Chat palaute ikkuna aukeaa Chat keskustelun jälkeen. Lupasin vastata ystävälliselle asiakaspalvelijalle (Riikka), mutta palaute ikkuna aukesi täysin valkoisena ruutuna enkä voinut palautetta antaa lainkaan. Onko palautteen anto mahdotonta muillakln?
Chat -palauteikkuna ei toimi
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

