Skip to main content

Chat varattuna jatkuvasti

  • September 12, 2020
  • 11 kommenttia
  • 1368 katselukerrat

Olen kaksi tuntia odottanut että pääsisin hoitamaan asiaani chatin kautta. Lukee koko ajan vaan että jos chat ei ole näkyvissä, se voi olla ruuhkautunut. Odota hetki tai yritä myöhemmin uudelleen. Tähän asti kaikki asiointi onnistunut todella mainiosti mutta nyt täytyy vähän pyyhkeitä antaa.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

11 kommenttia

roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+20
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • September 14, 2020

Moi @Buutti! Pahoittelut, että ruuhka on päässyt chatin yllättämään. Onko tuo itse asia kuitenkin jo hoitunut? Voit laittaa meille myös yksityisviestiä täällä OmaYhteisössä, jos asian hoitamisella ei tulenpalava kiire ole. :slight_smile:


dylo
Forum|alt.badge.img+1
  • Osallistuja
  • September 15, 2020

Luulisi että chattiin voisi osallistua enempikin asiakaspalvelijoita, ei sen pitäisi mikään corona ongelma olla elisan puolelta? Ihan vaikka työntekijä kotisohvaltaan saanee yhteydet elisan asiakastietoihin?

Itse yleensä teen kaikki muutokset chatin kautta, koska se on kätevää ja kaikesta saa logit itselleen. Tämä on parempi kuin liiketilassa pölöttäminen, kun vielä suurin osa kysymyksistä on unohtunut, joten liiketiloihin vähemmän niitä jankkaajamyyjiä ja vaihto chatin asiakaspalveluun asap.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • September 15, 2020

Kyllä meillä on ihan reilusti asiakaspalvelijoita chatin puolella ja pitkällä tähtäimellä haluammekin ohjata asiakkaita yhä enemmän chatiin kun se on niin kätevä ja välitön asiakaspalvelukanava :blush:  joskus voi kuitenkin asiakkaiden määrä yllättää jolloin ruuhkaa voi hetkellisesti olla.


  • October 15, 2020

Muutaman päivän tässä asiakaspalvelusivua päivitellyt, ei näy chattia. Enimmäkseen firefoxilla mutta myös chromella olen koittanut josko johtui vain selaimesta. Ei siltä vaikuttaisi, onko vika jossain muualla?


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • October 15, 2020

Muutaman päivän tässä asiakaspalvelusivua päivitellyt, ei näy chattia. Enimmäkseen firefoxilla mutta myös chromella olen koittanut josko johtui vain selaimesta. Ei siltä vaikuttaisi, onko vika jossain muualla?

Testasin ton nyt omalla OmaElisalla Chromen kautta ja heti tuolla oli chat tarjolla. Onko sulla päivitykset kunnossa selaimessa?


  • October 15, 2020

Sieltähän se chatti löytyi kun vähän penkoi, kiitokset nopeasta vastauksesta. Päivitykset oli kunnossa mutta muillekin tiedoksi että Ublock tai vastaava lisäosa näkyy sen estävän.


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • October 15, 2020

Minusta oli piristävän hauskaa, että chat kertoi minun olevan ensimmäinen jonossa(ensimmäinen jonossa ? Jonon ensimmäinenhän on yleensä asioimassa jo tiskillä)..

Sitten vähän ajan päästä tulee ilmoitus että chat on ruuhkautunut, menee vähän kauemmin. Täh ? Ruuhkautuko se chatti sen yhden henkilön kanssa :D


  • Tulokas
  • November 6, 2020

Kyllä meillä on ihan reilusti asiakaspalvelijoita chatin puolella ja pitkällä tähtäimellä haluammekin ohjata asiakkaita yhä enemmän chatiin kun se on niin kätevä ja välitön asiakaspalvelukanava :blush:  joskus voi kuitenkin asiakkaiden määrä yllättää jolloin ruuhkaa voi hetkellisesti olla.

Täysin turha koko chat, kuten itse asiakaspalvelu johon soiteaan. Kyrpii elisan touhu myös muulla saralla niin paljon, että irtisanoinkaikki liittymät. Samalla pistin numerot vaihtoon. Muistin että ps5 on tulossa teiltä.. Seurantatunnukset ja yms menee tietysti tähän vanhaan elisan numeroon, joka suljetaan 7.11.2020 ja ps5 tulee aikaisintaan 19.11.2020.

 

Chatissä sanottiin että tilausta koskevat viestit tulee automaattisesti tuohon uuteen DNA:n numeroon, jonka vaihdoin omaelisassa yhteystietoihin. Seuraavan päivänä pamahti varmistus viesti elisalta että saan PS5 konsolin julkaisuksi siihen VANHAAN numeroon. Eli chatissä valehdeltiin.

Soitin aspaan, jonotin TAAS puolituntia, kuten edellisen kerran chattiin. Kun saan jonkun jonnen linjan toiseen päähän, selvittää hän asiaa ja toteaa, että hän ei pysty muuttamaan tilaukseen puhelinnumeroa. Jättää kollegalle jolla natsast riittää soittipyynnön.

 

Kollega soittaa niin että en pääse vastaamaan… Seuraavana aamuna taas chattiin yhteyttä ja hän jättää uuden soittopyynnön. Kuulemma soittaeleevat samana päivänä, ilmoitin että olen koko päivän tavoiteltavissa. Puhelua ei tule koko päivänä.

 

Seuraavana päivänä tulee puhelu, johon en tietenkään kerkeä vastamaan..

 

On yhden numeron vaihto tilaukseen työntakana elisan kanssa. Kunhan konsolin saan, en ota enään mitään elisalta. Ollut jatkuvasti omat ja emännän liittymät elisalla vuodesta 2008 ja näin paljon pitkäaikainen asiakkuus kiinnostaa elisaa. 

 

Tämä on vain PINTARAAPAISU elisan nykyisestä touhusta ja tämä ei siis ole edes syy miksi vaihdoin liittymät kilpailijalle.

 

Että ohjatkaa vaan asiakkaita jatkuvalla munimisella ja asioiden pilaamisella kilpailijoille =)


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • November 9, 2020

Moro @Suolimun4 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Pahoitteluni vastoinkäymisistä asian tiimoilla :( Saitko lopulta jo kuitenkin jonkun linjan päähän asiaa hoitamaan?


Forum|alt.badge.img+2
  • Kommentaattori
  • April 27, 2021

Tänään taisi olla melkoiset jonot chatissä, kun viidessä ja puolessa tunnissa ei päässyt juttelemaan kenellekään.

 


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+20
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • April 28, 2021

Moi @mijutu! Ohhoh, nyt on selkeästi vikatilanne sattunut kohdalle, ihan noin pitkiä jonoja meillä ei onneksi ole. :slight_smile: Jos tuntuu ettei chat päästä eteenpäin kohtuullisessa ajassa, kannattaa availla sivua kokonaan uudestaan. Kiitos ilmoituksesta!