haluaako elisa pitää asiakkaansa minuun oltiinn yhteydessä teiltä ja tarjottiin mitä minä en nyt tarvitse.mutta sitteen päädyttiin liitymän päivittämiseen ja tultiin siihen tulokseen että ninä tarvitsen uuden puhelimen ja löytyikin sopiva ja minun käyttöön sopiva puheelin ja tehtiin kaupat ja vähän muutakin. tähän asti kakki hyvin sovittiin että maksan sen suraavan laskun yhteydessä,tuli tilausvahvistukset mutta sitten tulikin onggelma että minun asiakastiedot eivät täsmää väestöliiton ti tiedustellessani asia olikin kunnossa sitten minulle ilmoitettiin että tilausta ei voi toimittaa kun minulla on maksujärjestely maksuista jotka kaikki olen maksanut ajallaan eli mikä mättää tiedustelee varsin kyrpiin tynyt asiakas jos tämä ei korjaannu niin vaihdan operaattoria.HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA
Vastaus
asiakkuus
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ
Moikka
Kuulostaisi siltä, että tilaukselle on määräytynyt vakuusmaksu https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laskutus/ohje/vakuusmaksu/
Ja vakuusmaksu voi määräytyä jos on avoimia laskuja.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

