Skip to main content
Vastaus

Vahingossa tilatun mobiililaajakaistan irtisanominen?

  • July 6, 2023
  • 2 kommenttia
  • 197 katselukerrat

olen tarkoittanut tilata elisalta ainoastaan puhelinliittymän. nyt  tulikin myös mobiililaajakaista.

tämä täytyy lopettaa, koska meillä on jo laajakaista toisen henkilön nimissä.

emme tarvitse kahta.

sim -kortti on vielä kiinni lapussa. en ole ottanut sitä pois. miten tuon sim -kortin kanssa menetellään?

 

  1. arja


 

EDIT 6.7.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Tuolla ohjetta:

Sopimuksen peruutus ja laitteiden palautusohjeet - Elisa

Esim:

“Jos peruutus koskee pelkkää liittymää (esim. puhelin- tai laajakaistaliittymä),  tilauksen peruutus onnistuu helpoiten asiakaspalvelumme kautta.”

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisuudenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa 

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

OmaElisassakin voi viestitellä:

Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Sokrates
  • July 6, 2023

olen tarkoittanut tilata elisalta ainoastaan puhelinliittymän. nyt  tulikin myös mobiililaajakaista.

tämä täytyy lopettaa, koska meillä on jo laajakaista toisen henkilön nimissä.

emme tarvitse kahta.

sim -kortti on vielä kiinni lapussa. en ole ottanut sitä pois. miten tuon sim -kortin kanssa menetellään?

 

  1. arja


https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopimuksen-peruuttaminen/


  • Vastaus
  • July 6, 2023

Tuolla ohjetta:

Sopimuksen peruutus ja laitteiden palautusohjeet - Elisa

Esim:

“Jos peruutus koskee pelkkää liittymää (esim. puhelin- tai laajakaistaliittymä),  tilauksen peruutus onnistuu helpoiten asiakaspalvelumme kautta.”

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisuudenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa 

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

OmaElisassakin voi viestitellä:

Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit