Vastattu

Vikailmoitus

  • 21 October 2022
  • 2 kommenttia
  • 215 katselukerrat

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +4

moi koska kuuluvuuten kanssa on onkelmia tai sitten yhteytessäni teiltä on jotain vikaa pyytänkin tekemään sekä katvealue ilmoituksen että samalla vikailmoituksen ja voitaanko menetellä näin että tarkistetaan onko yleisiä vikoja alueella ja jos ei ja netti jatkaa katkeilua ja sitä ettei kaksi ylintä merkkivaloa zte 801a 5g reittimessä palaa niin tehä myös katvealue ilmoitus koska jos asiakas maksaa netistä sen ei kuulu katkeila useita kertoja joka päivä eikä kyllä pitäisi olla niin huono kuuluvuuskaan ettei reittimen kaikki valot sen takia pala  pyytänkin näitä toimenpiteitä että aluksi tehään vikailmoitus ja selvitellään asiaa että onko yleistä vikaa tai minun ja elisan välillä olevaa vikaa ja jos todetaan ettei mitään vikaa ole ja yhteys katkeilut että yhteys katkeaa useasti päivässä joka päivä ja että merkkivalot kaksi ylintä ei pala jatkuu niin tehään katvealue ilmoitus pahoista kuuluvuus onkelmista joka tapauksessa tämä viestin ydin teille elisan työntekijöille ja elisa yhteisö ylläpitäjille ja moderaattoreille on se että koska mulla yhteyten kanssa näin hankalia onkelmia on niin jotain tarvisi tehdä niin voitteko siis aluksi tehä vikailmoituksen ja jos ei ole yleistä vikaa elisalla mun alueella ja jos ei ole elisan ja mun välistä vikaa niin tehä sitten heikosta kuuluvuutesta katvealue ilmoituksen että tulisi vaikka kunnollinen 5g tukiasema lähelle koska muuten jos yhteys katkeilee useita kertoja päivässä ja kaikki merkkivalot ei aina pala niin jos ja kun tämä yhteytestä johtuu niin jos asialle ei mitään tehdä rupean joko ottaan yhteyttä kuluttajaasiamieheen ja traficomiin eli liikenne ja viestintä virasto ja digi ja väestörekisteri keskus ja teen valituksia ja nimeen omaan jos asiakkaalla on pahoja yhteysonkelmia niin nuihin tahoihin valitan vain jos mun onkelmiin ei puututa noin 1.5 vuoden tai 2.5 vuoden sisällä siis heikkoon kuuluvuuteen ja yhteyten useisiin katkeiluihin päivässä että pitää käyttää virrat pois ja laittaa takaisin tai resetoita jotta saa netin toimiin niin on tää aika vaikeaa ja jos ja kuten snooppi sanoi että vaikuttaa kuuluuus onkelmalta niin tosi se on että yhteytessä on joko vikaa tai sitten kyseessä katvealue ja kuuluvuus onkelma mutta tässäkin tapauksessa vaatin liittymälaskun alennusta jos asialle ei voita mitään tehä ja aleta mitään tekeen mun ehdotus on että tehään vikailmoitus ja jos yleistä vikaa koko suomen alueella ja omalla alueella ole niin tutkitaan onko minun ja elisan välillä jotain vikaa ja että elisa yrittäisi tutkia mun reititintä ja verkkokorttia ja konetta ja jos vikaa ei mitään löytetä niin sitten onkelma kuuluvuus ja siinä vaiheessa jos asiakkaan kuten mun reititin katkaisee yhteyten useita kertoja päivässä joka päivä ja on toimiessaankin yhteys olematon eli kaksi ylintä valoa reittimessä ei pala niin sitten puolestaan jotta ei tarvi vaatia netti maksun alennusta niin pitää tehä katvealue ilmoitus ja tutkiin asiaa ja parantaa alueen verkkoa lisäämällä uusia tukiasema ja nykyisin ne vissiin sitten on jo 5g tukiasemia jota tehään tai nykyisiin 4g tukiasemiin lisätään 5g lähettimiä mutta mun ohjeet tosiaan on että aluksi tehään vikailmoitus ja jos mitään vikaa ei mistään löyty johtuu tuo että reititin katkaisee joka päivä yhteyten useasti päivässä eikä kaikki valot reittimessä pala johtuu katveesta joten pitää kyllä pikaisesti jotain tehä  ettei netti katkeilisi kokoajan ja kun toimisi niin palaisi kaikki merkkivalot ja yhteys muutenkin kunnolla toimisi

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 21 October 2022, 15:12

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +4

vai onko kyseessä reititin vika jos on sitten vika mussa ja mun täytyy ostaa uusi reititin vai voitaanko mahdolliset onkelmat selvittää kun vikailmoitus tehään ja katvealueilmoitus tehään

 

Käyttäjätaso 7

 

Vikailmoituksen voit tehdä

vaikka heti:

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm) Avoinna ma-pe klo 8-18.

Numerossa voi tehdä vikailmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Tai jos haluat kirjoitella pidemmänkin selvityksen ongelman tiimoilta,

niin tee vikailmoitus vaikka tuolla lomakkeella:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/