Sain lahjakortteja kolme kappaletta, joita nykyään pystyy käyttämään myös verkkokaupassa. Suoritin oston ja menin ostoskoriin ja käytin lahjakortit tuotteen hinnan alentamiseen. Syötettyäni koodin ja täytettyäni kaikki kohdat valitsin maksutavan. Siinä kohtaa tuli ilmoitus, että Ups, jokin meni pieleen-- koetin toisia maksu vaihtoehtoja, mutta sama tulos. Koetin toista selainta ja palasin takaisin. Lahkortit näkyvät vielä tilillä, mutta niinden saldo on 0€ Aioittua tuotetta ei saanut ostettua ja saldoja ei saa enää palautettua… Mitä tehdä?
Elisan lahjakortit tyhjenivät kun maksu epäonnistui?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki
Morjes
Onpas harmillinen juttu että lahjakortit nollautuivat ostoskoria maksettaessa 😥 jos epäonnistuneen maksutapahtuman jälkeen odottelee sen verran että näkymä palautuu Elisan verkkokauppaan, niin silloin lahjakortit osaavat palauttaa itse käyttämättömän saldon samalle lahjakortille. Jos maksutapahtuma on mennyt kuitenkin ihan mönkään ja lahjakorttien saldo on tippunut nollille vaikka tilaus ei onnistunut niin hätä ei onneksi ole tämän näköinen, pystymme asiakaspalvelusta korjaamaan tilanteen. 😊
Kimblez tuossa vinkkasikin jo sekä asiakaspalveluchatin, asiakaspalvelun puhelinnumeron, että OmaElisan viestiarkistonkin, mainittakoon näiden lisäksi vielä suora linkki soittoajan varauslomakkeelle, sekä meidän Facebook- ja Twitter-kanavat joissa päivystellään vuoden jokaisena päivänä. 🙂
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

