onneksi mulla on useita prepaideja. myyjänne soittavat tahallaan aina eri
numerolla joka arkipäivä. mun on pitänyt laittaa mustalista
torjumaan kaikki vieraat numerot. silloin kukaan vieras ei voi siihen numerooni soittaa. Lokista toki voin tarkistaa numeron.
Mielestäni KKV:n pitäisi kieltää elisaa harjoittamasta puhelinterroria! Eikö teillä ole empatiaa. kun sopimukseni päättyy, lopetan kaikki elisan
palvelut. se on varmaa!
Tuolta vaan toi päälle https://www.asml.fi/kieltopalvelut/ ja tietääkseni prepaid liittymissäkin kuuluu just se, että ainakin markkinointiviestejä tulee ja jos oot sen numeron jonnekin listalle antanut luvan laittaa niin tottakai ne soittaa, mutta voi sanoa ihan rohkeasti myyjälle, että voisitteko poistaa numeroni listoilta.
Tämä tuskin on yksinään Elisan vika!
Markkinointiluvat ja asiakasviestintä.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/markkinointiluvat-ja-asiakasviestinta/
Puhelinmarkkinointi:
Voit kieltää Elisan puhelinmarkkinoinnin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme elisa.fi/yhteydenotto
Tuolta kieltämällä ne soitot loppuu.
onneksi mulla on useita prepaideja. myyjänne soittavat tahallaan aina eri
numerolla joka arkipäivä. mun on pitänyt laittaa mustalista
torjumaan kaikki vieraat numerot. silloin kukaan vieras ei voi siihen numerooni soittaa. Lokista toki voin tarkistaa numeron.
Mielestäni KKV:n pitäisi kieltää elisaa harjoittamasta puhelinterroria! Eikö teillä ole empatiaa. kun sopimukseni päättyy, lopetan kaikki elisan
palvelut. se on varmaa!
Tuolta vaan toi päälle https://www.asml.fi/kieltopalvelut/ ja tietääkseni prepaid liittymissäkin kuuluu just se, että ainakin markkinointiviestejä tulee ja jos oot sen numeron jonnekin listalle antanut luvan laittaa niin tottakai ne soittaa, mutta voi sanoa ihan rohkeasti myyjälle, että voisitteko poistaa numeroni listoilta.
Tämä tuskin on yksinään Elisan vika!
Prepaid liittymät ei tietääkseni näy OmaElisassa pois lukien se latausliittymä ja toki normaaliliittymät eli tosta ekasta tuskin on aloittajalle apua
Markkinointiluvat ja asiakasviestintä.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/markkinointiluvat-ja-asiakasviestinta/
Puhelinmarkkinointi:
Voit kieltää Elisan puhelinmarkkinoinnin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme elisa.fi/yhteydenotto
Tuolta kieltämällä ne soitot loppuu.
Prepaid liittymät ei tietääkseni näy OmaElisassa pois lukien se latausliittymä ja toki normaaliliittymät eli tosta ekasta tuskin on aloittajalle apua
Elisan puhelinmarkkinointikieltoa ei Prepaid liittymän osalta
voi asiakaspalvelussakaan kieltää.
Tuolla voisi olla toimiva ratkaisu hyvinkin:
https://telemarkkinointikielto.fi/services/tele
“STML:n suoramarkkinointikieltorekisteriin rekisteröidään kannattajajäsenen nimi ja puhelinnumero. Mikäli puhelinliittymä on salainen tai prepaid, rekisteröidään vain puhelinnumero ja kannattajajäsenen antamat tiedot.”
Tosin ei ihan ilmainen kuten ASML- kieltopalvelu, kuitenkin harkitsemisen
arvoinen vaihtoehto.
Tosin ei ihan ilmainen kuten ASML- kieltopalvelu,
Mistä olet saanut käsityksen, että ASLM:n palvelu olisi ilmainen? Sen tilaaminen maksaa 0,39 €/min + pvm ja tilauksen joutuu uusimaan kolmen vuoden välein.
Tosin ei ihan ilmainen kuten ASML- kieltopalvelu,
Mistä olet saanut käsityksen, että ASLM:n palvelu olisi ilmainen?
Palvelu on ilmainen. (Palvelun tilaaminen maksaa.)
Tosin ei ihan ilmainen kuten ASML- kieltopalvelu,
Mistä olet saanut käsityksen, että ASLM:n palvelu olisi ilmainen? Sen tilaaminen maksaa 0,39 €/min + pvm ja tilauksen joutuu uusimaan kolmen vuoden välein.
Jos tämäkin ratkaisu on liian kallis, voi ilmaiseksi laittaa puhelimen äänettömälle ja olla vastaamatta puheluihin. Aiheellisten osalta voi soittaa takaisin kun itselleen sopii.
Tosin ei ihan ilmainen kuten ASML- kieltopalvelu,
Mistä olet saanut käsityksen, että ASLM:n palvelu olisi ilmainen? Sen tilaaminen maksaa 0,39 €/min + pvm ja tilauksen joutuu uusimaan kolmen vuoden välein.
