Hei,
Mulla on semmonen ongelma elisa pilvilinnan kanssa johon en saanut ainakaan apua asiakaspalvelusta.
Asia on niin että mulla on 10.5gigan datapaketti elisan pilvilinna palvelussa ja en saa sitä ulos mitenkään.
Lataus kaatuu aina ongelmaan “Failed - Server problem”. Pilvilinna sovelluksella windowsilla sitä ei voi ladata ollenkaan ja selaimet sanovat aina tuota, poikkeus että opera lataa muutaman tavun kokoisen tiedoston, se ei luonnollisesti toimi kun paketista puuttuu 10.5gigaa dataa.
Aspasta sain vain vinkkejä että isot tiedostot latautuvat hitaasti, joudut odottamaan päivän ja että kannattaa windowsilla pilkkoa tiedosto pienemmäksi että lataus sujuu, ei voi kuin ihmetellä miten hukassa aspa voikaan olla. Ja juu kyllä varmasti odotellaan päivä 300/300 kuidulla nykyaikana täysin normaalinkokoisia tiedostoja :D
Saiskos tätä kautta huomion että tuo kyseinen palvelu oikeasti korjattaisiin? Tässä on vähän hankala homma tän kanssa kun tuo datapaketti on ainoa data joka minulla enää on ja haluaisin sen kovasti ladattua pois pilvilinnasta.
ps. 60megan jako palvelusta on vuonna 2022 naurettavan pieni, kannattaisi päivittää vastaamaan nykyaikaa, myös ehjä ja toimiva datanhallinta pilvipalveluun olisi ihan suotavaa, sitä se ei nyt ole millään tapaa, esim datan siirto kansiosta toiseen ei onnistu millään selaimella eikä windows ohjelmalla.
EDIT 16.12.2022 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi ja siirretty pois Ideapajalta oikealle keskustelualueelle -draakki