"Koodi virheellinen tai vanhentunut". Tänään noudettu lahjakortti ei toimi. Asiakaspalvelun mukaan on ollut muitakin tapauksia viime päivinä. Ei kannata ryhtyä tuohon vaivaan, vaikka rahat joskus ehkä saakin takaisin.
Moikka
Laitatko yksityisviestiä
Soitin PSN-tukeen ja puheluun vastattiin varttitunnin jälkeen englanniksi. Koodin käyttö ei edelleenkään onnistu, kun koodia ei ole aktivoitu. Selvittelevät ja lupasivat palata parin päivän aikana (48 tuntia). Älkää ihmeessä menkö tähän retkuun! Nyt jo puolitoista tuntia selvittelyä 20€ takia, menee pahasti miinukselle.
EDIT: Jos vastausta et ole vielä PSN-tuesta saanut ja kortti ei toimi edelleenkään, niin laitatko vielä viestiä
48 tuntia meni, eikä vastausta tullut. Tarkistin roskapostin ja siellä Sony halusi kolme kuvaa: kupongin etu- ja takapuolesta sekä kuitista. Kokeilin koodin syöttämistä uudelleen ja se nyt toimi. 20€ lisättiin tilille. Melkoinen seikkailu...
48 tuntia meni, eikä vastausta tullut. Tarkistin roskapostin ja siellä Sony halusi kolme kuvaa: kupongin etu- ja takapuolesta sekä kuitista. Kokeilin koodin syöttämistä uudelleen ja se nyt toimi. 20€ lisättiin tilille. Melkoinen seikkailu...
Kieltämättä on ollut seikkailu. Pyydän anteeksi.
Äitini juuri muisteli vanhoja kultaisia aikoja kun ensimmäinen televisio ostettiin niin sieltä tuli asentaja mukana joka kantoi television paikalleen ja asensi käyttöön. Se oli asiakaspalvelua :)
Nykyään kun myyjäpuoli mokaa niin selvitystyö jää asiakkaan harteille ..
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi