Skip to main content

Asiakaspalvelun parantaminen

  • August 5, 2025
  • 4 kommenttia
  • 130 katselukerrat

Forum|alt.badge.img

Voisiko ajatella, että asiakaspalvelun resursseja lisättäisiin, jotta päästäisiin valituksista “Ikävä kyllä Chat ei toimi” “Olet jonossa - vastaamme mahdollisimman pian” “ Varaamasi aika ei ole mahdollinen” Näihin kaikkiin törmää ihan jatkuvasti, Resurssien lisäys lisää kuluja, mutta mikä liekään hyvän asiakaspalvelun hinta mikä pitää maksaa, jotta asiakas tulisi esim. soittojonossa palveltua max 10min jonotuksella. Myyntiä pitää lisätä tai hintoja nostaa, mutta lisäys ei onnistu, jos ei asiakaspalvelua paranneta. Lisätkää nyt edes tietoa arvioidusta jonotusajasta tai kuinka mones on jonossa. Jotkut tuonkin osaa - miksi ei puhelualan ammattilainen?

4 kommenttia

  • Tulokas
  • August 6, 2025

Samat kokemukset chatista, jossa ei yhteyttä asiakaspalveluun saa. Soittoajan varasin eiliselle klo 16.30, mutta soitto tuli vasta tänään, eikä viivästystä pahoiteltu millään lailla.

Uuden liittymän hinta olisi ollut kalliimpi kuin DNA:lla, jonne yhteyden sai heti, joten ei ole vaikea valinta.


Forum|alt.badge.img+9
  • Oppinut
  • August 6, 2025

Ei tarvi parantaa asiakaspalvelua kun  asiakkaita tulee muutenkin  turha kuluerä vaan jos asiakaspalvelu ihmisiä lisätään .


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • August 6, 2025

Tuskin yhtiön johto panee pahakseen jos asiakkaita - heidän palkan maksajia - enemmän tulee. Mikä on tarpeeksi hyvää palvelua - sellaista en ole saanut. Yrityksen olemassa olon oikeutus tulee sen asiakkaista.


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • August 7, 2025

Kiitos asioiden nostamisesta esille! Hyviä nostoja ja vien niitä eteenpäin! 😊 Olen pahoillani omalta osaltani näistä kokemuksista! 😥