Vastattu

Elisan lahjakortit tyhjenivät kun maksu epäonnistui?

  • 20 November 2022
  • 4 kommenttia
  • 154 katselukerrat

Sain lahjakortteja kolme kappaletta, joita nykyään pystyy käyttämään myös verkkokaupassa. Suoritin oston ja menin ostoskoriin ja käytin lahjakortit tuotteen hinnan alentamiseen. Syötettyäni koodin ja täytettyäni kaikki kohdat valitsin maksutavan. Siinä kohtaa tuli ilmoitus, että Ups, jokin meni pieleen-- koetin toisia maksu vaihtoehtoja, mutta sama tulos. Koetin toista selainta ja palasin takaisin. Lahkortit näkyvät vielä tilillä, mutta niinden saldo on 0€  Aioittua tuotetta ei saanut ostettua ja saldoja ei saa enää palautettua… Mitä tehdä?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki 21 November 2022, 19:41

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Ota yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Tulee asia varmasti kuntoon.

Mitähän ihmettä! Olin tilaamassa Ip13 ja olin käyttämässä lahjakorttiani jonka arvo oli 50e. Näppäilin koodin ja elisan sivut eivät ottaneet maksua sisään puhelimesta. jouduin päivittämään sivut uudestaan ja yhtäkkiä muka lahjakorttini saldo onkin 0e vaikka en sitä mihinkään käyttänyt! Mitä teen?


EDIT 21.11.2022 // siirretty täältä saman aiheen keskusteluun -draakki

Käyttäjätaso 7

Mitähän ihmettä! Olin tilaamassa Ip13 ja olin käyttämässä lahjakorttiani jonka arvo oli 50e. Näppäilin koodin ja elisan sivut eivät ottaneet maksua sisään puhelimesta. jouduin päivittämään sivut uudestaan ja yhtäkkiä muka lahjakorttini saldo onkin 0e vaikka en sitä mihinkään käyttänyt! Mitä teen?

Ota yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Hoituu saldo kohdilleen.



EDIT 21.11.2022 // siirretty täältä saman aiheen keskusteluun -draakki

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @Sannaelina ja @waltteriollila ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊 

Onpas harmillinen juttu että lahjakortit nollautuivat ostoskoria maksettaessa 😥 jos epäonnistuneen maksutapahtuman jälkeen odottelee sen verran että näkymä palautuu Elisan verkkokauppaan, niin silloin lahjakortit osaavat palauttaa itse käyttämättömän saldon samalle lahjakortille. Jos maksutapahtuma on mennyt kuitenkin ihan mönkään ja lahjakorttien saldo on tippunut nollille vaikka tilaus ei onnistunut niin hätä ei onneksi ole tämän näköinen, pystymme asiakaspalvelusta korjaamaan tilanteen. 😊 

Kimblez tuossa vinkkasikin jo sekä asiakaspalveluchatin, asiakaspalvelun puhelinnumeron, että OmaElisan viestiarkistonkin, mainittakoon näiden lisäksi vielä suora linkki soittoajan varauslomakkeelle, sekä meidän Facebook- ja Twitter-kanavat joissa päivystellään vuoden jokaisena päivänä. 🙂 

Osallistu keskusteluun