Tilasin uuden mobiilireitittimen ja siihen samaan tilaukseen laitoin myös uuden mobiilinettiliittymän koska ne olivat kombohintaan tarjolla. Tilausksen kävin läpi huolella ja koko prosessin mukana kulki ks. liittymä. Tilausvahvistuksesta kuitenkin puuttui koko liittymä eikä siitä ole mitään merkintää löytynyt muualta kuin Elisan verkkokaupasta jossa se on muun tilauksen kanssa samassa ostoskorissa.
Tilasin laitteen ja liittymän netistä
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi
Tilasin uuden mobiilireitittimen ja siihen samaan tilaukseen laitoin myös uuden mobiilinettiliittymän koska ne olivat kombohintaan tarjolla. Tilausksen kävin läpi huolella ja koko prosessin mukana kulki ks. liittymä. Tilausvahvistuksesta kuitenkin puuttui koko liittymä eikä siitä ole mitään merkintää löytynyt muualta kuin Elisan verkkokaupasta jossa se on muun tilauksen kanssa samassa ostoskorissa.
Moi
Tilasit nämä tuotteet siis itse verkkokaupan kautta? Jos tilaus meni läpi myös mobiililaajakaistaliittymän osalta, niin sen pitäisi näkyä OmaElisan kohdassa ‘Tilaukset’. 🤔 Heti se ei ilmesty OmaElisan listaamiin sopimuksiin, sillä tilaus menee tarkistukseen ennen liittymän toimittamista. Jos tilanne on edelleen päällä, niin lisäiletkö asiakasnumerosi tuonne OmaYhteisön profiiliisi jotta moderaattoritiimi voi vielä tuplatarkistaa tuon tilauksen läpi? 🔍
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
