asiakaspalvelu

  • 12 May 2022
  • 2 kommenttia
  • 245 katselukerrat

Miksi Elisalla ei ole sähköpostiosoitetta tai yksilöllistä chat-palvelua? Soittaminen ja keskustelupalstat eivät vakuuta.


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Miksi Elisalla ei ole sähköpostiosoitetta tai yksilöllistä chat-palvelua? Soittaminen ja keskustelupalstat eivät vakuuta.

Elisan asiakaspalvelun sähköpostiosoite on asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi ainakin toimii ja on vastattu minulle ainakin suhteellisen nopeasti. Voi toki myös laittaa viestiä yhteyslomakkeen kautta. Myös chat on mahdollista, mutta vain kirjautuneena OmaElisaan. Tosin tällä hetkellä ei ole enää avoinna työtaistelutoimien vuoksi.

Työtaistelutoimien vuoksi emme pysty vastaanottamaan uusia viestejä. Vastaamme jo lähettämääsi viestiin mahdollisimman pian, odotathan rauhassa. Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa.

Lähetä viesti asiakaspalveluun

  • Vastaamme viesteihin 2 arkipäivän kuluessa ensisijaisesti soittamalla sinulle.

  • Häiriötilanteissa soita meille, jotta asiasi hoituu nopeimmin.