Yritin löytää tähän vastausta mutta ilmeisesti vanhat ohjeet mitkä löysin (linkit alla) ovat vanhentuneita sillä noista kohdista puhelinmarkkinointikieltoa ei löydy. OmaElisasta löytyy kieltonapit vain sähköposti- ja tekstiviestimarkkinoinnille. OmaSaunalahden puolelta löytyy vain tekstiviesti-ilmoitukset mahdolllisista häiriöistä tai muutoksista liittyen käytössä oleviin palveluihin.
Mistä kyseinen kieltoruksi löytyy nykyään vai pitääkö ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluun?
Haluaisin siis kieltää Elisan puhelinmarkkinoinnin numerooni koska myyjät ovat syystä tai toisesta päättäneet pommittaa minua jo viisi kertaa vuoden alusta (3 kertaa viimeisen 7 päivän aikana, tosin 1.4 ja 27.3. tulleisiin puheluihin en pystynyt vastaamaan mutta 29.3. tulleeseen puheluun vastasin).
Muutama kerta per vuosi olisi siedettävä vaikka tarjoukset eivät kiinnostaisikaan mutta nykyinen määrä on aivan liikaa varsinkin kun tarjoukset ovat kalliimpia tai muuten minulle turhia.
1) https://yhteiso.elisa.fi/muut-elisan-palvelut-29/puhelinmyynnin-esto-436124
2) https://yhteiso.elisa.fi/muut-elisan-palvelut-29/miksi-elisan-puhelinmyyjaet-pommittavat-omia-asiakkaitaan-509825
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Suvi
Katso alkuperäinen viesti