Elisan sähköpostilaskutus muuttuu maksulliseksi



Näytä ensimmäinen kirjoitus

277 kommenttia

Käyttäjätaso 7

lähinä kysymys on perjaatteesta jos aluks lyötiin paperilasku maksulliseks ja ilmotettiin että siirtykää sähköpostiin ja nyt sekin menee maksulliseks .

Elämä on. Hintojen nousu, mukaan lukien aiemmin maksuttomien tapahtumien muuttuminen maksulliseksi, vaan on normaali osa elämää.

Hinnoittelussahan on kaksi periaatteellista tyylivaihtoehtoa, joko lyödään kaikki mahdollinen yhteen kokonaishintaan tai otetaan hieman alempi perushinta ja laskutetaan kaikesta mahdollisesta erikseen. Operaattoreilla taitaa olla (toteutuneista tuloksista päätellen) nyt se kolmas vaihtoehto käytössä, eli korkea perushinta ja lisämaksut päälle.

 

Mutta itse asiasta, miksi sähköpostilasku tai omaelisa-lasku? Maksatteko te joka toinen kerta eri tililtä, vai miksi e-lasku ei käy?

 

 

EDIT 23.3.2023 // siirretty täältä toiseen keskusteluun samasta aiheesta -draakki

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Elisalle parannushedotus tähän väliin: sähköpostiilmoitus ilmaiseksi Elisan sähköpostiin.

Taitaisi olla ainoa Elisan asiakkuusetu.

 

 

EDIT 23.3.2023 // siirretty täältä toiseen keskusteluun samasta aiheesta -draakki

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Mutta itse asiasta, miksi sähköpostilasku tai omaelisa-lasku?

Verkkopankkiin kirjautuminen pelkästään sen toteamiseksi, ettei ole saanut uusia e-laskuja, on turhan työlästä.

Sähköpostilaskun saan auki neljällä klikkauksella.

Jos e-laskuilla olisikin 42 vrk maksuaika, voisin harkita niitä.

 

 

EDIT 23.3.2023 // siirretty täältä toiseen keskusteluun samasta aiheesta -draakki

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Mutta itse asiasta, miksi sähköpostilasku tai omaelisa-lasku?

Verkkopankkiin kirjautuminen pelkästään sen toteamiseksi, ettei ole saanut uusia e-laskuja, on turhan työlästä.

Sähköpostilaskun saan auki neljällä klikkauksella.

Jos e-laskuilla olisikin 42 vrk maksuaika, voisin harkita niitä.

Ainakin säästöpankin mobiilisovellus ilmoittaa uusista e-laskuista.

 

 

EDIT 23.3.2023 // siirretty täältä toiseen keskusteluun samasta aiheesta -draakki

 

Käyttäjätaso 7

Verkkopankkiin kirjautuminen pelkästään sen toteamiseksi, ettei ole saanut uusia e-laskuja, on turhan työlästä.

Toki taitaa vähän riippua pankista , mutta ei minun tarvitse kirjautua yhtään mihinkään tarkistaakseni , että onko pankkiin tullut uusia e-laskuja. Minulle tulee ilmoitus sekä sähköpostiin että pankin mobiiliappiin.

PS. Hiukan ihmettelen sitä vimmaa millä ihmiset haluaa seurata laskujaan kunkin laskuttajan omassa palvelussa , varsinkin jos niitä on paljon , kuten useimmilla on. Paljon helpompaa on seurata laskuja yhdestä paikasta eli pankista.

No mieltymyksensä kullakin. Minulla on ollut e-laskutusta jo parikymmentä vuotta ja en enää vaihtaisi sitä mihinkään , en ainakaan turvattomaan sähköpostilaskuun.

 

 

EDIT 23.3.2023 // siirretty täältä toiseen keskusteluun samasta aiheesta -draakki

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Jos e-laskuilla olisikin 42 vrk maksuaika, voisin harkita niitä.

Voithan sä maksaa ne e-laskusi miten pitkällä maksuajalla tahansa, jos laitat automaattisen maksamisen pois päältä. 

 

 

EDIT 23.3.2023 // siirretty täältä toiseen keskusteluun samasta aiheesta -draakki

 

Käyttäjätaso 7

Jos e-laskuilla olisikin 42 vrk maksuaika, voisin harkita niitä.

