Voisiko ajatella, että asiakaspalvelun resursseja lisättäisiin, jotta päästäisiin valituksista “Ikävä kyllä Chat ei toimi” “Olet jonossa - vastaamme mahdollisimman pian” “ Varaamasi aika ei ole mahdollinen” Näihin kaikkiin törmää ihan jatkuvasti, Resurssien lisäys lisää kuluja, mutta mikä liekään hyvän asiakaspalvelun hinta mikä pitää maksaa, jotta asiakas tulisi esim. soittojonossa palveltua max 10min jonotuksella. Myyntiä pitää lisätä tai hintoja nostaa, mutta lisäys ei onnistu, jos ei asiakaspalvelua paranneta. Lisätkää nyt edes tietoa arvioidusta jonotusajasta tai kuinka mones on jonossa. Jotkut tuonkin osaa - miksi ei puhelualan ammattilainen?
Asiakaspalvelun parantaminen
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

