Meillä on ollut Elisa Mix S paketissa samat valinnaiset kanavat jo kauan. Nyt ei Viasat History enää näy. Ruudulle tulee ilmoitus ei pääsyä (5).
Meillä on ollut Elisa Mix S paketissa samat valinnaiset kanavat jo kauan. Nyt ei Viasat History enää näy. Ruudulle tulee ilmoitus ei pääsyä (5).
Toimiiko Mix S paketin muut kanavat kuitenkin normaalisti vai onko muilla kanavilla häiriöitä?
Jos olet tehnyt kanavahaun uudestaan ja muut kanavat näkyvät normaalisti niin olethan yhteydessä meidän asiakaspalveluun joko puhelimitse 010190240, voit myös varata soittoajan täältä https://elisa.fi/asiakaspalvelu/soittakaa-minulle/
Tai voit laittaa meille viestiä OmaElisan Chat-palvelun kautta tai vaihtoehtoisesti voit jättää viestiä meille Facebookin kautta niin päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin. :)
Nyt ongelma selvisi, mutta miten Elisa asian hoitaa? Kaikki muut kanavat näkyvät, mutta valinnaiskanavan Viasat History HD ei, koska se on muutettu HD kanavaksi. HD kanavat näkyvät kyllä televisiossamme, mutta ei tämä.
Nyt ongelma selvisi, mutta miten Elisa asian hoitaa? Kaikki muut kanavat näkyvät, mutta valinnaiskanavan Viasat History HD ei, koska se on muutettu HD kanavaksi. HD kanavat näkyvät kyllä televisiossamme, mutta ei tämä.
Katselukortti pitää linkittää tv:n kortinlukijan tai jos teillä on HD-digiboksi, niin sen kanssa. Tämä johtuu vaatimuksesta jotka koskee nimenomaan maksullisia HD-kanavia. Jos katselukorttisi ei ole ns. hd-linkityskelpoinen, pyydä että vaihtavat sen uudempaan. Jotkut vanhat kortit voi olla niinkin vanhoja ettei niitä voi linkittää.
Monesti tullut vastaan eri urheilusarjakausien alkaessa tilanne, että ostettu se uus töllö, mutta se korttimoduli uskollisesti siirretään uuteen, eikä se sitten vaan käy.
Eli jos oikein vanhaa töllöä on vaihtamassa uuteen, niin samalla reissulla siihen sopiva uusi moduli matkaan ja sitten sitä modulin linkID:tä meille ilmoittaen.
Nyt on kanavakortti vaihdettu, ja linkitykset tehty. Tässä kävi kuitenkin niin, että tilanne huononi. Nyt on seitsemän kanavaa pimeänä.
Ruudulla näkyy noissa kaikissa se sama Ei pääsyä (5)
Kerrotko vielä tarkan digiboksin mallin tai tv:n ja sen kortinlukijan mallin niin vois selkiytyä paremmin, jokin tuossa linkityksessä on nyt mennyt pieleen. Toki kannattaa odotella muutama tunti että josko ne kanavat alkaisi avautua mutta jos ei, niin yhteyttä asiakaspalveluun. Voit myös lisätä oman asiakasnumerosi profiiliisi tietoihin, siihen pääsee käsiksi vain moderaattorit eli asiakaspalvelijat ja se as.no. ei näy meille muille tavallisille tallaajille täällä.
Sen verran siitä telkkarin kortinlukijasta että sen pitäisi olla mallia CI+, muut vanhemmat lukijat ei tuossa varmaankaan toimi.
Jos ei odottelu auta niin lisäätkö
Digiboksi Topfield CRC-1410 HD Teräväpiirto CONAX
Digiboksi Topfield CRC-1410 HD Teräväpiirto CONAX
Kiitos tiedosta, kyllä tuossa boksissa varmasti toimii koska on hyväksyttyjen listalla eli suosittelen että laitat vaikka yksityisviestiä omayhteisötiimille https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702
tai soitat asiakaspalveluun, linkitys ei kaiketi ole mennyt ihan nappiin. Tosin kannattaa ensin odotella muutama tunti josko se itsestään heräisi eloon.
Nyt on kaikki kunnossa. Aika monta puhelua ja muuta yhteydenottoa se vaati, mutta vaivannäkö kuitenkin kannatti. Kaikki Elisalaiset olivat miellyttäviä, joten hyvin on väki valittu asiakaspalveluun.
Ihan huippuhomma
Jos mitään muita mutkia tulee vielä matkaan niin auttelemme myös mielellämme täällä OmaYhteisön puolella, oikein mukavia katseluhetkiä ja alkavaa viikonloppua
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi