Elisan asiakaspalvelusta jäi huono kokemus

  • 29 February 2024
  • 1 kommentti
  • 134 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

Elisalla on LOISTAVA palvelu, lupasivat soittaa mulle ja todella soittivatkin, puhelu kesti lähes silmänräpäyksen verran,  ei tietenkään ihan kokonaan, mutta puoliväliin silmänräpäytystä ja sitten asiakaspalvelu katkaisi puhelun.
Eli puolta sanaakaan ei kerinnyt vaihtaa, eikä elisalta tietenkään soitettu uudestaan, sehän olisi elisalle ihan liian kallista, mutta korvasivat asiakaspalvelupuhelun parilla kuppasella tekstiviestillä.
himputti miten hienoa palvelua, elisalla todella osataan asiakaspalvelun hienoimmatkin piirteet, on aina osattu, sen sijaan palvelusta elisalla ei tiedetä mitään.
Oli tosi syvältä tunnelista.

 

EDIT: 29.2.2024 // Muokattu kirosanat veks -Snouppi
 


1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Jos puhelu on kestänyt vain hetken ja äkillisesti katkennut, niin ilmeisemmin jotakin ongelmaa ollut tuossa puhelussa. Näissä tilanteissa pyritään asiakkaille soittamaan uudestaan. Ikävä kuulla, että näin ei kuitenkaan ole käynyt. Pahoittelut omalta osaltani tapahtuneesta. Toivottavasti sait kuitenkin myöhemmin uudestaan asiakaspalvelun tavoitettua ja asian hoidettua. 

Tervetuloa OmaYhteisöön @avaa ! 😊

Osallistu keskusteluun