Voithan sä maksaa ne e-laskusi miten pitkällä maksuajalla tahansa, jos laitat automaattisen maksamisen pois päältä. 

Normaalisti e-laskut saapuvat pankkiin noin 2 viikkoa ennen eräpäivää , mutta on myös poikkeuksia. Ainakin minulle tulee e-laskuja vakuutusyhtiöltä , verottajalta ja parilta yksityiseltä yritykseltä noin 3 kuukautta ennen eräpäivää.

En käytä automaattista maksatusta , jolloin sen maksupäivän voi valita ihan itse , kunhan se on viimeistään eräpäivä. Toki pankkini palvelu kyllä sallii eräpäivää myöhäisemmänkin maksupäivän , mutta silloin suosittelen ensin sopimaan laskuttajan kanssa eräpäivän siirrosta.

 

 

EDIT 23.3.2023 // siirretty täältä toiseen keskusteluun samasta aiheesta -draakki

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Ainakin säästöpankin mobiilisovellus ilmoittaa uusista e-laskuista.

Ai, että syöttäisin pankkitunnukseni pysyvästi laitteeseen, jonka voi pahimmillaan kaapata puhelinsoitolla?

Ei käy, vaan pankkiin kirjautumisen tulee tapahtua menetelmällä, joka on offline silloin, kun sitä ei käytetä. Eli esimerkiksi tunnuslukulista tai sirukortti.

Paljon helpompaa on seurata laskuja yhdestä paikasta eli pankista.

Kymmenen vuotta sitten tämä oli postilaatikko, nyt se on sähköposti.

Voithan sä maksaa ne e-laskusi miten pitkällä maksuajalla tahansa

Täh? Elisan laskujen maksuehto on 14 vrk. E-laskusta menee jo viivästyskorkoa, jos käyt esimerkiksi kerran kuussa tarkastamassa e-laskusi.

 

 

EDIT 23.3.2023 // siirretty täältä toiseen keskusteluun samasta aiheesta -draakki

 

Käyttäjätaso 7

Ainakin säästöpankin mobiilisovellus ilmoittaa uusista e-laskuista.

Ai, että syöttäisin pankkitunnukseni pysyvästi laitteeseen, jonka voi pahimmillaan kaapata puhelinsoitolla?

Ei käy, vaan pankkiin kirjautumisen tulee tapahtua menetelmällä, joka on offline silloin, kun sitä ei käytetä. Eli esimerkiksi tunnuslukulista tai sirukortti.

Tuokin taitaa olla vähän pankki/appi-kohtaista. Käyttämäni pankin mobiiliappi ei tallenna mitään tunnuksia puhelimeen ja kirjautuminenkin on vahvan tunnistautumisen takana. Siis appi on offline AINA , kun et ole sillä kirjautunut.

Ilmoitus saapuneesta laskusta ei sisällä mitään tunnistetietoja ja toki saapuu kuten mikä tahansa tekstiviesti. Se on vain lakoninen teksti , että pankkiin on saapunut lasku. Appin asetuksista saa ne ilmoituksetkin suljettua ja silloin viesti tulee sähköpostiin , jos se sähköposti on mukamas turvallisempi.

 

 

EDIT 23.3.2023 // siirretty täältä toiseen keskusteluun samasta aiheesta -draakki

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Täh? Elisan laskujen maksuehto on 14 vrk. E-laskusta menee jo viivästyskorkoa, jos käyt esimerkiksi kerran kuussa tarkastamassa e-laskusi.

Mä en sitten tainnut ymmärtää mitä tarkoitit 42 vuorokauden maksuajallasi.

Jokaisen oma valinta on maksaako laskunsa ajallaan ja miten haluaa laskujaan teknisesti pyöritellä.

Itse olen tykästynyt e-laskun automaattiseen maksamiseen eräpäivänä ja niin tulee olemaan jatkossakin, ellen satu tässä elämässäni törmäämään virheelliseen laskuun, vielä ei ole niin käynyt.

 

 

EDIT 23.3.2023 // siirretty täältä toiseen keskusteluun samasta aiheesta -draakki

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Mä en sitten tainnut ymmärtää mitä tarkoitit 42 vuorokauden maksuajallasi.

Sitä, että laskuttaja tarjoaa e-laskuille 42 vrk maksuehdon.

