Olen yrittänyt vaihtaa julkiseen ip-osoitteeseen ja mielestäni olen tehnyt kaiken oikein. APN osoite on muutettu internet4:ksi. Silti edelleen on reitittimen NAT3 päällä, joka haittaa nettipelaamista. Olisiko neuvoja miten edetä?
ZTE 5G MC801A ja NAT3 ongelma verkkopelaamisessa
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Tuolla samantyyppisestä ongelmasta:
Toivottavasti jotain apua.
Voithan myös ottaa yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)
Soittakaa minulle.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Numerossa voi tehdä myös vikailmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.
Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.
(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Voit laittaa myös yksityisviestiä
Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:
Oma profiili/muokkaa profiilia.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

