Skip to main content

Asiakkaille tiedote, kun hinta muuttuu tai etu loppuu?

  • December 16, 2022
  • 3 kommenttia
  • 159 katselukerrat

Mikäli Elisa haluaisi alkaa vetää etujoukoissa reilua palvelujen myyntiä, niin se muuttaisi toimintaansa palveluiden hinnoittelun muuttuessa. Tällä hetkellä Elisa, kuten kaikki muutkin vastaavat operaattorit myyvät erityishintaisia palveluja, joiden hinta muuttuu määräajan kuluttua ilman eri ilmoitusta. Tämä koskee niin alennettuja, kuin ilmaisjaksoja. Nyt monissa niissä käy niin, että asiakas ei muista jakson päättymistä, ja joutuu maksamaan vähintään 1kk korotetut maksut, ennenkuin peruutus tulee voimaan. Mikäli Elisa haluaisi, niin olisi helppo lähettää asiakkaalle tiedote, kun hinta muuttuu. Nyt tulee sellainen fiilis, että noilla asiakkaan unohduksilla halutaan vain tehdä rahaa. Uskon, että tuollainen toimintatavan muutos toisi Elisalle myös enemmän asiakkaita ja ihmiset ottaisivat lisäpalveluita testiin papemmin. Kun itselläni on käynyt muutaman kerran juuri tällainen unohdus, niin en todellakaan halua ottaa vastaan mitään lisäpalveluita niitä tarjottaessa. 



EDIT 16.12.2022 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Rokha
Forum|alt.badge.img+9
  • Tietäjä
  • December 17, 2022

Itellä toimii kalenteri mihin laitan ylös milloin mikäkin loppuu. Mutta olisihan se kohteliasta ilmoitella ja tuskin moisen automatisointi olisi hirveän vaikeaa.


Forum|alt.badge.img+6
  • Älyniekka
  • December 17, 2022

Joka laskussa on ilmoitettu hinnoittelujakson kesto. Kyllä pitäisi suoraveloitusta käyttävienkin

silmäillä laskujaan OmaElisassa virheiden varalta. Samalla näkee sitoumusten keston.


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • December 19, 2022

Moro @topeh ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kiitos palautteesta ja mielenkiintoinen idea. Nään tässä hyötyjä, mutta myös haittoja riippuen miten ilmoitus toteuttaisiin. Henkilökohtaisesti en kannata esimerkiksi tekstarilla ilmoitusta, varsinkin jos palveluita sattuu olemaan useampi joissa etu on tulossa päätökseen. OmaElisa on myös kätevä tapa katsastaa sopimuksien tilanne ja tämä on ladattavissa myös puhelimeen. Tuo edun päättyminen tulee esille jo monella tapaa kuten tilausvahvistuksella, laskulla sekä OmaElisasta.