Näin pystyisin sekä maksamaan laskut ajallaan että käymään vain kerran kuukaudessa verkkopankissa, jos ottaisin e-laskun käyttöön.

 

 

EDIT 23.3.2023 // siirretty täältä toiseen keskusteluun samasta aiheesta -draakki

 

Käyttäjätaso 7

Sitä, että laskuttaja tarjoaa e-laskuille 42 vrk maksuehdon.

Näin pystyisin sekä maksamaan laskut ajallaan että käymään vain kerran kuukaudessa verkkopankissa, jos ottaisin e-laskun käyttöön.

Ei taida ainakaan vielä olla kovin yleinen vaihtoehto laskuttajien osalta. Suurin osa tarjoaa perinteistä 14 vrk netto.

No eihän sitä tiedä , jos vaikka yleistyisi tulevaisuudessa. 😉

Paljonhan on kiinni siitä , mistä niitä laskuja tulee ja ja millä syklillä. Ei minun tarvitse käydä nettipankissa kuin pari kertaa kuukaudessa. Siis ei niitä saapumisilmoituksia tuhka tiheään tule , ainakaan minulle.

 

 

EDIT 23.3.2023 // siirretty täältä toiseen keskusteluun samasta aiheesta -draakki

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

elisa ei ole kertonut syytä mutta varmaa on että sähköpostilaskutus tulee olemaan maksullisesta. e-lasku, omaelisa-lasku ja tekstiviesti pysyy maksuttomina.

minulla on tunne että seuraava on se syy:

https://yhteiso.elisa.fi/muut-elisan-palvelut-29/elisan-saehkoepostilaskutus-muuttuu-maksulliseksi-524604?postid=702637#post702637

lyhyesti, sähköpostit menee jonnekin karkuteille ja niitä ei makseta. mikään yritys ei tykkää maksamattomista laskuista. (ehkä perintäfirmat epäsuorasti).

minulle ei niin paljon laskuja tule, mutta eräpäivät on ennakoitavissa, joten tietää suunnilleen milloin tulee. aika usein laskuissa löytyy arvioitu seuraavan lasku eräpäivä.

 

Ei sinänsä yllätä, että Elisa koittaa puijata ja kiristää asiakkaitaan jälleen kerran. Tuntuu ettei Elisalla oikein muuta enää osata, palvelun taso ja laatu huononee vuosi vuodelta.

 

 

EDIT 23.3.2023 // siistitty epäasiallista kieltä OmaYhteisön yhteisten pelisääntöjen mukaisesti -draakki

 

vattu mitä loskaa taas Elisalta.

 

 

EDIT 23.3.2023 // siistitty epäasiallista kieltä OmaYhteisön yhteisten pelisääntöjen mukaisesti -draakki

 

Käyttäjätaso 7

Uusiin tilauksiin hinta on astunut voimaan 16.3.2023, ja muutos koskee myös OmaElisan kautta tehtyjä laskun toimitustavan vaihtoja sähköpostilaskuun 16.3. jälkeen. Olemassa oleville asiakkuuksille uusi hinta astuu voimaan toukokuussa lähetettävistä laskuista alkaen. Asiasta on lähdössä tiedotteet maalis-huhtikuun aikana niille asiakkaille, kenellä on maksuton sähköpostilasku tällä hetkellä käytössään.

OmaElisassa näkyy siis sähköpostilaskun hintana jo 0,99 euroa, sillä mikäli asiakas vaihtaa nyt esim. tekstiviestilaskusta sähköpostilaskuun, on sähköpostilaskun hinta maksullinen.

Olemassa olevien sähköpostilaskujen, jotka ovat olleet käytössä ennen 16.3, hinta on toukokuulle asti 0 euroa/lasku, mutta muuttuu sen jälkeen maksulliseksi.
 

Suosittelemme jatkossa käyttöön joko uutta OmaElisa-laskua tai e-laskua, mitkä ovat jatkossakin maksuttomia. Ne ovat myös toimintavarmempia tapoja vastaanottaa lasku kuin sähköposti.

Niinpä niin.

Mihin on unohtunut hintamuutoksista tiedottaminen ajoissa??

