Skip to main content

Asiakasetuhinta vanhoille asiakkaille?

  • 14 June 2023
  • 5 kommenttia
  • 580 katselukerrat

miksen saa asiakas etuhintaan vaikka olen ollut toistakymmentä vuotta  elisan asikas

Sanos @welho80 muuta. Minäkin olen jo wanha Elisan asiakas eikä minuakaan ole millään etuhinnoilla kunnioitettu - päinvastoin.


Kyllähän “asiakasetuhintaan/tarjoushintaan” saa hyvinkin.

Esim. Liittymät/Palvelut.

Vaatii vaan vähän omaa  aktiivisuutta.

Tiedustelua “nöyrästi”.

OmaElisan Chatti on oiva vaihtoehto.


OmaElisassa on välillä käyttäjälle kohdennettuja tarjouksia tuotteista ja liittymistä. Itselleni tulee myös ajoittain tekstarilla tarjouksia tuotteista ja/tai liittymistä.

 

Kovin usein nämä "vain sinulle" tarjoukset ovat kuitenkin olleet ihan samoja tarjouksia, joita kuka tahansa voi hyödyntää. Eli minulle kohdennettu tarjoustuote on saatavilla Elisan verkkokaupasta kyseisellä hinnalla muutenkin.

 

Jos esim. liittymä kaipaa päivitystä tuoreempaan, kannattaa kysellä suoraan Elisalta. Soitto Elisan maksuttomaan myyntipalvelun numeroon 0800 93 93 93 (Avoinna ma-pe klo 8-19 ja la klo 9-16.30) ja sieltä tarjousta kyselemään.


OmaElisassa tosiaan löytyy kirjautuneille Elisan asiakkaille asiakasetuhintoja, joita ei siis kaikkia näy verkkokaupassa. Toki nämä ovat kaikille Elisan asiakkaille tarjolla, kun on OmaElisaan kirjautuneena. Edut löytyy täältä. 😎


 

Jos esim. liittymä kaipaa päivitystä tuoreempaan, kannattaa kysellä suoraan Elisalta. Soitto Elisan maksuttomaan myyntipalvelun numeroon 0800 93 93 93 (Avoinna ma-pe klo 8-19 ja la klo 9-16.30) ja sieltä tarjousta kyselemään.

 

Jos liittymä kaipaa päivitystä, vaihda operaattoria. Saat heti hyvän tarjouksen Elisalta ellet ole kieltänyt yhteydenottoja.


Osallistu keskusteluun