Vastattu

Elisa Viihteen laskutuksessa epäselvyyksiä

  • 4 September 2023
  • 6 kommenttia
  • 120 katselukerrat

Hei…

Osoitteessani oli siskoni nimissä oleva Elisa viihde ja netti, ja nyt vaihdoin nettiliittymän omiin nimiini, mutta silti tuli lasku koko syyskuusta Viihteestä, vaikka se sopimus pitäisi loppua tämän viikon perjantaina.

Eli laskutetaanko koko kuukausi, vaikka se loppuisi niin kuin minun tapauksessani?

Voin antaa siskoni asiakasnumeron yksityisviestinä, jos se asiaa auttaa…

Kiitos...

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 5 September 2023, 09:10

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Onhan tuo Elisa Viihteen sopimus irtisanottu OmaElisan kautta? Jos sopimusta ei ole irtisanottu päättymään ajoissa samaan aikaan kun määräaikainen sopimus päättyy, jatkuu tilaus toistaiseksi voimassa olevana. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Lisää tietoa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/irtisanominen/

 

Kannattaa myös huomioida, että Elisa Viihde Premium tilauksella ollut digiboksi tulee palauttaa Elisalle sopimuksen päättymisen yhteydessä.

 

Suosittelen olemaan asiasta yhteydessä Elisan asiakaspalveluun. Sitä kautta varmasti selviää tämänkin asia.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

 

Käyttäjätaso 7

Hei…

Osoitteessani oli siskoni nimissä oleva Elisa viihde ja netti, ja nyt vaihdoin nettiliittymän omiin nimiini, mutta silti tuli lasku koko syyskuusta Viihteestä, vaikka se sopimus pitäisi loppua tämän viikon perjantaina.

Eli laskutetaanko koko kuukausi, vaikka se loppuisi niin kuin minun tapauksessani?

Voin antaa siskoni asiakasnumeron yksityisviestinä, jos se asiaa auttaa…

Kiitos...

Asiahan hoituu kuntoon pikimmiten, kun

Otat vaan yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Onhan tuo Elisa Viihteen sopimus irtisanottu OmaElisan kautta? Jos sopimusta ei ole irtisanottu päättymään ajoissa samaan aikaan kun määräaikainen sopimus päättyy, jatkuu tilaus toistaiseksi voimassa olevana. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Lisää tietoa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/irtisanominen/

 

Kannattaa myös huomioida, että Elisa Viihde Premium tilauksella ollut digiboksi tulee palauttaa Elisalle sopimuksen päättymisen yhteydessä.

 

Suosittelen olemaan asiasta yhteydessä Elisan asiakaspalveluun. Sitä kautta varmasti selviää tämänkin asia.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

 

On irtisanottu OmaElisan kautta ja määräaikaisuus päättyi jo 2016, ja sisko sanoi sen irti 25.8, mutta silti minulle tuli syyskuun koko lasku, eli kysyn uudelleen, pitääkö minun maksaa koko kuukausi, vaikka sopimus loppuu kesken kuukauden?

Ja ei kai minun enää tarvitse mitään palauttaa, koska Viihde oli minulla niin pitkään?

Käyttäjätaso 7

On irtisanottu OmaElisan kautta ja määräaikaisuus päättyi jo 2016, ja sisko sanoi sen irti 25.8, mutta silti minulle tuli syyskuun koko lasku, eli kysyn uudelleen, pitääkö minun maksaa koko kuukausi, vaikka sopimus loppuu kesken kuukauden?

Kun kerran määräaikaisuus on päättynyt jo vuosia sitten , niin silloin sopimuksen irtisanomisaika on 14 vrk. Siis näyttää siltä , että sopimus päättyy vasta syyskuun puolella ja luulisin , että syyskuun maksu pitää vielä maksaa ja kokonaan. Varmuuden vuoksi kysy vielä aspasta.

 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/laskun-loppusumma/

 

Ja ei kai minun enää tarvitse mitään palauttaa, koska Viihde oli minulla niin pitkään?

Viihde Premiumin digiboksi Netgem N7950 pitää palauttaa Elisalle. Vanhempia digibokseja ei tarvitse palauttaa.

Käyttäjätaso 7

Onhan tuo Elisa Viihteen sopimus irtisanottu OmaElisan kautta? Jos sopimusta ei ole irtisanottu päättymään ajoissa samaan aikaan kun määräaikainen sopimus päättyy, jatkuu tilaus toistaiseksi voimassa olevana. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Lisää tietoa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/irtisanominen/

 

Kannattaa myös huomioida, että Elisa Viihde Premium tilauksella ollut digiboksi tulee palauttaa Elisalle sopimuksen päättymisen yhteydessä.

 

Suosittelen olemaan asiasta yhteydessä Elisan asiakaspalveluun. Sitä kautta varmasti selviää tämänkin asia.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

 

 

Ja ei kai minun enää tarvitse mitään palauttaa, koska Viihde oli minulla niin pitkään?

Jos se  on Premium digiboksi Netgem N7950

niin tuolla virallista tietoa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/viihde-laitteiden-palautus/

Elisa Viihde -laitteiden palautus

Mikäli sinulla Elisa Viihde Premium -palvelu, sen mukana toimitettavat laitteet on palautettava sopimuksen päättyessä takaisin Elisalle palvelun ehtojen mukaisesti. Palauttamattomista Elisa Viihde Premium -laitteista veloitamme hinnastomme mukaisen korvauksen.

Elisa viihteen asiakaspalveluhinnasto:

Elisa Viihde Premium -palveluun sisältyvän päätelaitteen korvaushinta 65,00 €

On irtisanottu OmaElisan kautta ja määräaikaisuus päättyi jo 2016, ja sisko sanoi sen irti 25.8, mutta silti minulle tuli syyskuun koko lasku, eli kysyn uudelleen, pitääkö minun maksaa koko kuukausi, vaikka sopimus loppuu kesken kuukauden?

Kun kerran määräaikaisuus on päättynyt jo vuosia sitten , niin silloin sopimuksen irtisanomisaika on 14 vrk. Siis näyttää siltä , että sopimus päättyy vasta syyskuun puolella ja luulisin , että syyskuun maksu pitää vielä maksaa ja kokonaan. Varmuuden vuoksi kysy vielä aspasta.

 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/laskun-loppusumma/

 

Ja ei kai minun enää tarvitse mitään palauttaa, koska Viihde oli minulla niin pitkään?

Viihde Premiumin digiboksi Netgem N7950 pitää palauttaa Elisalle. Vanhempia digibokseja ei tarvitse palauttaa.

Ok, eiköhän tämä ollut tässä. Minulla on vanhempi boxi.

Kiitos.

Osallistu keskusteluun