Skip to main content
Vastaus

Elisa huijaa

  • June 1, 2022
  • 4 kommenttia
  • 285 katselukerrat

Olen hakenut teiltä osamaksua kännyn ja turvapaketin ostamiseen. Se hylättiin mutta turvapakeyista tulee edelleen lasku minulle vaikka olen sanonut sen irti jo  huhtikuun 24.pvä. Minulta on mennyt toukokuussa tililtä suoraan se 10.48e vaikka sopimus on irtisanottu!!!
Elisaan ei saa yhteyttä mitenkään puhelimitse, eikä viestejä voi palvelunne kauttakaan lähettää. Minulla on prepaidliittymä Elisalta mutta yhteyttä en voi mitenkään nyt ottaa?!! Miten ihmeessä hoidan asiani kun Elisa rahastaa irtisanottua maksua e laskuna??? 😡 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

Moikka @Vippe62 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Näkyykö Turvapaketti-palvelu edelleen OmaElisassasi aktiivisena ? Sieltä voi sopimuksen käydä päättämässä.

 

Jos sopimus on jo kertaalleen irtisanottu, oikea ratkaisu ei ole irtisanoa sitä uudelleen, vaan saada myös vastapuoli toimimaan alkuperäisen irtisanomisen mukaisesti.

Laskutetaanko Turvapaketti etu- vai jälkikäteen?

 

En muista laskutetaanko etu- vai jälkikäteen. Helpommalla asiakas pääsee nykyisessä ICT-alan toimihenkilöiden lakkotilanteessa toimimalla ehdottamallani tavalla ja voi tehdä jälkikäteen reklamaation ja pyytää hyvityksen  liikamaksuista, jos sellaisia on veloittunut.

En itse ole törmännyt tilanteeseen, että OmaElisan kautta päätetty sopimus ei olisi oikeasti päättynyt, toki virhekin on voinut tapahtua. 

E-laskuista voi automaattisen maksamisen ottaa päältä, jos jokaisen laskun haluaa aina tarkistaa "varmuuden vuoksi".

sakarialanne antoikin hyviä vinkkejä tässä, mutta kysyisin vielä, että onko tilanne jo korjattu vai vielä ajankohtainen? Laita meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi mikäli tämä vaatii vielä korjausta. 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • June 1, 2022

Näkyykö Turvapaketti-palvelu edelleen OmaElisassasi aktiivisena ? Sieltä voi sopimuksen käydä päättämässä.


  • June 1, 2022

Näkyykö Turvapaketti-palvelu edelleen OmaElisassasi aktiivisena ? Sieltä voi sopimuksen käydä päättämässä.

 

Jos sopimus on jo kertaalleen irtisanottu, oikea ratkaisu ei ole irtisanoa sitä uudelleen, vaan saada myös vastapuoli toimimaan alkuperäisen irtisanomisen mukaisesti.

Laskutetaanko Turvapaketti etu- vai jälkikäteen?


sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • June 1, 2022

Näkyykö Turvapaketti-palvelu edelleen OmaElisassasi aktiivisena ? Sieltä voi sopimuksen käydä päättämässä.

 

Jos sopimus on jo kertaalleen irtisanottu, oikea ratkaisu ei ole irtisanoa sitä uudelleen, vaan saada myös vastapuoli toimimaan alkuperäisen irtisanomisen mukaisesti.

Laskutetaanko Turvapaketti etu- vai jälkikäteen?

 

En muista laskutetaanko etu- vai jälkikäteen. Helpommalla asiakas pääsee nykyisessä ICT-alan toimihenkilöiden lakkotilanteessa toimimalla ehdottamallani tavalla ja voi tehdä jälkikäteen reklamaation ja pyytää hyvityksen  liikamaksuista, jos sellaisia on veloittunut.

En itse ole törmännyt tilanteeseen, että OmaElisan kautta päätetty sopimus ei olisi oikeasti päättynyt, toki virhekin on voinut tapahtua. 

E-laskuista voi automaattisen maksamisen ottaa päältä, jos jokaisen laskun haluaa aina tarkistaa "varmuuden vuoksi".


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • Vastaus
  • June 13, 2022

Moikka @Vippe62 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Näkyykö Turvapaketti-palvelu edelleen OmaElisassasi aktiivisena ? Sieltä voi sopimuksen käydä päättämässä.

 

Jos sopimus on jo kertaalleen irtisanottu, oikea ratkaisu ei ole irtisanoa sitä uudelleen, vaan saada myös vastapuoli toimimaan alkuperäisen irtisanomisen mukaisesti.

Laskutetaanko Turvapaketti etu- vai jälkikäteen?

 

En muista laskutetaanko etu- vai jälkikäteen. Helpommalla asiakas pääsee nykyisessä ICT-alan toimihenkilöiden lakkotilanteessa toimimalla ehdottamallani tavalla ja voi tehdä jälkikäteen reklamaation ja pyytää hyvityksen  liikamaksuista, jos sellaisia on veloittunut.

En itse ole törmännyt tilanteeseen, että OmaElisan kautta päätetty sopimus ei olisi oikeasti päättynyt, toki virhekin on voinut tapahtua. 

E-laskuista voi automaattisen maksamisen ottaa päältä, jos jokaisen laskun haluaa aina tarkistaa "varmuuden vuoksi".

sakarialanne antoikin hyviä vinkkejä tässä, mutta kysyisin vielä, että onko tilanne jo korjattu vai vielä ajankohtainen? Laita meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi mikäli tämä vaatii vielä korjausta.