Kaiken järjen mukaan siitä kuuluisi tiedottaa etukäteen asiakkaille ettei hintoja tarvitse lukea laskusta jälkikäteen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Suosittelemme jatkossa käyttöön joko uutta OmaElisa-laskua tai e-laskua, mitkä ovat jatkossakin maksuttomia. Ne ovat myös toimintavarmempia tapoja vastaanottaa lasku kuin sähköposti.

Joo mutta ei mene varmaan pitkään kun OmaElisa-lasku ja E-lasku tulee myös maksulliseksi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Uusiin tilauksiin hinta on astunut voimaan 16.3.2023, ja muutos koskee myös OmaElisan kautta tehtyjä laskun toimitustavan vaihtoja sähköpostilaskuun 16.3. jälkeen. Olemassa oleville asiakkuuksille uusi hinta astuu voimaan toukokuussa lähetettävistä laskuista alkaen. Asiasta on lähdössä tiedotteet maalis-huhtikuun aikana niille asiakkaille, kenellä on maksuton sähköpostilasku tällä hetkellä käytössään.

OmaElisassa näkyy siis sähköpostilaskun hintana jo 0,99 euroa, sillä mikäli asiakas vaihtaa nyt esim. tekstiviestilaskusta sähköpostilaskuun, on sähköpostilaskun hinta maksullinen.

Olemassa olevien sähköpostilaskujen, jotka ovat olleet käytössä ennen 16.3, hinta on toukokuulle asti 0 euroa/lasku, mutta muuttuu sen jälkeen maksulliseksi.
 

Suosittelemme jatkossa käyttöön joko uutta OmaElisa-laskua tai e-laskua, mitkä ovat jatkossakin maksuttomia. Ne ovat myös toimintavarmempia tapoja vastaanottaa lasku kuin sähköposti.

Niinpä niin.

Mihin on unohtunut hintamuutoksista tiedottaminen ajoissa??

Kaiken järjen mukaan siitä kuuluisi tiedottaa etukäteen asiakkaille ettei hintoja tarvitse lukea laskusta jälkikäteen.

Ylempänä lukee mielestäni melko selkeästi 

Olemassa oleville asiakkuuksille uusi hinta astuu voimaan toukokuussa lähetettävistä laskuista alkaen. Asiasta on lähdössä tiedotteet maalis-huhtikuun aikana. 

Uudet asiakkaat ovat saaneet tiedon laskun toimitustapaa valitessaan.

Eli muutos ei tapahdu kaikille asiakkaille saman aikaisesti, siksi tiedotuskin tehdään eri aikaan mutta kaikki osalliset saavat/ovat saaneet tiedon etukäteen.

Jos olemassaolevalla asiakkaalla ei ole sähköpostilaskua käytössään, ei hänelle mielestäni kannatakaan lähettää tiedotetta, joka ei häntä kosketa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Uusiin tilauksiin hinta on astunut voimaan 16.3.2023, ja muutos koskee myös OmaElisan kautta tehtyjä laskun toimitustavan vaihtoja sähköpostilaskuun 16.3. jälkeen. Olemassa oleville asiakkuuksille uusi hinta astuu voimaan toukokuussa lähetettävistä laskuista alkaen. Asiasta on lähdössä tiedotteet maalis-huhtikuun aikana niille asiakkaille, kenellä on maksuton sähköpostilasku tällä hetkellä käytössään.

OmaElisassa näkyy siis sähköpostilaskun hintana jo 0,99 euroa, sillä mikäli asiakas vaihtaa nyt esim. tekstiviestilaskusta sähköpostilaskuun, on sähköpostilaskun hinta maksullinen.

Olemassa olevien sähköpostilaskujen, jotka ovat olleet käytössä ennen 16.3, hinta on toukokuulle asti 0 euroa/lasku, mutta muuttuu sen jälkeen maksulliseksi.
 

Suosittelemme jatkossa käyttöön joko uutta OmaElisa-laskua tai e-laskua, mitkä ovat jatkossakin maksuttomia. Ne ovat myös toimintavarmempia tapoja vastaanottaa lasku kuin sähköposti.

Niinpä niin.

Mihin on unohtunut hintamuutoksista tiedottaminen ajoissa??

Kaiken järjen mukaan siitä kuuluisi tiedottaa etukäteen asiakkaille ettei hintoja tarvitse lukea laskusta jälkikäteen.

Kaiketi lakikin vaatii että asiakkaita tulee informoida muutoksista riittävän ajoissa etukäteen.

