Elisan myynnin kehittäminen

  • 27 December 2022
  • 2 kommenttia
  • 103 katselukerrat

Sain puhelun ollessani Singaporessa ja en odottanut Fonecta Callerin tarkistusta nähdäkseni että soitto tuli Elisalta. Joku nettiliittymän myyjähän siellä oli.

Normipäivä, kerroin olevani ulkomailla ja etten ala maksamaan hänen kanssaan puhumisesta. No myyjähän aloitti valehtelun heti ja väitti ettei vastaanottaminen maksa mitään. 53 senttiä puhelinlaskussani väittää muuta. Sanoin että puhuu puppua ja suljin luurin.

 

Mutta eihän se puppu tähän loppunut. Neljänä peräkkäisenä päivänä sain uusia soittoja Elisan eri numeroista. Ilmoitin ne kaikki Samsungin käyttämän palveluntarjoajan listalle spämminä, kun ei riitä aivot Elisan myyjillä etten maksa heidän soittojen kuuntelemisesta. Elisan omilta sivuilta ei voi myöskään puhelinsoittoja estellä vaikka muita tapoja kontaktoida voikin estää.

 

Miksi tilaisin mitään yritykseltä joka aloittaa asiakkaalle valehtelemisella ja jatkaa spämmäystä eri numeroista, jolloin MINÄ jouduin laittamaan luurini äänettömälle? Oliko tämä Elisan maailmanluokan palvelua jolla pidetään huoli ettei jatkossakaan kiinnosta tilaa mitään valehtelevalta yritykseltä.

 

Tähän liittyen, minulle yritettiin jo puoli vuotta sitten myydä nettiyhteyttä Elisalta ja jo silloin todettiin ettei 100 megaista yhteyttä voida toimittaa, joten miten tämä tilanne olisi muuttunut? Taloyhtiössä ei ole vedetty kuituja tai ethernettiä asuntoihin. Mitään ei siis kirjata ylös ja häirintä jatkuu. Ala-arvoista toimintaa Elisan kaltaiselta yritykseltä. 

Katsoin tänään puhelinliittymien hintoja melkein laitoin kyselyä tarjouksesta sisään, kunnes muistin häirinnän lomallani. Enpä taida tarvita palvelujanne jatkossakaan kun ei edes osata myyjiä ohjeistaa kunnolla.

 

 

EDIT: Korjattu kirosanat pois -Lautturi

 

 

Kimblez 1 vuosi sitten

 

 Elisan omilta sivuilta ei voi myöskään puhelinsoittoja estellä.

Omaelisassakin voi pyytää kieltoa:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Ja tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/asiakasviestinta-ja-tietosuoja/ohje/markkinointiluvat-ja-asiakasviestinta/

Puhelinmarkkinointi  

Voit kieltää Elisan puhelinmarkkinoinnin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme elisa.fi/yhteydenotto  

Kielto on voimassa 36 kuukautta sen asettamisesta ja kohdistuu asiakkaan ilmoittamaan puhelinnumeroon.

Vähän lisää:

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Hoituu myös yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi :lle.

Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:

Oma profiili/muokkaa profiilia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

 

 Elisan omilta sivuilta ei voi myöskään puhelinsoittoja estellä.

Omaelisassakin voi pyytää kieltoa:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Ja tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/asiakasviestinta-ja-tietosuoja/ohje/markkinointiluvat-ja-asiakasviestinta/

Puhelinmarkkinointi  

Voit kieltää Elisan puhelinmarkkinoinnin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme elisa.fi/yhteydenotto  

Kielto on voimassa 36 kuukautta sen asettamisesta ja kohdistuu asiakkaan ilmoittamaan puhelinnumeroon.

Vähän lisää:

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Hoituu myös yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi :lle.

Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:

Oma profiili/muokkaa profiilia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Moikka @Aina iLoinen ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Ikävä kuulla kokemasta ja kiitos palautteesta. Saisitko laitettua esimerkiksi @OmaYhteisö-tiimi:lle viestiä, niin saadaan vietyä palaute sinua kontaktoineelle taholle sekä lisäksi varmistettua, että noita soittoja ei sinulle tulisi ellet niitä erikseen halua.

Osallistu keskusteluun