Skip to main content
Vastattu

C More total irtisanominen

  • 9. elokuuta 2021
  • 5 kommenttia
  • 362 katselukerrat

Laitoin tilaukseen epähuomiossa c More total paketin. Ensin oli ilmasta aikaa katsoa vaikka silloinkaan et mielusia sarjoja pystynyt katsomaan. 

Nyt maksaa 34.95/kk ja määräaikainen ensi vuoteen asti. Ja tätä en siis pysty katsomaan ollenkaan.

Eli voiko tätä mitenkään perua vai onko vaan maksettava? 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg

Moi @Jjenssi ja lämpimästi tervetuloa OmaYhteisöön! :relaxed:  Nyt kannattaa olla kyllä ihan suorilta yhteydessä asiakaspalveluumme, niin selvitellään asia. Tässä julkisella keskustelualueella emme valitettavasti tarkemmin voi sopimusasioita käsitellä.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1215 kommenttia
  • Vastaus
  • 10. elokuuta 2021

Moi @Jjenssi ja lämpimästi tervetuloa OmaYhteisöön! :relaxed:  Nyt kannattaa olla kyllä ihan suorilta yhteydessä asiakaspalveluumme, niin selvitellään asia. Tässä julkisella keskustelualueella emme valitettavasti tarkemmin voi sopimusasioita käsitellä.


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2110 kommenttia
  • 11. elokuuta 2021

Ihan mielenkiinnosta kysyn. miksi et pysty katsomaan ?


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1279 kommenttia
  • 11. elokuuta 2021
tontze kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn. miksi et pysty katsomaan ?

Sopimusasioita käsitellessä joudumme tunnistamaan asiakkaan, niin noita yksilöiviä tietoja ei tällä julkipuolella kysellä tai jaeta. 


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2110 kommenttia
  • 11. elokuuta 2021
MiikaMoi kirjoitti:
tontze kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn. miksi et pysty katsomaan ?

Sopimusasioita käsitellessä joudumme tunnistamaan asiakkaan, niin noita yksilöiviä tietoja ei tällä julkipuolella kysellä tai jaeta. 


Eikun viittasin tuohon ekaan viestiin jossa käyttäjä sanoo että ei pysty katsomaan vaikka on tilannut palvelun :)


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1279 kommenttia
  • 11. elokuuta 2021
tontze kirjoitti:

Eikun viittasin tuohon ekaan viestiin jossa käyttäjä sanoo että ei pysty katsomaan vaikka on tilannut palvelun :)

Ahaa aivan! 😅 Käsi ylös virheen merkiksi, kun kysymys ei ollut meille modeille.