Minulla on läppärissä 3G prepaidliittymä. Saldokysely tekstiviestillä tili numeroon 18258 on aiemmin toiminut , mutta nyt ei vastausta tule. Viesti kyllä lähtee.
Kun katsoo lataa.elisa.fi-sivulla ko. liittymällä tiedot , niin näyttää kyllä oikein.
Mitään en ole asetuksissa muuttanut (viestikeskus +358508771010 ). Onko tekstiviestipalvelussa jotakin häikkää??
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates
Sokrates kirjoitti:
Keinotekoinen kirjoitti:
Eipä ole itsellä tiedossa mitään vastaavaa yleistä ongelmaa. Jos tuosta @irritus :n vinkistä ei ollut apua, niin laita @Sokrates yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin tutkitaan tilannetta tarkemmin
Latasin eilen liittymälle Turbo 5G 48h paketin , kun sain sillä jatkettua voimassaoloaikaa vähän halvemmalla , vaikka laitteet eivät 4/5G:tä tuekaan. Tyhjentelin vanhat viestit SIM-kortilta , mutta ei ainakaan se auttanut.
Olisikohan tuo Turbopaketti jotenkin sotkenut asioita? No palaan asiaan kunhan paketin aika on mennyt umpeen.
No niin. Turbopaketti on päättynyt , mutta ei lähtenyt saldokysely tekstiviestillä toimimaan vieläkään. Lataa.elisa.fi.sivu kyllä näyttää liittymän tiedot ihan oikein.
Minulla on läppärissä 3G prepaidliittymä. Saldokysely tekstiviestillä tili numeroon 18258 on aiemmin toiminut , mutta nyt ei vastausta tule. Viesti kyllä lähtee.
Kun katsoo lataa.elisa.fi-sivulla ko. liittymällä tiedot , niin näyttää kyllä oikein.
Mitään en ole asetuksissa muuttanut (viestikeskus +358508771010 ). Onko tekstiviestipalvelussa jotakin häikkää??
mulla näytti toimivan. kokeilin at komennoilla, eli siis “tili” nro:on 18258. myöskin soitto *100# nro:on toimi.
Eipä ole itsellä tiedossa mitään vastaavaa yleistä ongelmaa. Jos tuosta @irritus :n vinkistä ei ollut apua, niin laita @Sokrates yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin tutkitaan tilannetta tarkemmin
Eipä ole itsellä tiedossa mitään vastaavaa yleistä ongelmaa. Jos tuosta @irritus :n vinkistä ei ollut apua, niin laita @Sokrates yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin tutkitaan tilannetta tarkemmin
Latasin eilen liittymälle Turbo 5G 48h paketin , kun sain sillä jatkettua voimassaoloaikaa vähän halvemmalla , vaikka laitteet eivät 4/5G:tä tuekaan. Tyhjentelin vanhat viestit SIM-kortilta , mutta ei ainakaan se auttanut.
Olisikohan tuo Turbopaketti jotenkin sotkenut asioita? No palaan asiaan kunhan paketin aika on mennyt umpeen.
Eipä ole itsellä tiedossa mitään vastaavaa yleistä ongelmaa. Jos tuosta @irritus :n vinkistä ei ollut apua, niin laita @Sokrates yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin tutkitaan tilannetta tarkemmin
Latasin eilen liittymälle Turbo 5G 48h paketin , kun sain sillä jatkettua voimassaoloaikaa vähän halvemmalla , vaikka laitteet eivät 4/5G:tä tuekaan. Tyhjentelin vanhat viestit SIM-kortilta , mutta ei ainakaan se auttanut.
Olisikohan tuo Turbopaketti jotenkin sotkenut asioita? No palaan asiaan kunhan paketin aika on mennyt umpeen.
No niin. Turbopaketti on päättynyt , mutta ei lähtenyt saldokysely tekstiviestillä toimimaan vieläkään. Lataa.elisa.fi.sivu kyllä näyttää liittymän tiedot ihan oikein.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.