Skip to main content
Vastaus

saldo näyttää nollaa

  • August 9, 2021
  • 13 kommenttia
  • 204 katselukerrat

4g dataliittymäni toimii niinkuin pitääkin paitsi että saldokysely näyttää pysyvästi nollasaldoa, vaikka tiedän lisänneeni saldoa yli 20€. Miten saldokyselyyn tallentuu maksettu saldonlisäys?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi irritus

Tekstiviestillä TILI numeroon 18258 tarkastettu saldo kertoo myös paketista. Esimerkiksi

Liittymäsi saldo on: 1,75 €. Liittymäsi voimassaoloaika päättyy: 11.07.2023. Nettikuukausi 4G paketti vanhenee:14.08.2021. Terveisin Elisa.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

13 kommenttia

Sokrates
  • August 9, 2021

4g dataliittymäni toimii niinkuin pitääkin paitsi että saldokysely näyttää pysyvästi nollasaldoa, vaikka tiedän lisänneeni saldoa yli 20€. Miten saldokyselyyn tallentuu maksettu saldonlisäys?


Oletko varma , että latasit perussaldoa etkä jotakin datapakettia? Saldokysely ei mielestäni näytä kuin perussaldon. No voin olla väärässäkin , kun en käytä paketteja.


irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • Vastaus
  • August 9, 2021

Tekstiviestillä TILI numeroon 18258 tarkastettu saldo kertoo myös paketista. Esimerkiksi

Liittymäsi saldo on: 1,75 €. Liittymäsi voimassaoloaika päättyy: 11.07.2023. Nettikuukausi 4G paketti vanhenee:14.08.2021. Terveisin Elisa.


Forum|alt.badge.img+21

4g dataliittymäni toimii niinkuin pitääkin paitsi että saldokysely näyttää pysyvästi nollasaldoa, vaikka tiedän lisänneeni saldoa yli 20€. Miten saldokyselyyn tallentuu maksettu saldonlisäys?


Moikka @vesikko4g ja tervetuloa OmaYhteisöön! Hmm, mitä kautta tarkistit tuota saldoasi? Tarkastitko tuon tekstiviestillä vai lataa.elisa.fi -sivun kautta?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • August 9, 2021

lataa.elisa.fi -sivun kautta


LeonM
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • August 9, 2021

lataa.elisa.fi -sivun kautta

Valitettavasti tuo sivusto käyttää selaimen keksejä, eikä näytä todellista tilannetta, jos selaimesi esimerkiksi tyhjentää keksit, kun suljet sen. Onko SIM-kortti lähelläsi, jotta voisit kokeilla tuo tekstiviestiä “TILI” numeroon 18258. 


Sokrates
  • August 9, 2021

lataa.elisa.fi -sivun kautta

Valitettavasti tuo sivusto käyttää selaimen keksejä, eikä näytä todellista tilannetta, jos selaimesi esimerkiksi tyhjentää keksit, kun suljet sen. Onko SIM-kortti lähelläsi, jotta voisit kokeilla tuo tekstiviestiä “TILI” numeroon 18258. 


Jos sivulle lataa.elisa.fi menee ko. liittymällä , niin silloin se näyttää saldon. Jos taas sivulle menee jollakin muulla liittymällä , niin silloin ei saldoa näy kuten @LeonM totesi varsinkin , jos selain tyhjentää keksit.


Forum|alt.badge.img+21

lataa.elisa.fi -sivun kautta


Hmm, saatko saman tuloksen jos testaat lähettää viestiä TILI numeroon 18258?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • August 9, 2021

Liittymän sim-kortti on reitittimessä, enkä halua vekslailla korttia puhelimeen ja takaisin.  Sain

jo saldotiedon Elisalta palautteena tähän keskusteluun. Ei uskoisi, että saldon saanti voi olla tänä päivänä näin hankalaa. Parannustarve on ilmeinen Elisa!


Forum|alt.badge.img+21

Liittymän sim-kortti on reitittimessä, enkä halua vekslailla korttia puhelimeen ja takaisin.  Sain

jo saldotiedon Elisalta palautteena tähän keskusteluun. Ei uskoisi, että saldon saanti voi olla tänä päivänä näin hankalaa. Parannustarve on ilmeinen Elisa!

 

Ymmärrän, kieltämättä erikoista että tuo sivusto näyttää väärin. Jos saldon suhteen on vielä epäselvyyksiä , voit laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin tutkitaan tilannetta. 


Sokrates
  • August 9, 2021

Liittymän sim-kortti on reitittimessä, enkä halua vekslailla korttia puhelimeen ja takaisin.

Aika harvoin sitä korttia tarvitsee vekslailla reitittimen ja puhelimen välillä , sillä suurimmalla osalla reitittimiä voi lähettää tekstareita suoraan reitittimellä.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • August 10, 2021

Euromääräistä saldoa tärkeämpää on tietää, mikä on viimeisin päivä, jolloin palvelu vielä toimii, ennenkuin saldoa on lisättävä. Tämä kehitysvinkkinä Elisalle.


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+20
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • August 10, 2021

Voisiko ratkaisu tähän olla Latausliittymä? Näet saldon ja voimassaoloajan OmaElisasta ja Prepaidin vuoden sijaan Latausliittymä pysyy voimassa 2 vuotta edellisestä latauksesta.


Sokrates
  • August 10, 2021

Euromääräistä saldoa tärkeämpää on tietää, mikä on viimeisin päivä, jolloin palvelu vielä toimii, ennenkuin saldoa on lisättävä. Tämä kehitysvinkkinä Elisalle.


Kyllä se liittymän viimeisin voimassaolopaivä  on jo saldokyselyviestissä. Siihen asti liittymä on voimassa ja saldokysely/lataus toimii , vaikka muita palveluja ei voisikaan käyttää , jos saldo on nolla.

Minulla ainakin liittymään tulee hyvissä ajoin muistutus , kun saldo alkaa lähestyä nollaa ja sen voi lukea reitittimelläkin.