Skip to main content
Vastattu

ZTE MF286 reititin jumissa

  • 4 June 2024
  • 4 kommenttia
  • 146 katselukerrat

Reititin ZTE 286 oli 6. PV virroista pois eikä enää pelitä,olen sammutellut,testannut kortin tabletissa ja siinä toimii,syttyy vain 3/4 g kohdalle sininen valo ei vilkut,ei verkkoyhteyttä,mitä pitäis tehdä,vai onko reititin tullut tiensä päähän

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Reititin ZTE 286 oli 6. PV virroista pois eikä enää pelitä,olen sammutellut,testannut kortin tabletissa ja siinä toimii,syttyy vain 3/4 g kohdalle sininen valo ei vilkut,ei verkkoyhteyttä,mitä pitäis tehdä,vai onko reititin tullut tiensä päähän

Jos 3/4G-valo palaa sinisenä , niin laite kyllä rekisteröityy verkkoon. Luultavasti laite ei vain saa Elisan DHCP:ltä IP-osoitetta ja yhteys ei toimi. Jos pääset kirjautumaan laitteen hallintaan , niin sieltä voi tarkistaa jostakin järjestelmätiedoista , että puuttuuko se IP-osoite. Kannattaa liittää laite ethernetillä tietokoneeseen , jotta voi sulkea pois myös WiFi:n mahdollisen ongelman.

Jos WAN IP puuttuu , niin vika on verkossa. Toki voit buuttailla laitetta , jolloin laite yrittää saada IP:tä. Jos ei tule , niin tee vikailmoitus aspaan.

Käyttäjätaso 7

Reititin ZTE 286 oli 6. PV virroista pois eikä enää pelitä,olen sammutellut,testannut kortin tabletissa ja siinä toimii,syttyy vain 3/4 g kohdalle sininen valo ei vilkut,ei verkkoyhteyttä,mitä pitäis tehdä,vai onko reititin tullut tiensä päähän

Olisikohan tuolta mitään apua, vaikkei kaikki valot palakaan:

Kotiboksi ZTE MF286 ja MF286D ohjeet

“Laitteelle kannattaa tehdä uusin päivitys tämän kuvallisen ohjeen mukaan. Huomaa, että tämän pystyt tekemään, vaikka internetyhteyttä ei olisikaan. Jos tämä ei auta, kannattaa kokeilla vielä laitteen tehdasasetusten palautusta. Kuvallisen ohjeen löydät täältä.”

 

Käyttäjätaso 7

“Laitteelle kannattaa tehdä uusin päivitys tämän kuvallisen ohjeen mukaan. Huomaa, että tämän pystyt tekemään, vaikka internetyhteyttä ei olisikaan.

No jopas nyt. Kerrotkos @Kimblez miten laite saa yhteyden päivityspalvelimelle , jos verkkoyhteyttä ei ole.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Kun kerran sim-kortti on testattu toimivaksi toisella laitteella, on vika tuossa reitittimessä, joten siitä on turha vikailmoitusta tehdä. 🤔 Kokeilitko resetoida reitittimen jo @Petetty55 ?

Osallistu keskusteluun