Skip to main content
Vastattu

Saldokysely tekstiviestillä

  • 15. helmikuuta 2022
  • 5 kommenttia
  • 1179 katselukerrat

Sokrates

Minulla on läppärissä 3G prepaidliittymä. Saldokysely tekstiviestillä tili numeroon 18258 on aiemmin toiminut , mutta nyt ei vastausta tule. Viesti kyllä lähtee.

Kun katsoo lataa.elisa.fi-sivulla ko. liittymällä tiedot , niin näyttää kyllä oikein.

Mitään en ole asetuksissa muuttanut (viestikeskus +358508771010 ). Onko tekstiviestipalvelussa jotakin häikkää??

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates

Sokrates kirjoitti:
Keinotekoinen kirjoitti:

Eipä ole itsellä tiedossa mitään vastaavaa yleistä ongelmaa. Jos tuosta @irritus :n vinkistä ei ollut apua, niin laita @Sokrates yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin tutkitaan tilannetta tarkemmin :slight_smile:

Latasin eilen liittymälle Turbo 5G 48h paketin , kun sain sillä jatkettua voimassaoloaikaa vähän halvemmalla , vaikka laitteet eivät 4/5G:tä tuekaan. Tyhjentelin vanhat viestit SIM-kortilta , mutta ei ainakaan se auttanut.

Olisikohan tuo Turbopaketti jotenkin sotkenut asioita? No palaan asiaan kunhan paketin aika on mennyt umpeen.

No niin. Turbopaketti on päättynyt , mutta ei lähtenyt saldokysely tekstiviestillä toimimaan vieläkään. Lataa.elisa.fi.sivu kyllä näyttää liittymän tiedot ihan oikein.

Laittelen yksäriä asiasta.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

lasselusse
Forum|alt.badge.img+12
  • Tietopankki
  • 15. helmikuuta 2022
Sokrates kirjoitti:

Minulla on läppärissä 3G prepaidliittymä. Saldokysely tekstiviestillä tili numeroon 18258 on aiemmin toiminut , mutta nyt ei vastausta tule. Viesti kyllä lähtee.

Kun katsoo lataa.elisa.fi-sivulla ko. liittymällä tiedot , niin näyttää kyllä oikein.

Mitään en ole asetuksissa muuttanut (viestikeskus +358508771010 ). Onko tekstiviestipalvelussa jotakin häikkää??

mulla näytti toimivan. kokeilin at komennoilla, eli siis “tili” nro:on 18258. myöskin soitto *100# nro:on toimi.


irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • 15. helmikuuta 2022

EIhän sim-kortin muisti ole täyttynyt vanhoista tekstiviesteistä?


Forum|alt.badge.img+21

Eipä ole itsellä tiedossa mitään vastaavaa yleistä ongelmaa. Jos tuosta @irritus :n vinkistä ei ollut apua, niin laita @Sokrates yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin tutkitaan tilannetta tarkemmin :slight_smile:


Sokrates
  • 16. helmikuuta 2022
Keinotekoinen kirjoitti:

Eipä ole itsellä tiedossa mitään vastaavaa yleistä ongelmaa. Jos tuosta @irritus :n vinkistä ei ollut apua, niin laita @Sokrates yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin tutkitaan tilannetta tarkemmin :slight_smile:

Latasin eilen liittymälle Turbo 5G 48h paketin , kun sain sillä jatkettua voimassaoloaikaa vähän halvemmalla , vaikka laitteet eivät 4/5G:tä tuekaan. Tyhjentelin vanhat viestit SIM-kortilta , mutta ei ainakaan se auttanut.

Olisikohan tuo Turbopaketti jotenkin sotkenut asioita? No palaan asiaan kunhan paketin aika on mennyt umpeen.


Sokrates
  • 17. helmikuuta 2022
Sokrates kirjoitti:
Keinotekoinen kirjoitti:

Eipä ole itsellä tiedossa mitään vastaavaa yleistä ongelmaa. Jos tuosta @irritus :n vinkistä ei ollut apua, niin laita @Sokrates yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin tutkitaan tilannetta tarkemmin :slight_smile:

Latasin eilen liittymälle Turbo 5G 48h paketin , kun sain sillä jatkettua voimassaoloaikaa vähän halvemmalla , vaikka laitteet eivät 4/5G:tä tuekaan. Tyhjentelin vanhat viestit SIM-kortilta , mutta ei ainakaan se auttanut.

Olisikohan tuo Turbopaketti jotenkin sotkenut asioita? No palaan asiaan kunhan paketin aika on mennyt umpeen.

No niin. Turbopaketti on päättynyt , mutta ei lähtenyt saldokysely tekstiviestillä toimimaan vieläkään. Lataa.elisa.fi.sivu kyllä näyttää liittymän tiedot ihan oikein.

Laittelen yksäriä asiasta.