miksen saa asiakas etuhintaan vaikka olen ollut toistakymmentä vuotta elisan asikas
Asiakasetuhinta vanhoille asiakkaille?
Sanos
Kyllähän “asiakasetuhintaan/tarjoushintaan” saa hyvinkin.
Esim. Liittymät/Palvelut.
Vaatii vaan vähän omaa aktiivisuutta.
Tiedustelua “nöyrästi”.
OmaElisan Chatti on oiva vaihtoehto.
OmaElisassa on välillä käyttäjälle kohdennettuja tarjouksia tuotteista ja liittymistä. Itselleni tulee myös ajoittain tekstarilla tarjouksia tuotteista ja/tai liittymistä.
Kovin usein nämä "vain sinulle" tarjoukset ovat kuitenkin olleet ihan samoja tarjouksia, joita kuka tahansa voi hyödyntää. Eli minulle kohdennettu tarjoustuote on saatavilla Elisan verkkokaupasta kyseisellä hinnalla muutenkin.
Jos esim. liittymä kaipaa päivitystä tuoreempaan, kannattaa kysellä suoraan Elisalta. Soitto Elisan maksuttomaan myyntipalvelun numeroon 0800 93 93 93 (Avoinna ma-pe klo 8-19 ja la klo 9-16.30) ja sieltä tarjousta kyselemään.
OmaElisassa tosiaan löytyy kirjautuneille Elisan asiakkaille asiakasetuhintoja, joita ei siis kaikkia näy verkkokaupassa. Toki nämä ovat kaikille Elisan asiakkaille tarjolla, kun on OmaElisaan kirjautuneena. Edut löytyy täältä.
Jos esim. liittymä kaipaa päivitystä tuoreempaan, kannattaa kysellä suoraan Elisalta. Soitto Elisan maksuttomaan myyntipalvelun numeroon 0800 93 93 93 (Avoinna ma-pe klo 8-19 ja la klo 9-16.30) ja sieltä tarjousta kyselemään.
Jos liittymä kaipaa päivitystä, vaihda operaattoria. Saat heti hyvän tarjouksen Elisalta ellet ole kieltänyt yhteydenottoja.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.