Skip to main content
Vastattu

Puhelinnumero Musti Active -sovellukseen


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia

Tassudata sovellus kaatuu joka kerta kun yritän tallentaa sinne puhelinnumeroa jolla saa soittaa paikantimeen.

Onko muuta tapaa kuin sovellus?

Onoo tähän tulossa korjaus?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

KimmoF kirjoitti:

Tänään koitin asennusta toiseen laitteeseen. Sama tulos. Applikaatio kaatuu kun siihen yrittää lisätä numeron jolla voi soittaa paikantimeen .

Numero ei talletu

Kun se nyt herjaa sitä paikantimen numeroa toisellakin laitteella, niin voihan olla että sopimus ei ole avautunut oikein sen osalta tms.

Eli joku häikkä liittymässä.

Kannattaa kysäistä asiakaspalvelusta, niin eiköhän lutviudu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

12 kommenttia

  • 4581 kommenttia
  • 18. marraskuuta 2023
KimmoF kirjoitti:

Tassudata sovellus kaatuu joka kerta kun yritän tallentaa sinne puhelinnumeroa jolla saa soittaa paikantimeen.

Onko muuta tapaa kuin sovellus?

Onoo tähän tulossa korjaus?

Kyllähän se sen sovelluksen taitaa vaatia.

Kokeile sovelluksen poistoa ja uudelleenasennusta.

Sitten vaan ikäänkuin puhtaalta pöydältä:

Musti Active pikaohje (PDF)

Musti ja Mirri Paikannus Elisa – käyttöönotto-ohje

 

OmaElisa,erinomaisen hyvä paikka laittaa viestiä:

Omaelisa Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit/

Uusi viesti/Palvelun ja tuotteen käyttö/Muu palvelu.

 


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 18. marraskuuta 2023

Mitä ihmettä se uudelleen asennus tässä auttaa kun tuota ei asennettaessa kysytä?


  • 4581 kommenttia
  • 18. marraskuuta 2023
KimmoF kirjoitti:

Mitä ihmettä se uudelleen asennus tässä auttaa kun tuota ei asennettaessa kysytä?

Eihän se kokeileminen ota, eikä anna, jos/kun kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Aika useinhan sovellusten uudelleenasennus auttaa erinäisiin ongelmiin.

Ei kuitenkaan aina, eikä välttämättä.

Laita vaikka palautetta OmaElisan kautta, niin menee varmaan Tassudatan

kehittäjillekin tiedoksi. (Jos vaikka yleisempikin ongelma)


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 19. marraskuuta 2023

Kyllä vaatii aikaa ja hermoja. Surullista että joka asiaan korjaus on uudelleen asennus. Toi asennus asetuksien uudelleen määrittelyillä jne ei nyt kuitenkaan mikä pikku ranneliike kuitenkaan ole 

No, katsotaan jos paikantimeen soitto tulee tarpeen ni koitetaan sit.

Tai sit vien tuon takas kauppaan koska siinä on kaikkee pientä ärsyttävää "ominaisuutta".

 


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1478 kommenttia
  • 21. marraskuuta 2023

Saitko @KimmoF tähän ongelmaan ratkaisua, onnistuiko puhelinnumeron tallentaminen lopulta? 😊


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 21. marraskuuta 2023

Ei onnistu


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 22. marraskuuta 2023

Tänään koitin asennusta toiseen laitteeseen. Sama tulos. Applikaatio kaatuu kun siihen yrittää lisätä numeron jolla voi soittaa paikantimeen .

Numero ei talletu


  • 4581 kommenttia
  • Vastaus
  • 22. marraskuuta 2023
KimmoF kirjoitti:

Tänään koitin asennusta toiseen laitteeseen. Sama tulos. Applikaatio kaatuu kun siihen yrittää lisätä numeron jolla voi soittaa paikantimeen .

Numero ei talletu

Kun se nyt herjaa sitä paikantimen numeroa toisellakin laitteella, niin voihan olla että sopimus ei ole avautunut oikein sen osalta tms.

Eli joku häikkä liittymässä.

Kannattaa kysäistä asiakaspalvelusta, niin eiköhän lutviudu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 22. marraskuuta 2023

Voin olla yhteydessä asiakaspalveluun mutta ongelma ei ole paikantimen numeron kanssa, vaan kun lisään omaa numeroa jolla siihen paikantimeen saa soittaa 


  • 4581 kommenttia
  • 22. marraskuuta 2023
KimmoF kirjoitti:

Voin olla yhteydessä asiakaspalveluun mutta ongelma ei ole paikantimen numeron kanssa, vaan kun lisään omaa numeroa jolla siihen paikantimeen saa soittaa 

On se hyvä silti kysäistä.

Vaikka Chatista. Iltayhdeksään saakka avoinnakin.

Pääset Botista eroon kirjoittamalla jotakin ongelmasta viestikenttään.

Käväise jollakin Botin esittämällä sivulla ja heti takaisin.

Vastaa Botin esittämään kysymykseen: Oliko hyötyä. Ei.

Nyt pääset asiakaspalvelijan pakeille.

Vaikka enemmänkin jonoa, niin hyvin se vetää.

Kirjekuoresta chatti- ikkunan alhaalta klikkaamalla saat tallenteen keskustelusta sähköpostiin.


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 23. marraskuuta 2023

Chattäilin ihan ihmisen kanssa (toivottavasti ;-)

Tilauksen puolella oli kaikki ok, ja kaikki mitä sieltä osattiin neuvoa on kunnossa. Seuraavaksi pitäis tehdä häiriöilmotus, mutta aika ei just nyt riitä siihen. Parammalla ajalla sitten.


  • 4581 kommenttia
  • 23. marraskuuta 2023
KimmoF kirjoitti:

Chattäilin ihan ihmisen kanssa (toivottavasti ;-)

Tilauksen puolella oli kaikki ok, ja kaikki mitä sieltä osattiin neuvoa on kunnossa. Seuraavaksi pitäis tehdä häiriöilmotus, mutta aika ei just nyt riitä siihen. Parammalla ajalla sitten.

OmaElisa on erinomaisen hyvä vaihtoehto häiriöilmoitukselle

Liitteitä voi olla enintään 5 kpl.

Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit/

Uusi viesti/Aihe/Häiriöilmoitukset

Liitteitäkin voi olla enintään 5 kpl.

Tuoltakin häiriöilmoitus onnistuu hyvinkin:

Soittakaa minulle