Jos tämäkin ratkaisu on liian kallis, voi ilmaiseksi laittaa puhelimen äänettömälle ja olla vastaamatta puheluihin. Aiheellisten osalta voi soittaa takaisin kun itselleen sopii.
Elisan numeroitakaan kovin montaa ole. Voihan ne laittaa yhteystietoihin
ja vastaa, tai on vastaamatta, ihan miltä tuntuu.
Markkinointiluvat ja asiakasviestintä.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/markkinointiluvat-ja-asiakasviestinta/
Puhelinmarkkinointi:
Voit kieltää Elisan puhelinmarkkinoinnin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme elisa.fi/yhteydenotto
Tuolta kieltämällä ne soitot loppuu.
Prepaid liittymät ei tietääkseni näy OmaElisassa pois lukien se latausliittymä ja toki normaaliliittymät eli tosta ekasta tuskin on aloittajalle apua
Mikäli oikein tulkitsin, niin aloittajallahan on onneksi useita Prepaideja, eli niiden kanssahan ei näemmä ongelmaa olisikaan.
onneksi mulla on useita prepaideja. myyjänne soittavat tahallaan aina eri
numerolla joka arkipäivä. mun on pitänyt laittaa mustalista
torjumaan kaikki vieraat numerot. silloin kukaan vieras ei voi siihen numerooni soittaa. Lokista toki voin tarkistaa numeron.
Mielestäni KKV:n pitäisi kieltää elisaa harjoittamasta puhelinterroria! Eikö teillä ole empatiaa. kun sopimukseni päättyy, lopetan kaikki elisan
palvelut. se on varmaa!
Kurja kuulla, että puhelinmarkkinoinnin puolelta ollaan yritetty tavoittaa vähän turhankin innokkaasti! Jos markkinointi puhelimitse ei ole toivottua, niin puhelinmarkkinointi tiettyyn puhelinnumeroon voidaan estää ihan pelkällä nimellä ja puhelinnumerolla asiakaspalvelusta. Voit esim. rimpauttaa, varata täältä veloituksettoman soittopyynnön aiheella Asiakaspalvelu (mobiililiittymät), tai laittaa yksityisviestiä Facebookissa tai Twitterissä niin hoidetaan asia kuntoon.
Voit @Mallaskoski ilmoittaa kaikki käyttämäsi puhelinnumerot kerralla, jos otat asiakaspalveluun yhteyttä puhelinmarkkinointieston tiimoilta!
Markkinoinnin puolelta myyjät soittavat tyypillisesti omista työnumeroistaan, mikä helpottaa työn tekemistä, näyttää soittajan numeron ainakin omasta mielestäni luotettavamman oloisena verrattuna esimerkiksi johonkin hieman epämääräisempään myyntinumeroon, ja myös muun muassa yksilöi myyjät ja heidän tekemänsä työn helpommin jolloin tehtyyn työhön ja myynteihin on helpompi palata raportoinnin, palautteen, ja muun vastaavan tiimoilta. "Kiusallaan" ja "tahallaan" ei siis soitella eri numeroista.
puheluita ei ole enää tällä viikolla tullut. case closed
sama tahti vaan jatkuu. Latausliittymäni on pilalla
Mitä, jos kerran vastaisit siihen puheluun ja sanoisit “Ei, kiitos. En enää jatkossa halua tämäntyyppistä markkinointia”? Sillä pitäisi päästä eroon turhista tyrkytyspuheluista.
Mitä, jos kerran vastaisit siihen puheluun ja sanoisit “Ei, kiitos. En enää jatkossa halua tämäntyyppistä markkinointia”? Sillä pitäisi päästä eroon turhista tyrkytyspuheluista.
Veikkaanpa että tuolla ei ole mitään merkitystä.
sama tahti vaan jatkuu. Latausliittymäni on pilalla
Itse puhuin samasta asiasta täällä foorumilla joku vuosi sitten, joku mode täältä foorumilta sitten hoisi mulle soitteluihin totaalikiellon voimaan, ei ole tullut soiton soittoa sen jälkeen.
@Mallaskoski kannattaa ottaa asiasta asiakaspalveluun yhteyttä ja pyytää poistamaan se puhelinnumero markkinointilistoilta. Huomioithan että sen voi asettaa tauolle 12kk ajaksi tai poistaa pysyvästi listalta, kumpi nyt itelle on parempi vaihtoehto.
Tuo on aina puhelinnumerokohtainen, eli jos on useampi numero jolle soittoja tulee, niin kannattaa ne kaikki mainita siinä samalla.
Tosin ei ihan ilmainen kuten ASML- kieltopalvelu,
Mistä olet saanut käsityksen, että ASLM:n palvelu olisi ilmainen?
Palvelu on ilmainen. (Palvelun tilaaminen maksaa.)
Eli et oi valittaa tilatun palvelun laadusta, koska et ole siitä maksanut ?) Miksi muut toimijat ei toimi näin :D
Itse sanon markkinointi puheluihin heti et ei kiinnosta ja lopetan puhelun en jää kuunteleen myyjän litanniaa ja puhelimesta laitan numeron estolistalle kai ne numerot joskus loppuun mistä voivat soittaa .