Useasti Elisan asiakaspalveluun yhteydessä oltuani en voi muuta sanoa kuin sieltä saamieni vastausten olevan luokattomia, asian vierestä, yleensä ei ollenkaan asiasta - tai sitten ei vastata ollenkaan emaileihin. Innokkaasti kyllä (siinä sivussa) mainostetaan kaikenlaista esim. sellaista, mikä jo on käytössä ikäänkuin henkilö ei itse osaisi tarvitsemaansa palvelua tms. hakea verkosta.
Kukaan aspoista EI tunnu paneutuvan esitettyyn asiaan. Lieneekö heilläkin provisiopalkka? Siihen kyllä viittaa tuo markkinointivimma.
Joka kerran, kun johonkin vastataan, on aina eri henkilö asiaa käsittelemässä, lähinnä samat asiat kysellen kuin edeltäjät.
SIIS YKSI JA AINOA ASIAKASPALVELIJA HOITAKOON YHDEN ONGELMAN KUNTOON.
Tai selittäköön, miksi ei kuntoon saa - tai …
Vaihtaisin operaattoria, mutta kun toimintatavat on samat kaikilla ja voisi "mennä ojasta allikkoon" niin antaa olla. Elisalla kun meilläkin on tuo kaapelimonopoli antaa nyt sen sitten olla ...