Asiakaspalvelun laatu?

  • 28 April 2022
  • 1 kommentti
  • 117 katselukerrat

Hei, 

 

tässä äskettäin tilasin asiakaspalvelun kautta netin, johon piti tulla asentajat asuntoon asentamaan joku antennikin.

 

Siihen sovittiin sitten joku boksi myös jne. ja kuulemma tätä ei löydy netistä, vaan on erikoistarjous.


Lopulta sitten postissa tuli DIGIBOKSI!

Ja nyt pitää sitten palautella digiboksi ja aikaa asian selvittämiseen on mennyt jo tunteja. Elisan ihmiset saa palkkaa kun ne juttelee höpöjä ja myy sopimuksia, tehden sopimusrikkomuksia mutta mitään ei kuulemma korvata.

 

No, minä sitten tilasin netistä sen huonomman netin ja tuli sitten ilmoitus parin päivän päästä, että nettiä ei voi toimittaa koska luottotietomerkintä.

 

Jätitte sitten kuitenkin sen netin osana tehdyn nettiliittymän voimaan, millä en tietenkään tee mitään kun ette suostu toimittamaan sitä nettiboksia!

Tämä on ihan suoraansanoen IHMISTEN HUIJAAMISTA ja RAHASTUSTA! Nyt kun yritin chatin kautta ottaa taas jälleen kerran asiakaspalveluun yhteyttä, niin koko chat ei edes toimi vaikka sen pitäisi olla päällä niin on joku botti vastailemassa.

 

Ehkä olisi Elisan parempi keskittyä johonkin muuhun bisnekseen, koska tämä minun kohdallani tapahtunut jatkuva huijaaminen tulee ainakin poikimaan valituksen Kuluttajariitalautakunta.

 

Aion myös tehdä tästä asiasta mm. blogin nettiin jotta varoitan ihmisiä Elisan kierouksista.

 

  • Onko muillakin tällaisia kokemuksia, että Elisa ihan pokkana toimittaa vääriä tuotteita ja huijaa ihmisiä? Eikä sitten suostu ottamaan mitään vastuuta sopimusrikkomuksista. Suomen lain mukaan sopimusrikkomuksista tulee aina korvaus!

    “Vahingonkorvaus tulee usein kyseeseen sopimusrikkomuksen seuraamuksena. Yleisenä lähtökohtana on se, että vahinko on aiheutunut tuottamuksellisesti, eli huolimattomuudesta tai tahallisesti. Vahingonkorvausvastuu voi syntyä, jos vahingonaiheuttaja ei kykene osoittamaan toimineensa kaikin puolin huolellisesti.”

    Minilex.fi

1 kommentti

Käyttäjätaso 6

Moikka @Asiakas1212 !

 

Onko tämä asia vielä ajankohtainen vai saitko jo ratkaisun asiaan?

Osallistu keskusteluun