Skip to main content

Elisan lasku

  • July 17, 2025
  • 13 kommenttia
  • 280 katselukerrat

Make63
Forum|alt.badge.img+1

Moi

 

Tuli Elisalta lasku (52,36€) joka sisältää Mobiililaajakaistan, Elisa Viihteen sekä Elisa Viihde Viapalyn.

Tutkin tarkemmin laskua ja totesin että minua veloitetaan liikaa. Oikea summa on 46.97€!!!

Ainoastaan tuo Mobiililaajakaista on OK

Miksi näin pitää tehdä?

Ohessa kuvakaappaukset niin tajuatte mistä on kyse!

EDIT: Kuvakaappaukset jouduttu poistamaan tietoturvasyistä koska mukana oli asiakastietoja, joita ei oltu peitetty. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme (www.elisa.fi/yhteystiedot), niin voidaan jutella sopimus- ja laskuasioista lähemmin. -sannika

 

13 kommenttia

Make63
Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • July 17, 2025

Ai niin, OP:n kautta maksan laskuni mutta muutin laskun loppusummaksi tuon 46,97€ 


  • July 17, 2025

Olisi pitänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ennen, kuin muutit summaa ja maksoit. Mahdollinen liikamaksu  kuitenkin hyvitetään seuraavassa laskussa.

Ota nyt kuitenkin yhteyttä asiakaspalveluun, niin ei tule mitään selvittelyä, eikä

turhaa harmitusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Omaelisassa hoituu hyvin:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Laskutus


Porkkana
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • July 17, 2025

Mikäli jättää laskusta osan maksamatta eikä muuten selvittele asiaa että korjaisimme mahdollisia virheitä joita en tuossa edes havaitse niin sitten tulee seuraavassa laskussa maksumuistutusta ja extraa.


Make63
Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • July 18, 2025

Mikäli jättää laskusta osan maksamatta eikä muuten selvittele asiaa että korjaisimme mahdollisia virheitä joita en tuossa edes havaitse niin sitten tulee seuraavassa laskussa maksumuistutusta ja extraa.

Miten niin et havaitse? Katso nyt jumangegga tarkasti niin HUOMAAT!!!

TE veloitatte minulta 5,39€ liikaa!!!

Tuliko selväksi?!?!?


Make63
Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • July 18, 2025

Olisi pitänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ennen, kuin muutit summaa ja maksoit. Mahdollinen liikamaksu  kuitenkin hyvitetään seuraavassa laskussa.

Ota nyt kuitenkin yhteyttä asiakaspalveluun, niin ei tule mitään selvittelyä, eikä

turhaa harmitusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Omaelisassa hoituu hyvin:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Laskutus

En ole vielä maksanut. Eräpäivä on/oli 22.07 -25 mutta muutin sen 31.07 -25 JOTTA TEILLÄ OLISI AIKAA MUUTTAA LASKUNI LOPPUSUMMA OIKEAKSI!!!!!!!


  • July 18, 2025

Laita vaan tuonne viestiä ja vaikka kuvia mukaan, kun voi liitteitäkin laittaa,

niin selviää:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Laskutus


Ihaa-na
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+10
  • OmaYhteisön moderaattori
  • July 18, 2025

En ole vielä maksanut. Eräpäivä on/oli 22.07 -25 mutta muutin sen 31.07 -25 JOTTA TEILLÄ OLISI AIKAA MUUTTAA LASKUNI LOPPUSUMMA OIKEAKSI!!!!!!!

Hyvityksiä pystytään tekemään takautuvastikin tällaisissa tapauksissa mikäli korjattavaa on. Jos vaikka sopimukselle on tehty muutoksia kesken kuukauden ja lasku ennättää tulla vanhoilla tiedoin koko kuulta, automatiikka laskee hyvityksen seuraavalle kuukausilaskulle. 😊 

 

Täällä OmaYhteisössä ei ole asiakaspalvelua eikä täällä päästä sopimuksiin käsiksi, joten kannattaa ehdottomasti olla meihin yhteydessä esim. juurikin OmaElisan kautta.


Make63
Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • July 18, 2025

Moi

 

Olen pahoillani. Nyt Elisa Asiakaspalvelusta tuli viesti jonka ymmärsin. Olen siis väärässä ja pyydän anteeksi 😔

 

Voitte poistaa tämän viestiketjun…

 

Ps. Tällaista se elämä nykyään on kun aivoja on poistettu vasemman silmän takaa kananmunan kokoinen pala :( 


  • July 18, 2025

Moi

 

Olen pahoillani. Nyt Elisa Asiakaspalvelusta tuli viesti jonka ymmärsin. Olen siis väärässä ja pyydän anteeksi 😔

 

Voitte poistaa tämän viestiketjun…

 

Ps. Tällaista se elämä nykyään on kun aivoja on poistettu vasemman silmän takaa kananmunan kokoinen pala :( 

Eipä haittaa pääasia, kun selvisi.

Sattuuhan näitä “paremmissakin” piireissä. 

 


Make63
Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • July 18, 2025

ISO KIITOS 🙏


Make63
Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • July 18, 2025

Tadaa, huomasin tällaisen tarjouksen teiltä:

 

Elisa Viihde Plus (B866) 

19,15 €/kk + 9,99 €

Hinta 24 kk jälkeen 27,99 €/kk. 24 kk määräaikainen sopimus, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.

Kyssäri: Haluan peruuttaa nykisen vastaavan tilaukseni ja siirtyä tähän uuteen huomattavasti halvempaan. Mitä teen että kaikki menee oikein?

Ohessa kuvruutukaappaus:

 


Make63
Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • July 21, 2025

Moi

 

Asiakaspalvelustanne tuli viesti, joka on oikein, eli en voi peruuttaa nykystä Viihde tilausta koska se on voimassa 01/-27 saakka :(


Ihaa-na
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+10
  • OmaYhteisön moderaattori
  • July 21, 2025

Moi

 

Asiakaspalvelustanne tuli viesti, joka on oikein, eli en voi peruuttaa nykystä Viihde tilausta koska se on voimassa 01/-27 saakka :(

Niinhän se määräaikaisuus on sitova ja toisaalta tuo kamppis ei ole päivitysetu vaan uusille tilaajille. Joka tapauksessa hyvä kun laskutushomma selkisi - joskus laskun erittelynäkymä voi näyttää sekavalta ja sitä(kin) varten aspa on olemassa. 😊