Mikäli Elisa haluaisi alkaa vetää etujoukoissa reilua palvelujen myyntiä, niin se muuttaisi toimintaansa palveluiden hinnoittelun muuttuessa. Tällä hetkellä Elisa, kuten kaikki muutkin vastaavat operaattorit myyvät erityishintaisia palveluja, joiden hinta muuttuu määräajan kuluttua ilman eri ilmoitusta. Tämä koskee niin alennettuja, kuin ilmaisjaksoja. Nyt monissa niissä käy niin, että asiakas ei muista jakson päättymistä, ja joutuu maksamaan vähintään 1kk korotetut maksut, ennenkuin peruutus tulee voimaan. Mikäli Elisa haluaisi, niin olisi helppo lähettää asiakkaalle tiedote, kun hinta muuttuu. Nyt tulee sellainen fiilis, että noilla asiakkaan unohduksilla halutaan vain tehdä rahaa. Uskon, että tuollainen toimintatavan muutos toisi Elisalle myös enemmän asiakkaita ja ihmiset ottaisivat lisäpalveluita testiin papemmin. Kun itselläni on käynyt muutaman kerran juuri tällainen unohdus, niin en todellakaan halua ottaa vastaan mitään lisäpalveluita niitä tarjottaessa.
EDIT 16.12.2022 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki
Asiakkaille tiedote, kun hinta muuttuu tai etu loppuu?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

