Hei! Tilasin tänään reitittimen ja laajakaista liittymän. Eihän vain nyt käynyt niin että puhelin numeroni siirtyy uuteen liittymään? Jossakin mielestäni luki niin, enkä nyt löydä mistään sitä tietoa, asiakaspalvelussa jonotin pitkään enkä pystynyt odottaa sieltä sillä hetkellä vastausta.
EDIT: 18.11.2022 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi
Vastaus
Reitittimen ja laajakaistan tilauksen varmistus
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Eihän noiden tilausten sinällään pitäisi vaikuttaa sinun puhelin liittymään.
Tarkista OmaElisasta tilanne:
Kohdasta:
Tarkastele tuotteitasi
tai:
Tuotteesi ja tilauksesi
Jos ei ratkea, niin
laita tuonne viestiä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
Voi olla, että hoituu nopeastikin.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
