ZTE MC888 PRO reititin toimii hyvin ja nopeasti , mutta katkaisee wifi yhteyden vähintään kerran päivässä joihinkin siihen kytkettyihin laitteisiin. Yhteyden uudelleen muodostaminen ei onnistu muuten kuin uudelleennkäynnistämällä reititin.
Yhteyden katkeaminen ei ole laitekohtaista vaan satunnaisesti yhteys katkeaa puhelimeen, tablettiin , telkkariin tms. Samaan aikaan yhteys toimii osassa laitteita normaalisti.
Sivu 1 / 1
Tuleeko mikä virheilmoitus, kun koittaa uudelleen liittyä langattomaan verkkoon - kun laite siitä alunperin tippunut? Tapahtuuko tuo pätkäsy eri aikoihin vai aina samaan aikaan päivästä? Koita laitteen asetuksista vähän muuttaa WiFi-asetuksia ja tuottaako tulosta. Hyvät kuvalliset ohjeet löydät Elisan sivuilta. Tuottaako esimerkiksi muutosta, jos tuota WiFi:n kantamaa muutat?
Tervetuloa OmaElisaan @Zene !
Langaton verkko näkyy kyllä, mutta kun yrittää uudelleen kytkeytyä siihen, tulee ilmoitus " tähän verkkoon ei voi liittyä", " yhteyttä ei voida muodostaa " tms. Reitittimen uudelleen käynnistyksen jälkeen, kaikki toimii taas, kunnes joku laite hukkaa verkon.
Tämä tapahtuu siis satunnaisesti mihin kellon aikaan vaan ?
Ostin laitteen pari kuukautta sitten ja aluksi se toimi hienosti ainakin reilun kuukauden ajan.
Tätäkin voisi koittaa. Kytke “Band Steering” pois päältä.
Laitteen voisi myös resetoida ja sitten kokeilla tuota ehdotettua Band streering -asetuksen pois päältä laittamista.
Muutaman kerran on jo resetoitu, ja se ei näytä auttavan. Täytyy kokeilla vielä erottaa toisistaan nuo 2.4 ja 5 Ghz taajuudet, eli tehdä 2 erillistä verkkoa, koska osa minun laitteista ( mm. Älyvalot) ei toimi kuin 2.4 Ghz verkossa.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.