😰 Useasti Elisan asiakaspalveluun yhteydessä oltuani en voi muuta sanoa kuin sieltä saamieni vastausten olevan luokattomia, asian vierestä, yleensä ei ollenkaan asiasta - tai sitten ei vastata ollenkaan emaileihin. Innokkaasti kyllä (siinä sivussa) mainostetaan kaikenlaista esim. sellaista, mikä jo on käytössä ikäänkuin henkilö ei itse osaisi tarvitsemaansa palvelua tms. hakea verkosta. 😰
😰 Kukaan aspoista EI tunnu paneutuvan esitettyyn asiaan. Lieneekö heilläkin provisiopalkka? Siihen kyllä viittaa tuo markkinointivimma. 😰
😰 Joka kerran, kun johonkin vastataan, on aina eri henkilö asiaa käsittelemässä, lähinnä samat asiat kysellen kuin edeltäjät. 😰
🛑 SIIS YKSI JA AINOA ASIAKASPALVELIJA HOITAKOON YHDEN ONGELMAN KUNTOON. 🛑
Tai selittäköön, miksi ei kuntoon saa - tai …
Vaihtaisin operaattoria, mutta kun toimintatavat on samat kaikilla ja voisi "mennä ojasta allikkoon" niin antaa olla. Elisalla kun meilläkin on tuo kaapelimonopoli antaa nyt sen sitten olla ...