Vastattu

Mitä kautta laitteen vaihdot, reilun viikon toimi 👍

  • 21 January 2023
  • 6 kommenttia
  • 164 katselukerrat

Eli mitä kautta laitteen vaihto uuteen onnistuu helpoiten ja mihin pitää ilmoittaa ettei uusia liittymän avausmaksuja tule? 

P.s. viikon toimi ihan hyvin. Sitten alkoi tulla viestejä: akku loppumassa (vaikka 90 pinnaan jäljellä kotona laturiin laittaessa), nyt ei enää yhdistä gps:ään kuin joitain sekuntteja joskus. Ainoa asia mitä voi tehdä on soittaa. On kokeiltu laittaa laturiin ja pois monta kertaa, jne...

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Juuso Y 23 January 2023, 14:41

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka @Juuso Y! Tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Mikä laite tarkalleen kyseessä? Tällaisissa tapauksissa laitevaihdon/korjauksen osalta päätöksen tekee huoltoliike.

Käyttäjätaso 7

Eli mitä kautta laitteen vaihto uuteen onnistuu helpoiten ja mihin pitää ilmoittaa ettei uusia liittymän avausmaksuja tule? 

P.s. viikon toimi ihan hyvin. Sitten alkoi tulla viestejä: akku loppumassa (vaikka 90 pinnaan jäljellä kotona laturiin laittaessa), nyt ei enää yhdistä gps:ään kuin joitain sekuntteja joskus. Ainoa asia mitä voi tehdä on soittaa. On kokeiltu laittaa laturiin ja pois monta kertaa, jne...

 

Tuoltahan se liittymäjuttu selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Kyseessä siis ketjun mukaisesti musti active kapula, ostetta Mustista ja Mirristä. Musti ja Mirri otti laitteen takas ja anto rahat myös takaisin, kun ei ollut uutta tilalle. Taitaa olla näissä aika paljon näitä ongelmia viestiketjujen perusteella. Pitänee vielä perua liittymä, sit uutta trackeriä etsiskelemään.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Meillä on Tractive toiminut hyvin, mm. motonet myy.

Meillä on Tractive toiminut hyvin, mm. motonet myy.

Juu, jossain osu tää Tractive kans silmään. Taidanpa vaihtaa, kiitti vinkistä 👍

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Kyseessä siis ketjun mukaisesti musti active kapula, ostetta Mustista ja Mirristä. Musti ja Mirri otti laitteen takas ja anto rahat myös takaisin, kun ei ollut uutta tilalle. Taitaa olla näissä aika paljon näitä ongelmia viestiketjujen perusteella. Pitänee vielä perua liittymä, sit uutta trackeriä etsiskelemään.

Jaa sitä näköjään olin vaihteeksi ihan puusilmänä liikenteessä 😅 Hyvä, että homma kuitenkin etenee 👍

Osallistu keskusteluun