Vastattu

Voiko lemmikkiliittymän asettaa tauolle, tai jos en maksa sitä, voiko sen ottaa uudelleen käyttöön?

  • 31 August 2022
  • 6 kommenttia
  • 266 katselukerrat

Hei

Käytän Musti ja Mirri paikanninta vain osan vuodesta. Voiko lemmikkiliittymän asettaa tauolle, tai jos en maksa sitä, voiko sen ottaa uudelleen käyttöön? Mitä maksaa? Paljonko tauko / käyttökatko voi olla enintään niin että saan vielä liittymän aktiiviseksi?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi 31 August 2022, 13:56

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Muutama yhteydenotto vaihtoehto

vähän asian kiireellisyyden mukaan:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

OmaElisan Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Varmaan selviää.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

suomen laissa on hassuus että liittymä ei saa syrjiä laitteita (jos toimivia), mutta laitteet saa syrjiä liittymiä. sinun pitää selvittää kuinka pahasta musti ja mirri laite syrjii liittymiä. voi olla sim-kortti kohtainen.

littymiä ei saa tauolle siten että laskutus pysähtyy. mutta toiminnan voi estää tilapäisesti.

veikkaan, että musti ja mirri toimii millä tahansa elisan liittymällä joten voinet irtisanoa ja tilata myöhemin laitenetti s:n, https://elisa.fi/laitesim/ . tässä tapauksessa tuskin kannattaa turhaa sim-korttia ottaa uusiksi.

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Hei @hlo70 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Elikkäs tauolle tuota liittymää ei valitettavasti saa muuten kuin sulkemalla liittymän kokonaan. Liittymän voi aktivoida myöhemmin uudelleen ja aktivointi tapahtuu laitteen IMEI-koodilla osoitteessa https://elisa.fi/kauppa/aktivoi-lemmikki. Mikäli aktivoinnin yhteydessä törmää ongelmiin, niin kannattaa olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Sen verran korjausta @Snouppi’n ohjeeseen että suoraan toi uudelleen aktivointi ei onnistu, vaan tässä tarvitaan suoraan aspan apua että laite saadaan uudelleen aktivoitavaksi

Onko jotain aikarajaa kauanko liittymä voi olla suljettuna että se menee sitten lopulliseen “kuolioon”?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Onko jotain aikarajaa kauanko liittymä voi olla suljettuna että se menee sitten lopulliseen “kuolioon”?

Ei, aspalla sen verran hyvät taikakirjat käytössä että pidempäänkin laatikossa maannut liittymä saadaan noissa paikantimissa heräteltyä henkiin

Osallistu keskusteluun