Käyttäjätaso 7

Ainakin säästöpankin mobiilisovellus ilmoittaa uusista e-laskuista.

Ai, että syöttäisin pankkitunnukseni pysyvästi laitteeseen, jonka voi pahimmillaan kaapata puhelinsoitolla?

Ei käy, vaan pankkiin kirjautumisen tulee tapahtua menetelmällä, joka on offline silloin, kun sitä ei käytetä. Eli esimerkiksi tunnuslukulista tai sirukortti.

Ainakin Nordealta ilmoituksen hyväksymistä odottavasta laskusta saa halutessaan myös tekstiviestinä tai sähköpostina. Tekstiviesti on tosin maksullinen.

Elämän helpottamiseksi on kuitenkin kätevä laittaa maksuihin ehdollinen automaattimaksu, jolloin normaaleja kuukausivelotuksia ei tarvitse edes käydä joka kerta erikseen hyväksymässä. Lasku saapuu ja menee maksuun automaattisesti, ja hälytys tulee vain jos lasku on ennalta asetettua rajaa suurempi.

Huomasin sattumalta oma. elisasta laskutukseni sähköpostilaskutuksen osalta on muuttunut 0,99€/lasku. Onko Elisalla ollut ajatuksena ilmoittaa muutoksista asiakkaalle? En ole saanut laskutusvaihtoehdon muuttumisesta maksulliseksi ilmoitus kirjettä, sähköpostia tai tekstiviestiä. Ikkunan takana en ole havainnut edes savumerkkejä.

Jokainen Elisan pyytämättä toteuttama hinnankorotus (palvelujen yhdenmukaistaminen) on ollut minulle punainen vaate. Vähin erin olen siirtänyt liittymiä muille operaattoreille, vaihtanut turvapaketin omaan suoraan f-securelta ostettuun, laitenettejä vaihtanut pinkeiksi jne. Nyt alkaa olemaan karsimisvara käytetty. Seuraavaksi se on byebye. Vaimo karisti viime vuonna viimeiset kytkökset Elisaan, eikä ole katunut.

Käyttäjätaso 7

Uusiin tilauksiin hinta on astunut voimaan 16.3.2023, ja muutos koskee myös OmaElisan kautta tehtyjä laskun toimitustavan vaihtoja sähköpostilaskuun 16.3. jälkeen. Olemassa oleville asiakkuuksille uusi hinta astuu voimaan toukokuussa lähetettävistä laskuista alkaen. Asiasta on lähdössä tiedotteet maalis-huhtikuun aikana niille asiakkaille, kenellä on maksuton sähköpostilasku tällä hetkellä käytössään.

OmaElisassa näkyy siis sähköpostilaskun hintana jo 0,99 euroa, sillä mikäli asiakas vaihtaa nyt esim. tekstiviestilaskusta sähköpostilaskuun, on sähköpostilaskun hinta maksullinen.

Olemassa olevien sähköpostilaskujen, jotka ovat olleet käytössä ennen 16.3, hinta on toukokuulle asti 0 euroa/lasku, mutta muuttuu sen jälkeen maksulliseksi.
 

Suosittelemme jatkossa käyttöön joko uutta OmaElisa-laskua tai e-laskua, mitkä ovat jatkossakin maksuttomia. Ne ovat myös toimintavarmempia tapoja vastaanottaa lasku kuin sähköposti.

Niinpä niin.

Mihin on unohtunut hintamuutoksista tiedottaminen ajoissa??

Kaiken järjen mukaan siitä kuuluisi tiedottaa etukäteen asiakkaille ettei hintoja tarvitse lukea laskusta jälkikäteen.

Ylempänä lukee mielestäni melko selkeästi 

Olemassa oleville asiakkuuksille uusi hinta astuu voimaan toukokuussa lähetettävistä laskuista alkaen. Asiasta on lähdössä tiedotteet maalis-huhtikuun aikana. 

Uudet asiakkaat ovat saaneet tiedon laskun toimitustapaa valitessaan.

Eli muutos ei tapahdu kaikille asiakkaille saman aikaisesti, siksi tiedotuskin tehdään eri aikaan mutta kaikki osalliset saavat/ovat saaneet tiedon etukäteen.

