Miksi Elisalla ei ole sähköpostiosoitetta tai yksilöllistä chat-palvelua? Soittaminen ja keskustelupalstat eivät vakuuta.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Miksi Elisalla ei ole sähköpostiosoitetta tai yksilöllistä chat-palvelua? Soittaminen ja keskustelupalstat eivät vakuuta.
Elisan asiakaspalvelun sähköpostiosoite on asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi ainakin toimii ja on vastattu minulle ainakin suhteellisen nopeasti. Voi toki myös laittaa viestiä yhteyslomakkeen kautta. Myös chat on mahdollista, mutta vain kirjautuneena OmaElisaan. Tosin tällä hetkellä ei ole enää avoinna työtaistelutoimien vuoksi.
Työtaistelutoimien vuoksi emme pysty vastaanottamaan uusia viestejä. Vastaamme jo lähettämääsi viestiin mahdollisimman pian, odotathan rauhassa. Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa.
Lähetä viesti asiakaspalveluun
-
Vastaamme viesteihin 2 arkipäivän kuluessa ensisijaisesti soittamalla sinulle.
-
Häiriötilanteissa soita meille, jotta asiasi hoituu nopeimmin.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.