Skip to main content
Vastaus

Reitittimen ja laajakaistan tilauksen varmistus

  • June 6, 2022
  • 1 kommentti
  • 101 katselukerrat

Hei! Tilasin tänään reitittimen ja laajakaista liittymän. Eihän vain nyt käynyt niin että puhelin numeroni siirtyy uuteen liittymään? Jossakin mielestäni luki niin, enkä nyt löydä mistään sitä tietoa, asiakaspalvelussa jonotin pitkään enkä pystynyt odottaa sieltä sillä hetkellä vastausta. 

EDIT: 18.11.2022 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Eihän noiden tilausten sinällään pitäisi vaikuttaa sinun puhelin liittymään.

Tarkista OmaElisasta tilanne:

Kohdasta:

Tarkastele tuotteitasi

tai:

Tuotteesi ja tilauksesi

Jos ei ratkea, niin

laita tuonne viestiä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Voi olla, että hoituu nopeastikin.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

  • Vastaus
  • June 6, 2022

Eihän noiden tilausten sinällään pitäisi vaikuttaa sinun puhelin liittymään.

Tarkista OmaElisasta tilanne:

Kohdasta:

Tarkastele tuotteitasi

tai:

Tuotteesi ja tilauksesi

Jos ei ratkea, niin

laita tuonne viestiä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Voi olla, että hoituu nopeastikin.