Skip to main content
Vastattu

Tilasin laitteen ja liittymän netistä

  • 1 January 2021
  • 1 kommentti
  • 444 katselukerrat

Tilasin uuden mobiilireitittimen ja siihen samaan tilaukseen laitoin myös uuden mobiilinettiliittymän koska ne olivat kombohintaan tarjolla. Tilausksen kävin läpi huolella ja koko prosessin mukana kulki ks. liittymä.  Tilausvahvistuksesta kuitenkin puuttui koko liittymä eikä siitä ole mitään merkintää löytynyt muualta kuin Elisan verkkokaupasta jossa se on muun tilauksen kanssa samassa ostoskorissa.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi

Zoni92 kirjoitti:

Tilasin uuden mobiilireitittimen ja siihen samaan tilaukseen laitoin myös uuden mobiilinettiliittymän koska ne olivat kombohintaan tarjolla. Tilausksen kävin läpi huolella ja koko prosessin mukana kulki ks. liittymä.  Tilausvahvistuksesta kuitenkin puuttui koko liittymä eikä siitä ole mitään merkintää löytynyt muualta kuin Elisan verkkokaupasta jossa se on muun tilauksen kanssa samassa ostoskorissa.

Moi @Zoni92 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :slight_smile:  Tilasit nämä tuotteet siis itse verkkokaupan kautta? Jos tilaus meni läpi myös mobiililaajakaistaliittymän osalta, niin sen pitäisi näkyä OmaElisan kohdassa ‘Tilaukset’. 🤔 Heti se ei ilmesty OmaElisan listaamiin sopimuksiin, sillä tilaus menee tarkistukseen ennen liittymän toimittamista. Jos tilanne on edelleen päällä, niin lisäiletkö asiakasnumerosi tuonne OmaYhteisön profiiliisi jotta moderaattoritiimi voi vielä tuplatarkistaa tuon tilauksen läpi? 🔍

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1425 kommenttia
  • Vastaus
  • 4. tammikuuta 2021
Zoni92 kirjoitti:

Tilasin uuden mobiilireitittimen ja siihen samaan tilaukseen laitoin myös uuden mobiilinettiliittymän koska ne olivat kombohintaan tarjolla. Tilausksen kävin läpi huolella ja koko prosessin mukana kulki ks. liittymä.  Tilausvahvistuksesta kuitenkin puuttui koko liittymä eikä siitä ole mitään merkintää löytynyt muualta kuin Elisan verkkokaupasta jossa se on muun tilauksen kanssa samassa ostoskorissa.

Moi @Zoni92 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :slight_smile:  Tilasit nämä tuotteet siis itse verkkokaupan kautta? Jos tilaus meni läpi myös mobiililaajakaistaliittymän osalta, niin sen pitäisi näkyä OmaElisan kohdassa ‘Tilaukset’. 🤔 Heti se ei ilmesty OmaElisan listaamiin sopimuksiin, sillä tilaus menee tarkistukseen ennen liittymän toimittamista. Jos tilanne on edelleen päällä, niin lisäiletkö asiakasnumerosi tuonne OmaYhteisön profiiliisi jotta moderaattoritiimi voi vielä tuplatarkistaa tuon tilauksen läpi? 🔍