Minulla on Elisa Prepaid-appi versio 1.12.1(150) koekäytössä ja tällaisen kiusan havaitsin.
Siis minulla on useampi ladattava liittymä ja ne eivät kerralla mahdu puhelimen näytölle. Kun sitten näyttöä “rullaa” ylöspäin tai alaspäin , niin näyttö väkisin luiskahtaa joko täysin ylös tai täysin alas. Ei siis saa pysähtymään siihen , mihin itse sen haluaa.
Saisitteko korjattua?
Puhelin on Samsung A36 5G , jossa Android 16 ja OneUI 8.5
EDIT: 26.6.2026 // Muokattu otsikkoa aihetta paremmin kuvaavaksi. -sannika

