Kiukuttaa. Pääsiäiseksi tullut uusi chromebook, heti vika ettei pidä nettiyhteyttä, pompottelun jälkeen takuukorjaukseen. Eilen illalla tämä sama vika palasi pahempana. Ei pysy yhtään. Jo maanantaina laitoin Kuluttajavirastoon Reklamaation, koska korjauksen jälkeen tuli uusi vika, usb portti ei toimi. Elisa ei vastaa. Vain fasen kautta pääsee kirjoittamaan viestiä.
Nyt reklamaatio uudelleen, haluan perua kaupat tai toisen asuksen läppärin, ei enää chromebook.
Tämä kiukuttaa ja kuten heille kirjoitin, pidän tätä henkilökohtaisena loukkauksena. Kaikki laitteet ostettu heidän verkkokaupastaan, nettiliittymät sieltä. Jopa yli 10 vuotta vanha Nokian simpukka puhelin, se toimii edelleen.
Kirjoitin myös asukselle, että Elisa ei tässä kaupassa ota vastuuta.
Tästä tulee taistelu, vaikka asianajajan avustamana. Minä en jaksa.