Vastattu

Asiakaspalaute puhelinpalveluun

  • 25 February 2021
  • 1 kommentti
  • 111 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

En pystynyt lähettämään viestiäni vastauksena tekstiviestikyselyyn, jonka sain puhelun päätteeksi.

Sain tänään 25.2.2021 15:49 puhelun Elisan myynnistä.
Minulle soittanut nuori nainen oli varsin mukava, ystävällinen ja ymmärtäväinen, vaikka kieltäydyinkin hänen tarjouksestaan. Entisenä puhelinasiakaspalvelijana kuitenkin haluaisin huomauttaa parista asiasta, joista itse olisin saanut aikanaan omassa työssäni isot sanktiot, pahimmassa tapauksessa jopa potkut.
Asiakaspalvelijanne ei varmistanut henkilöllisyyttäni; En vastaa tuntemattomiin numeroihin nimelläni henkilökohtaisista syistä, ja tässä tapauksessa asiakaspalvelijanne ei kysynyt minulta missään vaiheessa, kuka olen. Näin ollen hän jakoi liittymään liittyviä yksityiskohtia, varmistamatta, olenko liittymän omistaja. Myös sen sijaan, että hän olisi pelkästään tarjonnut mahdollisuuden jatkaa liittymäpakettia uudella tarjouksella, tai edes kysynyt kiinnostustani paketin jatkamisesta nytten, asiakaspalvelijan ulosannista oli helppo päätellä, että hän oletti minun tietysti suostuvan jatkamaan pakettia heti.
En tiedä, millaiset ohjeet ja koulutukset Teillä on puhelinasiakaspalvelunne puolella, mutta tämän puhelun perusteella suosittelisin petraamaan niihin. Se, ettei asiakkaan henkilöllisyyttä ja tietoja tarkisteta ja varmenneta, antaa harmillisesti kuvan, että Elisa ei välitä minusta asiakkaana, mistä syystä annoin tekstiviestikyselyyn huonoimman arvosanan.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 25 February 2021, 16:25

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @HRV! Todella harmillista kuulla, että näin pääsi tapahtumaan. Erittäin hyvä, että toit tämän palautteen esiin! Olet ihan oikeassa, jokaiseen meiltä soitettavaan puheluun henkilöllisyyden varmistaminen kuuluu, tähän ei ole poikkeuksia. Uskon että kyseessä oli ihan vain inhimillinen virhe, mutta niin tai näin, palautteesi on varsin aiheellinen. :slight_smile: Jos laitat meille yksityisviestillä tarkempia tietoja, voidaan selvittää asia ja viedä palaute perille asti. :thumbsup: