Vastattu

Musti Active -paikannin ei löydä GPS-signaalia

  • 21 July 2023
  • 1 kommentti
  • 171 katselukerrat

Uusi Musti active paikannin ei löydä gps singnaalia. Löytää välillä  gsm yhteyden hetkeksi ja laite on paritettu Tassudata apin kanssa  Ohjeet luettu tarkasti, on käynnistetty uudestaan laturin avulla ja kävelty ulkona pitkiä matkoja. Voiko laitteen resetoida jotenkin?

 

 

EDIT 21.7.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 21 July 2023, 11:43

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Uusi Musti active paikannin ei löydä gps singnaalia. Löytää välillä  gsm yhteyden hetkeksi ja laite on paritettu Tassudata apin kanssa  Ohjeet luettu tarkasti, on käynnistetty uudestaan laturin avulla ja kävelty ulkona pitkiä matkoja. Voiko laitteen resetoida jotenkin?

 

Eipä taida olla, kuin tuo uudelleenkäynnistys:

Varmista paikantimisessa olevan virtaa. Jos mahdollista,

Käytä laite kahdesti laturissa (paikannin uudelleen käynnistyy),

mitä olet jo kokeillutkin.

Musti ja Mirrikin antaa kysyttäessä vain

linkin Elisan ohjeisiin:

Musti Active -palvelun käyttö - Elisa

Jos aiemmin toiminut paikannin on lakannut toimimasta ja laturin kytkemistä on kokeiltu, tulee paikannin vaihtaa. Jos laite on ostettu Elisalta, tulee vaihto tehdä Elisalla.

Kaiketi sama pätee ihka uuteenkin toimimattomaan.

Asiahan selviää ottamalla yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Osallistu keskusteluun