eivät näy. Boksi ei ilmoita mistään päivityksestä, ollaan saatu toimimaan ainoastaan johtojen irroituksella tai resetoimalla reititintä. Nyt 4 päivän ajan, nuo toimenpiteet tuntui sekottaneen reitittimen ja nyt netti toimi ollenkaan. Kokeiltu simkortti toimivaksi, otettu johdot irti x 150 ja samoin resetoitu. Punainen valo vaan palaa yhteys kohdassa. Osaisiko joku neuvoa? Wps napin painolla telkkari yritti yhdistää nettiin mutta perään tulikin ilmoitus että ip.osoitetta ei voida todentaa tms..

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 26 June 2022, 14:34

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Ota pikimmiten yhteyttä asiakaspalveluun.

Asiakaspalvelun tavoitat numerosta:

010 190 240 (mpm/pvm)

Vikailmoituksia otetaan vastaan 24h. Mikäli soitat aspan aukioloajan ulkopuolella, kuuntele nauhoite loppuun

Eiköhän se siitä lutviudu.