Skip to main content

Elisa Prepaid -sovellus ei toimi oikein

  • June 25, 2026
  • 2 kommenttia
  • 25 katselukerrat

Sokrates

Minulla on Elisa Prepaid-appi versio 1.12.1(150) koekäytössä ja tällaisen kiusan havaitsin.

Siis minulla on useampi ladattava liittymä ja ne eivät kerralla mahdu puhelimen näytölle. Kun sitten näyttöä “rullaa” ylöspäin tai alaspäin , niin näyttö väkisin luiskahtaa joko täysin ylös tai täysin alas. Ei siis saa pysähtymään siihen , mihin itse sen haluaa.

Saisitteko korjattua?

Puhelin on Samsung A36 5G , jossa Android 16 ja OneUI 8.5

EDIT: 26.6.2026 // Muokattu otsikkoa aihetta paremmin kuvaavaksi. -sannika

2 kommenttia

Sokrates
  • Keskustelun aloittaja
  • June 26, 2026

Olisiko Elisalla jotakin kommentoitavaa aiheeseen?


sannika
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • June 26, 2026

Ikävä kuulla ongelmista! Tästä lähti nyt tietoa eteenpäin, niin saadaan tutkittua.👍 Kiitos nostosta!