Jos olemassaolevalla asiakkaalla ei ole sähköpostilaskua käytössään, ei hänelle mielestäni kannatakaan lähettää tiedotetta, joka ei häntä kosketa.

Jos asiakasta informoidaan huhtikuun viimeinen päivä ja hinta nousee toukokuun ensimmäinen päivä , niin täyttääkö se lain vaatimukset riittävän aikaisesta tiedottamisesta?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Uusiin tilauksiin hinta on astunut voimaan 16.3.2023, ja muutos koskee myös OmaElisan kautta tehtyjä laskun toimitustavan vaihtoja sähköpostilaskuun 16.3. jälkeen. Olemassa oleville asiakkuuksille uusi hinta astuu voimaan toukokuussa lähetettävistä laskuista alkaen. Asiasta on lähdössä tiedotteet maalis-huhtikuun aikana niille asiakkaille, kenellä on maksuton sähköpostilasku tällä hetkellä käytössään.

OmaElisassa näkyy siis sähköpostilaskun hintana jo 0,99 euroa, sillä mikäli asiakas vaihtaa nyt esim. tekstiviestilaskusta sähköpostilaskuun, on sähköpostilaskun hinta maksullinen.

Olemassa olevien sähköpostilaskujen, jotka ovat olleet käytössä ennen 16.3, hinta on toukokuulle asti 0 euroa/lasku, mutta muuttuu sen jälkeen maksulliseksi.
 

Suosittelemme jatkossa käyttöön joko uutta OmaElisa-laskua tai e-laskua, mitkä ovat jatkossakin maksuttomia. Ne ovat myös toimintavarmempia tapoja vastaanottaa lasku kuin sähköposti.

Niinpä niin.

Mihin on unohtunut hintamuutoksista tiedottaminen ajoissa??

Kaiken järjen mukaan siitä kuuluisi tiedottaa etukäteen asiakkaille ettei hintoja tarvitse lukea laskusta jälkikäteen.

Ylempänä lukee mielestäni melko selkeästi 

Olemassa oleville asiakkuuksille uusi hinta astuu voimaan toukokuussa lähetettävistä laskuista alkaen. Asiasta on lähdössä tiedotteet maalis-huhtikuun aikana. 

Uudet asiakkaat ovat saaneet tiedon laskun toimitustapaa valitessaan.

Eli muutos ei tapahdu kaikille asiakkaille saman aikaisesti, siksi tiedotuskin tehdään eri aikaan mutta kaikki osalliset saavat/ovat saaneet tiedon etukäteen.

Jos olemassaolevalla asiakkaalla ei ole sähköpostilaskua käytössään, ei hänelle mielestäni kannatakaan lähettää tiedotetta, joka ei häntä kosketa.

Jos asiakasta informoidaan huhtikuun viimeinen päivä ja hinta nousee toukokuun ensimmäinen päivä , niin täyttääkö se lain vaatimukset riittävän aikaisesta tiedottamisesta?

Maalis-huhtikuun aikana. Voihan tuosta väkisin tulkita sen tarkoittavan vappuaattoa.

 

Käyttäjätaso 7

Ylempänä lukee mielestäni melko selkeästi 

Olemassa oleville asiakkuuksille uusi hinta astuu voimaan toukokuussa lähetettävistä laskuista alkaen. Asiasta on lähdössä tiedotteet maalis-huhtikuun aikana.

Jos asiakasta informoidaan huhtikuun viimeinen päivä ja hinta nousee toukokuun ensimmäinen päivä , niin täyttääkö se lain vaatimukset riittävän aikaisesta tiedottamisesta?

Jos muutos astuu voimaan 1.5., ilmoitus 1.4. taitaa täyttää sekä lain että Elisan omat ehdot.

Elisa ei tosin taida lähettää laskuja vapunpäivänä, mikä antaa päivän pelivaraa myös ilmoituksille.

Käyttäjätaso 7

No kirjoitetaanpa tähän väliin myönteisempää Elisan hintatiedottamisesta.

Sähköpostipalvelu uudistuu 1.4 ja senkin hinta nousee. Minä sain siitä ilmoituksen 15.2 eli puolitoista kuukautta ennen muutosta. Se alkaa olla riittävä aika asiakkaalle reagoida muutokseen haluamallaan tavalla.

Jos reagointiaika on muutama päivä , niin se ei ole riittävä.

Osallistu keskusteluun