Tällä hetkellä laitteessa on ohjelmistoversio MC801A_Elisa3_B19 ja nyt olisi näköjään saatavilla MC801A_Elisa3_B22.
Mutta tuo oma laite ei löydä kyseistä päivitystä. Toive olisi kuitenkin päästä testaamaan sitä mahdollisimman pian, jos se auttaisi muutamiin ongelmiin, kuten satunnaisiin netin katkeamisiin ja netin totaaliseen jumiutumiseen jos toisella verkon laitteella esimerkiksi ladataan jotakin. Onko jotain aikataulua tiedossa milloin tuo uusi softa tulee laajempaan jakeluun?
Profiilissa pitäisi olla tarvittavat tiedot tarkempia tsekkailuja varten.
Moikka @llj ja tervetuloa OmaYhteisöön!
Laitoin tästä pyyntöä, että saisit laitteellesi uuden ohjelmistoversion.
Täällä myös vanha B19 ohjelmistoversio,eikä löydä uutta versiota.
Profiilissa asiakasnumero.
@vorsteeni Vein laitteen päivityspyynnön eteenpäin.
Myös täällä vanha B19 ohjelmistoversio vailla päivitystä B22 versioon. Profiilissa on laitteen IMEI ja IMSI.
Täälläkin sama ongelma. Päivitystä viimeisimpään versioon ei löydy.
Samaten profiilista löytyy IMEI.
Ei kai elisa ole uohtanut laittaa tätä päivitystä yleiseen jakeluun, kun “kaikki” kyselevät sitä omaan purkkiinsa? Voisihan se jotain korjata tuossa omassakin...
Myös täällä vanha B19 ohjelmistoversio vailla päivitystä B22 versioon. Profiilissa on laitteen IMEI ja IMSI.
Laitettu etiäpäin päivityspyyntö.
En löytänyt mitään tietoa profiilista. Muistitko hyväksyä? Kokeileppas uudelleen, ja lisäksi tervetuloa OmaYhteisöön @ttja!
Huom! Päivitys tulee kyllä kaikille, mutta porrastetusti.
Nyt näkyy IMEI profiilissa.
Pahoittelut
Ei kai elisa ole unohtanut laittaa tätä päivitystä yleiseen jakeluun, kun “kaikki” kyselevät sitä omaan purkkiinsa?
Ei ole unohtanut. Päivitykset ajetaan porrastetuissa erissä. Päivitettäviä laitteita on verkossa todella paljon, joten ei ole mikään salamannopea operaatio.
Päivitysten onnistuvuutta ja asiakaspalautetta pitää myöskin seurata, siksi ei edes kannata vetää isosta kahvasta kerralla.
Päivityspyyntö laitettu eteenpäin. @ttja
Hei! Toivoisin myös B19 → B22 päivitystä purkkiini, jos sillä korjaisi melkein päivittäiset yhteyden jäätymiset. Asiakasnumeroni löytyy profiilista, mutta laitteen tietoja ei. Kaivoin ne kyllä laitteen tiedoista, jos ne pitää jonnekin lisätä?
Pistin tuostakin päivityspyyntöö eteenpäin. @JJ85
Moi. Täälläkin olisi toive saada uusi ohjelmisto mahdollisimman nopeasti, kiitos.
Välitetty pyyntö. Lisäks kiva saada sut myös mukaan tänne OmaYhteisöön @jhoo!
Reitittimeen tulikin päivitys äskettäin ja ainakin sellainen positiivinen muutos on havaittavissa, että DDNS toimii nyt. Kiitos!
Pistin tuostakin päivityspyyntöö eteenpäin. @JJ85
Kiitos @ilponen - päivitys tuli iltapäivästä ja ei ainakaan vielä ole yhteydet jämähtäneet. Toivottavasti tämä olisi SE päivitys mikä korjaa muuten niin hyvän laitteen pahimman vian
Moi!
Täälläkin halukas testaamaan B22 päivitystä, jos vaikka korjaisi muutamat ongelmat laitteen kanssa.
Tiedot profiilissa.
Heips! Joudutaanki tän kanssa toimimaan pikkasen eri tavalla, eli soitatko vaikka meidän asiakaspalveluun tästä päivityksestä. Lisäksi tervetuloa osaks OmaYhteisöä @WÖRTTI MÄÄLY!
Heipsis,
Eikö tätä tiedostoa voisi laittaa ladattavaksi loppukäyttäjälle kun ZTE kerran tukee päivitysten asentamista suoraan hallintapaneelista?
Elisa pääsääntöisesti toimittaa laitteiden käyttöjärjestelmäpäivitykset porrastetusti ja automaattisesti. Joissain tapauksissa tällaista päivitystä voidaan käyttäjän pyynnöstä kiirehtiä asiakaspalvelun toimesta ja manuaalisesti pistää laite päivittymään heti.
Tervetuloa joka tapauksessa vielä omasta puolestani OmaYhteisöön @Miukuna 🥳 kiva kun liityit tänne!
Vieläkään en ole saanut päivitystä.
Moi!
Meillekkin päivitystä purkkiin kiitos! Katkoo yhteyttä jatkuvaan, jos tämä uusi päivitys auttaisi asiaan….
Vieläkään en ole saanut päivitystä.
Laitoin tästä uudelleen pyyntöä. Oletko käyttänyt laitteesi ilman virtaa kuitenkin tässä parin päivän sisällä?
Moi!
Meillekkin päivitystä purkkiin kiitos! Katkoo yhteyttä jatkuvaan, jos tämä uusi päivitys auttaisi asiaan….
Lisäisitkö profiilitietoihisi laitteen imei-koodin tai sarjanumeron. Tervetuloa OmaYhteisöön @J.Malila !
Vieläkään en ole saanut päivitystä.
Laitoin tästä uudelleen pyyntöä. Oletko käyttänyt laitteesi ilman virtaa kuitenkin tässä parin päivän sisällä?
Moi!
Meillekkin päivitystä purkkiin kiitos! Katkoo yhteyttä jatkuvaan, jos tämä uusi päivitys auttaisi asiaan….
Lisäisitkö profiilitietoihisi laitteen imei-koodin tai sarjanumeron. Tervetuloa OmaYhteisöön @J.Malila !
Kiitos! Nyt pitäisi olla profiilissa.