Tuos tein puhelimessa sopparin. Samsung ultra s22:sesta. Joka sovittiin että saa tiskiltä vaan käydä hakemassa kun puhelimessa oli jo aijemmin sovittu. Kiire valitettavasti oli siksi sovittiin etta saa pyytämällä sen vaan mukaan. No kun menin jonotin puolituntia tiskille. Sen jälkeen kysyin myyjältä että anteeksi tulin hakemaan luuria joka oli sovittu noudettavaksi. Että tarvin sen ny jo nopiaa joukkoon jotta pääsen takas töihin. Myyjän vastaus ota vuoro nro ja mee takasin jonottaan noin tositakymmentä ihmistä. Vaikka puhe oli että saa het mukaan tiskiltä kun muuten ei mitää enää ollut. Kyllä tämän talon asikaspalvelu on niin hanurista kun vaan voi. Ainakin toimipisteissä. No kettuilua takas se pienikin on hain seinän takaa toisests liikkeestä (telialta) vastaavan luurin. No eipäse 1200 suurin raha oo mutta kiusa takas se tuokin on.
EDIT 2.2.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi, siirretty oikealle foorumialueelle, siivottu kirosanoja pois OmaYhteisön yhteisten pelisääntöjen mukaisesti -draakki
Asiakaspalvelun nopeus myymälässä
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

