Keväällä tilattu 5G kotinetti ei toiminut kunnolla usean aspayhteydenoton jälkeenkään ja sisäreititin menikin lopulta takuuvaihtoon. Uuden laitteen asennus ei meille ole rakettitiedettä, mutta netti Viihdeboxille ei vaan lähtenyt toimimaan. Ohjattiin soittamaan Omagurulle joka tekikin puoli tuntia töitä jotta netti vihdoin toimi! Näitä kikkoja ei olis osannut kyllä itse tavallinen asiakas tehdä tai edes ajatella ja lopulta oli vähän sattumaa että yllättäen lähtikin toimimaan. Puhelun hinta ~85e. Reklamoin laskun, sillä eihän alunperinkin rikkinäinen laite asiakkaan syy ole. Vastauksena sain että vain ensimmäinen asennus kuuluu hintaan ja tiukan keskustelun jälkeen hyvitystä puolet puhelun hinnasta. Puolet! Elisa siis myi maanantaikappaleen, vaihtoi uuteen takuuna, mutta tästä uudesta laittaa asiakkaan maksamaan jotta sen saa toimimaan.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisalaisten sisäänkirjautuminen
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi