Vastattu

Vahingossa tilatun mobiililaajakaistan irtisanominen?


  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

olen tarkoittanut tilata elisalta ainoastaan puhelinliittymän. nyt  tulikin myös mobiililaajakaista.

tämä täytyy lopettaa, koska meillä on jo laajakaista toisen henkilön nimissä.

emme tarvitse kahta.

sim -kortti on vielä kiinni lapussa. en ole ottanut sitä pois. miten tuon sim -kortin kanssa menetellään?

 

  1. arja


 

EDIT 6.7.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 6 July 2023, 10:18

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

olen tarkoittanut tilata elisalta ainoastaan puhelinliittymän. nyt  tulikin myös mobiililaajakaista.

tämä täytyy lopettaa, koska meillä on jo laajakaista toisen henkilön nimissä.

emme tarvitse kahta.

sim -kortti on vielä kiinni lapussa. en ole ottanut sitä pois. miten tuon sim -kortin kanssa menetellään?

 

  1. arja


https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopimuksen-peruuttaminen/

Käyttäjätaso 7

Tuolla ohjetta:

Sopimuksen peruutus ja laitteiden palautusohjeet - Elisa

Esim:

“Jos peruutus koskee pelkkää liittymää (esim. puhelin- tai laajakaistaliittymä),  tilauksen peruutus onnistuu helpoiten asiakaspalvelumme kautta.”

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisuudenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa 

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

OmaElisassakin voi viestitellä:

Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

Osallistu keskusteluun