Skip to main content

Elisan kaupankäyntitapa hämmästytti

  • 10 April 2024
  • 1 kommentti
  • 120 katselukerrat

Ajattelin ostaa Elisalta uuden tabletin ja uuden puhelimen. Löysin haluamani Elisan(kin) valikoimasta. Tilausta tehdessäni sain tiedon, että laitteita on, mutta niitä ei voida pääkaupunkiseudulla toimittaa samaan paikkaan, vaan minun pitäisi kipaista hakemaan toinen laite paikasta A ja toinen paikasta B. Aika hämmästynyt olin tiedosta ja jätin asian mietintämyssyyn… Varsinkin, kun tilaus olisi ollut minulle aika iso, noin tonnin luokkaa. Ja kilpailijalla ne voisi noutaa samasta paikasta, ehkäpä tarjoavat edullista liittymääkin?

 

Minusta tämä on aika outoa kaupankäyntiä&asiakaspalvelua.

Ajattelin ostaa Elisalta uuden tabletin ja uuden puhelimen. Löysin haluamani Elisan(kin) valikoimasta. Tilausta tehdessäni sain tiedon, että laitteita on, mutta niitä ei voida pääkaupunkiseudulla toimittaa samaan paikkaan, vaan minun pitäisi kipaista hakemaan toinen laite paikasta A ja toinen paikasta B. Aika hämmästynyt olin tiedosta ja jätin asian mietintämyssyyn… Varsinkin, kun tilaus olisi ollut minulle aika iso, noin tonnin luokkaa. Ja kilpailijalla ne voisi noutaa samasta paikasta, ehkäpä tarjoavat edullista liittymääkin?

 

Minusta tämä on aika outoa kaupankäyntiä&asiakaspalvelua.

Kuulostaapa merkilliseltä. 🤔 Olitko siis asiakaspalveluun puhelimitse yhteydessä tilauksesta? Oliko siis nämä laitemallit vain tietyissä myymälöissä enää tarjolla eli ei siis tilattavissa varastosta lähetettäväksi vai mikä syy tuohon kerrottiin?


Osallistu keskusteluun