Skip to main content
Vastattu

ZTE MC801A ohjelmistopäivitys ei toimi


Lageri47
Forum|alt.badge.img

Hei,

Kyseisen purkin nykyinen ohjelmistoversio on MC801A_Elisa1_B04, siis tosi vanha.

Uusin versio lienee tuo helmi-maaliskuussa julkaistu Elisa3_B19 versio.

Ei vaan ole ehtinyt minulle asti, eikä hallintaikkunassakaan päivitys onnistu.
Väittää, ettei uudempaa ole.

Laite on ollut nyt käyttöönoton jälkeen verkossa vajaan viikon, joten pitäisikö odotella vielä?

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

Lageri47 kirjoitti:

Näin on. Kaikki OK.

Hyvä että tuli kuntoon!

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

13 kommenttia

Forum|alt.badge.img+4
  • Valmentaja
  • 63 kommenttia
  • 9. toukokuuta 2022

Voisiko olla että vain uusimmat päivitysversiot on tarjolla eikä päivity enään noin vanhan version päälle? Yleensä asiakaspalvelu hoitaa asian eteenpäin ja päivittävät operaattorin toimesta etäyhteydellä laitteen jos muuten ei onnistu.


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 3821 kommenttia
  • 9. toukokuuta 2022
Lageri47 kirjoitti:

Hei,

Kyseisen purkin nykyinen ohjelmistoversio on MC801A_Elisa1_B04, siis tosi vanha.

Uusin versio lienee tuo helmi-maaliskuussa julkaistu Elisa3_B19 versio.

Ei vaan ole ehtinyt minulle asti, eikä hallintaikkunassakaan päivitys onnistu.
Väittää, ettei uudempaa ole.

Laite on ollut nyt käyttöönoton jälkeen verkossa vajaan viikon, joten pitäisikö odotella vielä?

 

Laita profiiliisi asiakasnumerosi ja laitteen sarjanumero, niin tutkitaan miksei ole automaattisesti päivittynyt.


Lageri47
Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 13 kommenttia
  • 9. toukokuuta 2022

Lageri47

Edit: yksityiset tiedot poistettu. -Keinotekoinen


  • 4735 kommenttia
  • 9. toukokuuta 2022
Lageri47 kirjoitti:

Lageri47

yksityiset tiedot poistettu

Laitoitko nuo tiedot Omaan profiiliisikin?

Sinne pääset klikkaamalla ylhäällä oikella omaa nimikkopallukkaasi.

Alasvetovalikosta valitse Oma profiili ja siellä muokkaa profiilia.

Pääset myös suoraan Omaan profiiliisi tuosta viestisi omasta pallukasta.

 


Lageri47
Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 13 kommenttia
  • 11. toukokuuta 2022

Lähetin asiasta viestin myös OmaYhteisö tiimille.

 


Lageri47
Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 13 kommenttia
  • 11. toukokuuta 2022

Tuli vielä mieleen, että miten vanhan laitteen olenkaan saanut, kun ostin sen 27.4.2022 ja siinä on noin vanha softa?


Lageri47
Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 13 kommenttia
  • 19. toukokuuta 2022

Eipä tunnu oikein kivalta, kun ihan tuoreena asiakkaana jätetään näin "oman onnensa nojaan".

Apuja ei löydy yhteisöltä eikä tiimiltä eikä asiakaspalvelukaan ehtinyt auttaa. Siirsin juuri kotinettini dna:lta elisalle, mutta tuntuu siltä, rttä mikään muu ei parantunut kuin download-nopeus. 😪


  • 4735 kommenttia
  • 19. toukokuuta 2022
Lageri47 kirjoitti:

Eipä tunnu oikein kivalta, kun ihan tuoreena asiakkaana jätetään näin "oman onnensa nojaan".

Apuja ei löydy yhteisöltä eikä tiimiltä eikä asiakaspalvelukaan ehtinyt auttaa. Siirsin juuri kotinettini dna:lta elisalle, mutta tuntuu siltä, rttä mikään muu ei parantunut kuin download-nopeus. 😪

Laita tuonne viestiä kaikkine tietoineen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Jos vaikka saisit apua, kun muuten homma

junnaa paikoillaan.

Ehkäpä se lakkokin tämän viikon jälkeen loppuu.

Sittenhän kaikki taas sujuvoituu.


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 3821 kommenttia
  • 19. toukokuuta 2022
Kimblez kirjoitti:
Lageri47 kirjoitti:

Eipä tunnu oikein kivalta, kun ihan tuoreena asiakkaana jätetään näin "oman onnensa nojaan".

Apuja ei löydy yhteisöltä eikä tiimiltä eikä asiakaspalvelukaan ehtinyt auttaa. Siirsin juuri kotinettini dna:lta elisalle, mutta tuntuu siltä, rttä mikään muu ei parantunut kuin download-nopeus. 😪

Laita tuonne viestiä kaikkine tietoineen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Jos vaikka saisit apua, kun muuten homma

junnaa paikoillaan.

Ehkäpä se lakkokin tämän viikon jälkeen loppuu.

Sittenhän kaikki taas sujuvoituu.

No ei näytä ihan siltä, että loppuisi. Harmillista.


Lageri47
Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 13 kommenttia
  • 20. toukokuuta 2022

Näin tein ja jään odottamaan, mitä tapahtuu.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2358 kommenttia
  • 15. kesäkuuta 2022

@Lageri47 - Tämä asia oli ilmeisesti saatu kuntoon ja yhteys toimii nyt kuten kuuluukin? 🙂


Lageri47
Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 13 kommenttia
  • 15. kesäkuuta 2022

Näin on. Kaikki OK.


Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 992 kommenttia
  • Vastaus
  • 16. kesäkuuta 2022
Lageri47 kirjoitti:

Näin on. Kaikki OK.

Hyvä että tuli kuntoon!