Asiakaspalvelun nopeus myymälässä

  • 2 February 2023
  • 3 kommenttia
  • 119 katselukerrat

Tuos tein puhelimessa sopparin. Samsung ultra s22:sesta.  Joka sovittiin että saa tiskiltä vaan käydä hakemassa kun puhelimessa oli jo aijemmin sovittu. Kiire valitettavasti oli siksi sovittiin etta saa pyytämällä sen vaan mukaan. No kun menin jonotin puolituntia tiskille. Sen jälkeen kysyin myyjältä että anteeksi tulin hakemaan luuria joka oli sovittu noudettavaksi. Että tarvin sen ny jo nopiaa joukkoon jotta pääsen takas töihin. Myyjän vastaus ota vuoro nro ja mee takasin jonottaan noin tositakymmentä ihmistä. Vaikka puhe oli että saa het mukaan tiskiltä kun muuten ei mitää enää ollut.  Kyllä tämän talon asikaspalvelu on niin hanurista kun vaan voi. Ainakin toimipisteissä. No kettuilua takas se pienikin on hain seinän takaa toisests liikkeestä (telialta) vastaavan luurin. No eipäse 1200 suurin raha oo mutta kiusa takas se tuokin on. 



EDIT 2.2.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi, siirretty oikealle foorumialueelle, siivottu kirosanoja pois OmaYhteisön yhteisten pelisääntöjen mukaisesti -draakki


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Kun on vuoronumerot palvelussa käytössä (missä tahansa), niin

silloinhan palvelua saa numerojärjestyksessä.

Jos myyjä istuu koneella tekemättä yhtään mitään ilman että palvelee edes jonossa olevia asiakkaita niin mitäs onkeloista?  Ja 2 muuta myyjää hikiottalla palvelee kyllä. Minkähänlaisen vaikutelman siitä saa?  Jos tosiaan taso on tämä niin postin asikaspalvelu taitaa sittekki olla plus 10 luokkaa. 



EDIT 2.2.2023 // siivottu kirosana pois OmaYhteisön yhteisten pelisääntöjen mukaisesti -draakki

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @Seinäjoki ja tervetuloa OmaYhteisöön! 👋🏼

Harmi kuulla, että kävi vähän huono tuuri ja myymälässä oli ruuhkaa juuri kun siellä kerkesit pistäytymään. 😕

Meillä taitanee olla joka myymälässä vuoronumerojärjestelmä jotta kaikkia asiakkaita voidaan palvella tasapuolisesti, jos myymälässä on parikymmentä asiakasta kerralla ja kaikkien tarvitsisi vain pikaisesti pyrähtää tiskillä noutamassa etukäteen tilattu ja varattu laite niin ilman vuoronumeroita olisi aikamoinen kaaos käsissä. 😬 Harmi että tämän takia jäi puhelin nyt sitten kokonaan noutamatta, mutta toki hyvä että jonkinnäköinen ratkaisu löytyi tilanteeseen. 👍🏼 

Kellään myyjällä ei varmasti ole varaa istua pyörittämässä peukaloitaan jos myymälässä on asiakkaita odottamassa palvelua, ja onkin hyvä huomata että myyjillä voi olla myös muita töitä mitkä pitää saada saman työpäivän aikana tehtyä. Myyjä mikä ei juuri sillä hetkellä kerkeä palvelemaan asiakkaita saattaa esimerkiksi käydä läpi asiakaspalautetta mikä vaatii toimenpiteitä, tai pakollista ja aikakriittistä lisäkoulutusta. Työ missä ollaan ikään kuin näyteikkunassa jatkuvasti vahtivien silmien alla vaatii ihmiseltä aika paljon, ja itse yritän ainakin harjoittaa lempeää armollisuutta omasta kiireestä ja kärsimättömyydestä huolimatta jos itsestäni tuntuu joskus ärsyttävältä istua ja odottaa että jono liikkuu. 🙂

Osallistu keskusteluun