Tassudata sovellus kaatuu joka kerta kun yritän tallentaa sinne puhelinnumeroa jolla saa soittaa paikantimeen.
Onko muuta tapaa kuin sovellus?
Onoo tähän tulossa korjaus?
Tassudata sovellus kaatuu joka kerta kun yritän tallentaa sinne puhelinnumeroa jolla saa soittaa paikantimeen.
Onko muuta tapaa kuin sovellus?
Onoo tähän tulossa korjaus?
Tassudata sovellus kaatuu joka kerta kun yritän tallentaa sinne puhelinnumeroa jolla saa soittaa paikantimeen.
Onko muuta tapaa kuin sovellus?
Onoo tähän tulossa korjaus?
Kyllähän se sen sovelluksen taitaa vaatia.
Kokeile sovelluksen poistoa ja uudelleenasennusta.
Sitten vaan ikäänkuin puhtaalta pöydältä:
Musti ja Mirri Paikannus Elisa – käyttöönotto-ohje
OmaElisa,erinomaisen hyvä paikka laittaa viestiä:
Omaelisa Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit/
Uusi viesti/Palvelun ja tuotteen käyttö/Muu palvelu.
Mitä ihmettä se uudelleen asennus tässä auttaa kun tuota ei asennettaessa kysytä?
Mitä ihmettä se uudelleen asennus tässä auttaa kun tuota ei asennettaessa kysytä?
Eihän se kokeileminen ota, eikä anna, jos/kun kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Aika useinhan sovellusten uudelleenasennus auttaa erinäisiin ongelmiin.
Ei kuitenkaan aina, eikä välttämättä.
Laita vaikka palautetta OmaElisan kautta, niin menee varmaan Tassudatan
kehittäjillekin tiedoksi. (Jos vaikka yleisempikin ongelma)
Kyllä vaatii aikaa ja hermoja. Surullista että joka asiaan korjaus on uudelleen asennus. Toi asennus asetuksien uudelleen määrittelyillä jne ei nyt kuitenkaan mikä pikku ranneliike kuitenkaan ole
No, katsotaan jos paikantimeen soitto tulee tarpeen ni koitetaan sit.
Tai sit vien tuon takas kauppaan koska siinä on kaikkee pientä ärsyttävää "ominaisuutta".
Saitko
Ei onnistu
Tänään koitin asennusta toiseen laitteeseen. Sama tulos. Applikaatio kaatuu kun siihen yrittää lisätä numeron jolla voi soittaa paikantimeen .
Numero ei talletu
Tänään koitin asennusta toiseen laitteeseen. Sama tulos. Applikaatio kaatuu kun siihen yrittää lisätä numeron jolla voi soittaa paikantimeen .
Numero ei talletu
Kun se nyt herjaa sitä paikantimen numeroa toisellakin laitteella, niin voihan olla että sopimus ei ole avautunut oikein sen osalta tms.
Eli joku häikkä liittymässä.
Kannattaa kysäistä asiakaspalvelusta, niin eiköhän lutviudu:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Voin olla yhteydessä asiakaspalveluun mutta ongelma ei ole paikantimen numeron kanssa, vaan kun lisään omaa numeroa jolla siihen paikantimeen saa soittaa
Voin olla yhteydessä asiakaspalveluun mutta ongelma ei ole paikantimen numeron kanssa, vaan kun lisään omaa numeroa jolla siihen paikantimeen saa soittaa
On se hyvä silti kysäistä.
Vaikka Chatista. Iltayhdeksään saakka avoinnakin.
Pääset Botista eroon kirjoittamalla jotakin ongelmasta viestikenttään.
Käväise jollakin Botin esittämällä sivulla ja heti takaisin.
Vastaa Botin esittämään kysymykseen: Oliko hyötyä. Ei.
Nyt pääset asiakaspalvelijan pakeille.
Vaikka enemmänkin jonoa, niin hyvin se vetää.
Kirjekuoresta chatti- ikkunan alhaalta klikkaamalla saat tallenteen keskustelusta sähköpostiin.
Chattäilin ihan ihmisen kanssa (toivottavasti ;-)
Tilauksen puolella oli kaikki ok, ja kaikki mitä sieltä osattiin neuvoa on kunnossa. Seuraavaksi pitäis tehdä häiriöilmotus, mutta aika ei just nyt riitä siihen. Parammalla ajalla sitten.
Chattäilin ihan ihmisen kanssa (toivottavasti ;-)
Tilauksen puolella oli kaikki ok, ja kaikki mitä sieltä osattiin neuvoa on kunnossa. Seuraavaksi pitäis tehdä häiriöilmotus, mutta aika ei just nyt riitä siihen. Parammalla ajalla sitten.
OmaElisa on erinomaisen hyvä vaihtoehto häiriöilmoitukselle
Liitteitä voi olla enintään 5 kpl.
Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit/
Uusi viesti/Aihe/Häiriöilmoitukset
Liitteitäkin voi olla enintään 5 kpl.
Tuoltakin häiriöilmoitus onnistuu hyvinkin:
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi