Vastattu

Elisa huijaa

  • 1 June 2022
  • 4 kommenttia
  • 195 katselukerrat

Olen hakenut teiltä osamaksua kännyn ja turvapaketin ostamiseen. Se hylättiin mutta turvapakeyista tulee edelleen lasku minulle vaikka olen sanonut sen irti jo  huhtikuun 24.pvä. Minulta on mennyt toukokuussa tililtä suoraan se 10.48e vaikka sopimus on irtisanottu!!!
Elisaan ei saa yhteyttä mitenkään puhelimitse, eikä viestejä voi palvelunne kauttakaan lähettää. Minulla on prepaidliittymä Elisalta mutta yhteyttä en voi mitenkään nyt ottaa?!! Miten ihmeessä hoidan asiani kun Elisa rahastaa irtisanottua maksua e laskuna??? 😡 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 13 June 2022, 16:44

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Näkyykö Turvapaketti-palvelu edelleen OmaElisassasi aktiivisena ? Sieltä voi sopimuksen käydä päättämässä.

Käyttäjätaso 7

Näkyykö Turvapaketti-palvelu edelleen OmaElisassasi aktiivisena ? Sieltä voi sopimuksen käydä päättämässä.

 

Jos sopimus on jo kertaalleen irtisanottu, oikea ratkaisu ei ole irtisanoa sitä uudelleen, vaan saada myös vastapuoli toimimaan alkuperäisen irtisanomisen mukaisesti.

Laskutetaanko Turvapaketti etu- vai jälkikäteen?

Näkyykö Turvapaketti-palvelu edelleen OmaElisassasi aktiivisena ? Sieltä voi sopimuksen käydä päättämässä.

 

Jos sopimus on jo kertaalleen irtisanottu, oikea ratkaisu ei ole irtisanoa sitä uudelleen, vaan saada myös vastapuoli toimimaan alkuperäisen irtisanomisen mukaisesti.

Laskutetaanko Turvapaketti etu- vai jälkikäteen?

 

En muista laskutetaanko etu- vai jälkikäteen. Helpommalla asiakas pääsee nykyisessä ICT-alan toimihenkilöiden lakkotilanteessa toimimalla ehdottamallani tavalla ja voi tehdä jälkikäteen reklamaation ja pyytää hyvityksen  liikamaksuista, jos sellaisia on veloittunut.

En itse ole törmännyt tilanteeseen, että OmaElisan kautta päätetty sopimus ei olisi oikeasti päättynyt, toki virhekin on voinut tapahtua. 

E-laskuista voi automaattisen maksamisen ottaa päältä, jos jokaisen laskun haluaa aina tarkistaa "varmuuden vuoksi".

Käyttäjätaso 6

Moikka @Vippe62 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Näkyykö Turvapaketti-palvelu edelleen OmaElisassasi aktiivisena ? Sieltä voi sopimuksen käydä päättämässä.

 

Jos sopimus on jo kertaalleen irtisanottu, oikea ratkaisu ei ole irtisanoa sitä uudelleen, vaan saada myös vastapuoli toimimaan alkuperäisen irtisanomisen mukaisesti.

Laskutetaanko Turvapaketti etu- vai jälkikäteen?

 

En muista laskutetaanko etu- vai jälkikäteen. Helpommalla asiakas pääsee nykyisessä ICT-alan toimihenkilöiden lakkotilanteessa toimimalla ehdottamallani tavalla ja voi tehdä jälkikäteen reklamaation ja pyytää hyvityksen  liikamaksuista, jos sellaisia on veloittunut.

En itse ole törmännyt tilanteeseen, että OmaElisan kautta päätetty sopimus ei olisi oikeasti päättynyt, toki virhekin on voinut tapahtua. 

E-laskuista voi automaattisen maksamisen ottaa päältä, jos jokaisen laskun haluaa aina tarkistaa "varmuuden vuoksi".

sakarialanne antoikin hyviä vinkkejä tässä, mutta kysyisin vielä, että onko tilanne jo korjattu vai vielä ajankohtainen? Laita meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi mikäli tämä vaatii vielä korjausta. 

Osallistu keskusteluun