Vastattu

Tilasin laitteen ja liittymän netistä

  • 1 tammikuu 2021
  • 1 kommentti
  • 431 katselukerrat

Tilasin uuden mobiilireitittimen ja siihen samaan tilaukseen laitoin myös uuden mobiilinettiliittymän koska ne olivat kombohintaan tarjolla. Tilausksen kävin läpi huolella ja koko prosessin mukana kulki ks. liittymä.  Tilausvahvistuksesta kuitenkin puuttui koko liittymä eikä siitä ole mitään merkintää löytynyt muualta kuin Elisan verkkokaupasta jossa se on muun tilauksen kanssa samassa ostoskorissa.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi 4 tammikuu 2021, 12:36

Tilasin uuden mobiilireitittimen ja siihen samaan tilaukseen laitoin myös uuden mobiilinettiliittymän koska ne olivat kombohintaan tarjolla. Tilausksen kävin läpi huolella ja koko prosessin mukana kulki ks. liittymä.  Tilausvahvistuksesta kuitenkin puuttui koko liittymä eikä siitä ole mitään merkintää löytynyt muualta kuin Elisan verkkokaupasta jossa se on muun tilauksen kanssa samassa ostoskorissa.

Moi @Zoni92 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :slight_smile:  Tilasit nämä tuotteet siis itse verkkokaupan kautta? Jos tilaus meni läpi myös mobiililaajakaistaliittymän osalta, niin sen pitäisi näkyä OmaElisan kohdassa ‘Tilaukset’. 🤔 Heti se ei ilmesty OmaElisan listaamiin sopimuksiin, sillä tilaus menee tarkistukseen ennen liittymän toimittamista. Jos tilanne on edelleen päällä, niin lisäiletkö asiakasnumerosi tuonne OmaYhteisön profiiliisi jotta moderaattoritiimi voi vielä tuplatarkistaa tuon tilauksen läpi? 🔍

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 5

Tilasin uuden mobiilireitittimen ja siihen samaan tilaukseen laitoin myös uuden mobiilinettiliittymän koska ne olivat kombohintaan tarjolla. Tilausksen kävin läpi huolella ja koko prosessin mukana kulki ks. liittymä.  Tilausvahvistuksesta kuitenkin puuttui koko liittymä eikä siitä ole mitään merkintää löytynyt muualta kuin Elisan verkkokaupasta jossa se on muun tilauksen kanssa samassa ostoskorissa.

Moi @Zoni92 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :slight_smile:  Tilasit nämä tuotteet siis itse verkkokaupan kautta? Jos tilaus meni läpi myös mobiililaajakaistaliittymän osalta, niin sen pitäisi näkyä OmaElisan kohdassa ‘Tilaukset’. 🤔 Heti se ei ilmesty OmaElisan listaamiin sopimuksiin, sillä tilaus menee tarkistukseen ennen liittymän toimittamista. Jos tilanne on edelleen päällä, niin lisäiletkö asiakasnumerosi tuonne OmaYhteisön profiiliisi jotta moderaattoritiimi voi vielä tuplatarkistaa tuon tilauksen läpi? 🔍

Osallistu keskusteluun