Skip to main content

Yritin tuossa päivittää 5G-liittymää, kun ei uudessa reitittimessä mene SA-tilaan ollenkaan. Noh, se loppui lyhyeen, kun tuli tämä ilmoitus. Ei onnistunut sen kummemmin puhelimella kuin tietokoneellakaan. Mikähän on vikana?

 

 

 

Yritin tuossa päivittää 5G-liittymää, kun ei uudessa reitittimessä mene SA-tilaan ollenkaan. 

Onko siis käytössä siis SA liittymä jo ennestään?

Ja onnistuko kuitenki lopulta tuo päivitys? 🤔 Koititko useammalla selaimella myös? Voi myös olla että oli joku hetkellinen yskäsy verkkokaupassa, ei ainakaan pitäis olla mitään häiriöö menossa siellä. Tarvittaessa päivittäminen onnistuu myös asiakaspalvelun kautta. 


Kokeilin edgellä, firefoxilla ja chromella, ei onnistunut. Otin myös pois mainosten eston ja VPN-palvelun. Kokeilen myöhemmin tai otan yhteyttä asiakaspalveluun. 


Kokeile incognito ikkunassa.


Osallistu keskusteluun