Skip to main content

Chat -palauteikkuna ei toimi

  • June 18, 2026
  • 2 kommenttia
  • 22 katselukerrat

Chat palaute ikkuna aukeaa Chat keskustelun jälkeen. Lupasin vastata ystävälliselle asiakaspalvelijalle (Riikka), mutta palaute ikkuna aukesi täysin valkoisena ruutuna enkä voinut palautetta antaa lainkaan. Onko palautteen anto mahdotonta muillakln?

June 22, 2026

Testailin chatia ja ainakin esa_pekan (botti) kanssa juttelun jälkeen palauteikkuna aukeaa normaalisti ja siinä näkyy kysymykset. 👍Palautteita on myös tullut saman päivän ajalta. Voit laittaa palautteen myös vaikkapa Facebookin tai X:n yksityisviestillä, tai sitten lähettää OmaElisan viestinä. 🙏

Facebookin yksityisviesti.

X:n yksityisviesti.

OmaElisa-viesti: Kirjaudu OmaElisaan → Tuki → Asiakaspalvelun viestit → Uusi viesti.

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@Danilehti ! 💙

2 kommenttia

  • OmaYhteisön luottojäsen
  • June 18, 2026

Chat palaute ikkuna aukeaa Chat keskustelun jälkeen. Lupasin vastata ystävälliselle asiakaspalvelijalle (Riikka), mutta palaute ikkuna aukesi täysin valkoisena ruutuna enkä voinut palautetta antaa lainkaan. Onko palautteen anto mahdotonta muillakln?

Jotain väliaikaista vaivaa varmaan, Täällä on toiminut/toimii hyvin.

Meneehän se palaute tätäkin kautta perille.


HerraParta
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • June 22, 2026

Testailin chatia ja ainakin esa_pekan (botti) kanssa juttelun jälkeen palauteikkuna aukeaa normaalisti ja siinä näkyy kysymykset. 👍Palautteita on myös tullut saman päivän ajalta. Voit laittaa palautteen myös vaikkapa Facebookin tai X:n yksityisviestillä, tai sitten lähettää OmaElisan viestinä. 🙏

Facebookin yksityisviesti.

X:n yksityisviesti.

OmaElisa-viesti: Kirjaudu OmaElisaan → Tuki → Asiakaspalvelun viestit → Uusi viesti.

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@Danilehti ! 💙